Henkilökohtainen Lääkitys ?!

700 mg seroquel
75 mg levozin
5 mg diapam
75 mg efexor

Toi efexor ja diapam on täysin turhia. Leptit pitää järjissä.

Seroquelia ja Cipralexia, vaihtelevia määriä :wink: Eli säännöllisesti pitää syödä, mutta määrä tarpeen mukaan. Lähinnä ahdistukseen ja kausittaiseen masennukseen tällä hetkellä lääkkeet. Ja yrittäähän tuo Sero vähän unilääkkeenäkin toimia, mutta… vaikutus on mitä on, jos sitä on ollenkaan.

tällä hetkellä

20mg Tenox illalla
ja 2 pkl panacod 1-3 kertaa päivässä

mä olen niin tajuttoman pilvessä että kirjottaminen on tajuttoman vaikeeta :laughing:

Rivatril 3x2mg (Ahdistukseen)
Tenox 2x20mg (Unettomuuteen)
Dormicum 1x15mg (Unettomuuteen)
Diapam 1x10mg (Unettomuuteen)!!!
:laughing:
Mirtazapin 1x45mg (Unettomuuteen/Mielialalääke)

Se meni sit seki perjantai…

mut nyt on tulossa uus :stuck_out_tongue:

• Seroquel 200 mg psykoosinestoon (ollut 400, mutta pudoteltu)
  • Risperdal 2 mg samaan (joskus 4, mutta sain helvetillisiä sivareita)
  • Efexor depot 150 mg depikseen
  • Mirtazapin 30 mg depikseen ja uneen

Joskus oli 45 mg Opamoxia tai 10 mg Diapamia ahdistukseen, mutta ne päätin lopettaa. Zyprexaa söin joskus muinaisuudessa, mutta ei sopinut. Eli aika läpilääkitty ukko. :stuck_out_tongue: Saas kattoa, josko noita pikkuhiljaa alettaisiin harventamaan, kun viimeisimmistä depis- ja psykoosioireista (siis päihteistä riippumattomia) on jo melkeen vuosi. Keittoa menee aika rankasti ja satunnaista pilveä, mutta pilvi on jäänyt pois, koska tekee vaan paranoidiksi.

Efexor 225 mg masennukseen
Atarax 25 mg ihan ahdistukseen
Tenox 20 mg nukahtamiseen ja unen ylläpitämiseen
Sirdalud 2 mg lihasrelaksanttina

Jep. Noilla mennään. Voltarenia syön paljon kipulääkkeeks vaikkei se mitään auta, pitää pyytää jotain muuta joskus lihassärkyihin. Jatkuviin lihassärkyihin joista on jo tullut hermopinnekin, blaah.

sepram 60mg
xanor depot 0,5mg 5-6 tabl.
zyprexa 5mg(tai abilyfy)
opamox 15mg
diapam5mg
stilnoct 10mg
klotriptyl
pratsiol 1mg
propral 10mg

sit on viel migreeniin jota on melkein kokoajan
800mg burana
clotam
naprox
primperam
maxalt rabitab(en muista kirjotetaanko noin)

Et aika hauskat laskut tulee tehtyä aina apteekissa. Toi maxalt maksaa 17€3tbl ja abilify 90€ 28tabl.

Listatkaamme. Olen nimittäinkin ihan täysin vakuuttunut siitä että arvon kanssahenkilöt juuri tippa silmässä, suru puserossa ja mällit housuissa miettivät mitä juuri joku mä mahdan saada lekulta.

• Efexor depot 75mg masennukseen (yksi per vuorokausi)
  • Rivatril 2mg ahistukseen (maksimissaan kaksi per vuorokausi, ensimmäinen sadan kappaleen satsi meni muistaaksen kahden viikon sisään)
  • Tenox 20mg nukahtamisongelmiin (yksi illassa, eivät nämäkään yleensä kovin pitkään kestä)
  • Tramal 50mg kuukautiskipuihin (joita liioittelin erittäin rankasti. olipa edes yhdesti hyötyä niistä saakelin hilloviikoista. en nyt tähän hätään muista päivittäisannostusta, minä niitä ikinä ole menkkakipuihin syönyt.)

Vertailuryhmään (eli ei-ihan-niiin-rehelliset kolmiolääkkeiden viihdekäytön ystävät) nähden en tiedä miten hyvä olen lääkärille valehtelun jalossa taidossa mutta omasta puolestani olen ihan tyytyväinen. Bravuuri taisi olla kyynelehtien esitetty performanssi läheisen ystävän kuolemasta mikä sinällään oli ihan totta, minä vain jätin kertomatta että kyseinen läheinen ystävä oli larppihahmoni (ts. fiktiivinen henkilö) jota olin pelannut varsin pitkäkestoisessa kampanjassa.

:laughing: :laughing:

Tyylillä!

Sainpa minäkin a-klinikkalääkärin kirjoittamaan vuoden alussa itelleni xanorirespan, ja toissapäivänä sama lekuri tuplas annostuksen ku rehellisesti sanoin et on toleranssi noussu eikä enää vaikuta… laitto vielä reiluna heebona insominit kylkeen ku valitin imovanen raudan mausta :laughing:

(niin, onnekseni kyseessä Ei ollut paikkakuntani klinikan vakilääkäri, joka ei kuuulemma määrää mitään pameja vahvempaa… olin aikasemmin tona päivänä aivan hirvees ahdistukses ku ei ollu yhtään ryynejä, mut sitte tuli joulu ja synttärit yhtäaikaa, kun löivät säkillisen bentsoja mukaan klinikalta :laughing:)

nyt menee:

40mg sepram
2mg Xanor
5-10mg insomin nukahtamiseen

Mulle on määrätty joku muistamaton määrä deprakinea (epilepsiaan), propralia (jännittämiseen), seroquelia (uneen), tenoxit (uneen) ja joitain mielipidelääkkeitä (pään hoitoon :unamused:).
Noista syön vain propraleja, jos pumppu hakkaa liikaa sekä seroqueleja, jos haluan nukkua eikä uni tuu muuten silmään.

Mä valitin lekurille imovanen mausta että saisin stilkkareita, mut en kyl maininnu mitää, et mitä mahollisesti tilalle, ni tää lätkäs insominrespan kouraan :smiley:

Jjioo, oli kyl hieman pidättelemistä siinä että kuten vanha sääntö kuuluu, tuuletukset vedetään vasta terveyskeskuksen ulkopuolella. :slight_smile: Tosin mä kyllä olin ihan vilpittömästi aika maassa larppihahmon kuoleman johdosta (WOD-peli, rakas väkivaltainen piripääuusnatsivampyyrihahmoni Kate (Brujah AT ja lojalisti, äärimmäisen anarkiaindividualismin ja toisaalta johtaja-periaatteella skulaavan kansallissosialismin yhdistäminen oli nastaa) menehtyi maailmanlopussa kuten lähemmäs kaikki muutkin pelin hahmot. “Lähemmäs” siksi koska osa oli saatu listittyä jo etukäteen.) …aahaahaargh, nyt loppui larppijuttujen jauhaminen tai tukehdutan itseni pvc-tissiliiveihini.

Mä yritin kokeilla tuota a-klinikkaa mutta kun elämän kantava periaate nyt vain on se, että jos joku käskee mua kusemaan purkkiin niin mä käsken sitä paskantamaan hattuunsa.

Mulla nuo ovat kaikki tulleet ihan terveyskeskuksen perusnormaalilta omalääkäriltä, paitsi että kyseessä ei ole hysteerisen lääkekammoinen yksilö, niin ilmeisesti mä sitten vain osaan näyttää luotettavalta, valehdella hyvin (auttaa kun eläytyy peitetarinaan niin hyvin että uskoo sen puoliksi itsekin :slight_smile:), ymmärtänyt olla pyytämäti mitään liian kivaa ja asiaa auttaa taatusti se, että olen paperilla puhdas kuin… eh, en mä oikeasti tiedä onko pulmuset puhtaita. Ihan hyvin niissä voi olla jotain kirppuja. Puhdas kuin kloorissa uitettu pulmunen mikä taitaa kyllä mennä eläinrääkkäyksen puolelle.

Tällä hetkellä menee 3 x 2mg rivatril, 2x 10mg diapam, 1x 10mg tenox, 2 x 150mg lyrica ja 4x 50mg tradolan hexal. Ja tietenkin muut opiaatti pohjaiset kipulääkkeet mitä kadulla tulee vastaan(buprenorfiini, metadoni[korvaushoitolääke ennemminkin kuin kipu lääke], oksikodoni ja morfiini mutta harvemmin sekin.). Sais lääkäri pistääs selän kuntoon tai kunnon lääkkeet mut tunnu tekevän oikein kumpaakaan. :confused:

Tää samainen kysely muuten ollu aika useeseen otteeseen täällä.

On se ku ei muista mihin topicceihin vastannu… :imp:

Mun klinikan lekuri on kans ain sitä mieltä, et on ÄRSYTTÄVÄÄ kirjottaa mulle jotaa lääkettä vaa siks, et se on must niin cool-lääke. En mä sitä mieltä oo, haluun vaa testata eri lääkkeit ja sit teen diilei et oon selvän sen ja sen aikaa ja saan sitä ja tätä…

Esmes sano ettei koskaa kirjota mulle halcionii. Sit sen piti kirjottaa sitä, ku viäl rännäsin ja kumit ois menny hihaa, ni se oli ainoo mikä kävi… Tramalit sain ku ei toimin artut. Ja lahjaks et olin tarpeeks pitkää ilman bubrea. Nyt et sain dexen, piti lopettaa bubre :mrgreen: Kiva et mut saa lääkkeil selväk :laughing:

200mg Lamictal
2,5mg Risperdal (joskus “hulluina vuosina” meni muistaakseni jotain 5mg)
50mg Sertralin (aikasemmin sata, ilmeisesti tilanne korjautumaan päin, enpähän tiedä…)

Tarvittaessa
1-3x Opamox 15mg (voisin vaihtaa vahvempiin, kavereilta saadut pamit paljon mukavampia :slight_smile: )

• viihteilyyn Resilar

edit:
unohtui kokonaan nukutusaineet
7,5mg tsopikloni oli mut tehot loppuivat kun ei enää kaksikaan riittänyt
stilkkareihin en koske pitkällä tikullakaan, huonoja kokemuksia
Tenox toimii joskus, mut ei oo reseptiä

Tämmöstä täällä(ja näillä pitäs pärjätä :astonished: )

Xanor 2mg 1-2kpl/pvä
Norppa 20mg 1-2kpl/ilta
Melatoniini 3mg/ilta
Concerta 36mg2kpl aamulla
sit päivän mittaan buustataan…
Ritalin 10mg
8 kpl/pvä

Vanhoja respoja on vaikka kuin helkutisti, ei ees jaksa muistaa mitä
kaikkee sitä on lekurit kirjotellu…
Mut tää tän hetkinen tilanne.

Enää vois miettiä, et halcionit jos sais takas siccinä dormareina ja jos mahollist ni dexeä ja tramboja vielä nostettua; muuten oon saanu kaiken mitä tahdoinkin. JA vapaaehtosesti nuo benet oon tiputtan; ne ei vaan TOIMI!!! :imp: Ei, vaik oon jo varmaa puol vuotta vaa ylläpito-annoksel 0,5mg Xanor ja 10mg Diapam päiväs syöny. Silti 10-15mg santtuja tunnu missää ja jos se ei, ni ei tunnu 50mg:iäkään. 4 kesää sit 50mg+pari kumia+plo vinkkua & 2kaljaa otin ja ei toimin. Sen jälkee kokeillu kork. 20 eikä sano mitää!!! Ehkä koht taas pitäis kokeilla, en usko et toimii… :unamused:

ikinä en oo mitää mieliala lääkkei enkä bentsoi syöny reseptillä, ganja on ihan tarpeeks hyvä siihen :slight_smile:

panacod on varmaan hurjin ryyni mitä olen saanut reseptillä ja sekin oli oikeaan kipuun