Henkilökohtainen Lääkitys ?!

Elikkä, lääkärin määräämä päiväannos? Onko jotain liian paljon/vähän? Mihin haluaisi muutosta? Ja vielä jos jaksat valaista muita mihin tarkoitukseen kyseinen lääke on määrätty, koska useilla lääkkeillä hoidetaan useita eri oireita.

Tässä oma lääkitykseni:

~ 75mg Efexor depot (aamulla, mieliala)
~ 6mg Rivatril (ahdistukseen, liikkeelle lähtemiseen :slight_smile: )
~ 60mg Propral (sydämenlyöntien tasaamiseen/rytmihäiriöihin)
~ 100mg Atarax (iltaisin ennen nukkumaan menoa antamaan unta)
~ 6mg Melatoniini (iltaisin ennen nukkumaan menoa antamaan unta)
~ 30mg Tenox (iltaisin ennen nukkumaan menoa antamaan unta)
~ 7,5mg Remeron (iltaisin ennen nukkumaan menoa antamaan unta)

Kuten voi huomata, moni lääke on kohdallani painostettu iltaan koska en ole saanut moneen vuoteen “luontaista” unen tunnetta, joten joudun “päihdyttämään” itseni iltaisin lääkkeillä jotta voin todeta että nyt väsyttää ja eikun nukkumaan. Ilman näitä ei olisi unesta mitään tietoa. :unamused:

5mg/rivatril/pvä (1+½+1) = ahdistukseen
50mg levozin/ilta tai 30mg mirtazapin/ilta = unettomuuteen

Mirtatsapiini on iha ok jos haluu nukkua vaikka toki mieluummi ottaisin 15mg dormicumit… Rivatril on muuten ok mut ku sitä saa kerralla sen ~40vrk annoksen niin eihä ne ikinä riitä yli viikoks… Ja 80mg oxyt tarvisin “kipuun” totta kai ;E

Niitä ei täällä päin kovin monelle jaella, oikeastaan aivan helvetin vaikea saada…

Toki toki. Pitäähän sitä pystyä toimimaan… :sunglasses:

mä en syö mitään :laughing: kovasti lääkäri ois halunnu et oisin syöny zyprexaa ja risperdalia mut ei saatana…muutaman viikon taisin jaksaa :smiley: mikään ees toiminu niitten kans :confused:
ja pää paranee kun ottaa ton paskan kans vähän rauhallisemmin :unamused:

mut henkilökohtanen lääkitys on viina ja piri…lääkärin määräyksellä,tietty! :sunglasses:

mä hommaan omat lääkkeeni jostain muualta kuin omalta lekurilta! :wink:

Eipä kai niitä jostain muualta kuin lääkäriltä hankittuja taideta lääkkeiksi kutsua.

Bupre on aina lääkettä! Saatu keltähyvänsä!

Kyl, itselle ainakin :wink:

On kai lääkkeet lääkkeitä, sai ne sitte mistä hyvänsä? :open_mouth: :unamused:

Cipralex 10mg mielialaan
Oxamin 15mg ahdistukseen
Zopinox 7,5mg unettomuuteen…

Tällä hetkellä nää…olleet käytös vasta reilun viikon. Cipralex tuntuis toimivan jees…vie vaan tyystin ruokahalun. Kuukauden päästä lääkäri niin katsastellaan sit uudestaan…

Concerta 54mg adhd:see
Xanor Depot 0,5mg2 ahdistuksee
Xanor 1mg samaan
Diapam 10-20mg rauhoittamiseen :laughing:
Suprium 50mg
3 mielialalääke
Sirdalud 4mg ½-1 nukkumiseen
Levozin 5mg samaan
Ardinex*2 bubren vierotukseen

Xanorit tiputtan 3mg:st ja Diapamit 30mg:st ja Dormicum 2*15mg/ilta jätin jo aikoja sitten pois, ku ei ne toimin vaa meni väärää käyttöö :open_mouth:

Resilar. Pullo tai pari kerran kuussa. Ahdistukseen.

Lueppas topic… :sunglasses:

Ikävää listaa :frowning:

Mulle ei oo määrätty ku 10mg pamei päivässä 3 päivässä ja sit cymbalt mielialalääkettä, edellisen mielialalääkkeen kun mulle eka määrättii seprameja en oo mitää kyseisii lääkkeit syöny ku niist on mulle tullu aina hirvee olo. Tuota pami määrääkiin pitäisi minun mielestä nostaa hieman… unettomuuteen voisivat 20mg tennarit olla hyviä, pitää varmaan ehdottaa. Mielialalääkkeitä en syö ollenkaan tuli kunnon paniikkii kun kokeilin 2 päivää niitä seprameja että ne saavat kyllä jäädä siis mielialalääkkeet. Jos itse Saisin määrätä lääkkeeni niin 20mg tennareita 3 päivässä unen saantiin , muttereita 4 päivässä ahdistukseen, 2 rivoja tai sitten temestaa. Temestat on poistanut melkein välittömästi ahdistuksen, suosittelen. Niitä määräätään vaikean ahdistuksen hoitoon.

30 mg mirtatsapiinia iltasin. Hyvin on ahistus lähteny.

Sit lelu-Xanoreita tarvittaessa, mutta ei oo tarvinnu.

Lamotrigin ratiopharm 100mg 1päivässä
Efexor depot 75mg 1päivässä

Cipralex 20mg aamuisin ja Sirdalud 2mgx3/pv…Bentsot pudottivat kokonaan pois!!,aika vittumainen olo ollut sen jälkeen koko ajan,ei kai sille mitään voi jos oikeasti noitaki lääkkeitä tarvii,välil tuntuu et kysymys on vaan lääkäreitten sadistisesta halusta saada ihmisen elämä hankaloitumaan…eli lääkkeet pitää ostaa “kadulta”.

dopeh,niille sun rivoille saattas löytyy käyttöö täältä p.kadulta sillon tällön…mulla on edelleen se netti poikki ni ei ahista taas kovin paljon…
Ihan sitä varten ku pääni ympärillä on vanne…?

Xanor 2mg/5 päiväs ahdistukseen.