Harmiton heinäkuu - ei hömpsyn hömpsyä

Selvinpäin eteenpäin.
Kun tästäkin vuodesta on jo puolet kulunut ei ole syytä mennä pilaamaan loppupuoltakaan. Kiitos ei alkoholille.

No nyt on teemanimi kohdallaa.
Kiitos ei alkoholille.

Harmitonta heinäkuuta kaikille minunkin puolesta.

voisin mä tän kerran liittyä, sen viidennen peräkkäisen heinäisenkuun. ja tätä heinän ihkaekaa sunnuntaita vaan kaikille

Ilmottaudun hömpsyttömälle heinäkuulle.

Minä myös! alkuvuosi meni raittiina ja kesäkuu pilattu alkoholilla :frowning:

Juu, ei hömpsyä heinäkuussa. Masentaa ja väsyttää. Mutta pian 3 kk raittiina. Hyvä juttu!

Hömpsyttä tämä kuu on alkanut.
Päivä kerrallaan

Harmittoman hyvää heinäkuun yötä hömpsyn pömpsyille.

Jännittävää olla heinäkuu lomalla pariin vuoteen, mutta nythän tässä on hyvää aikaa raitistella tai pikemmiten ylläpitää ja hoitaa omaa raittiutta. :slight_smile:

Onpa kiva kun on näin paljon mukaan tulijoita. Lisääkin mahtuu.
Tervetuloa kaikille, kesää ai kannata tuhota alkoholilla. Syksypimeillä on mukava muistella ja ennenkaikkea muistaa että oli meillä yhtä harmia kivempi kesä.

Polvi nyt kuitenkin harmittaa. Se on yhtä kipeä kuin viikko sitten, jolloin ensmäisen kerran sitä lääkärille näytin. Siihen on tainnut tulla lisää vettä, ainakin on tuollainen hyllyvä patti polven vieressä taas. Odottelen että lääkäri soittaa röngtenkuvista.

Kävin kyllä jo omakannasta itse katsomassa. Luut siellä hankaavat toisiaan ja jonkinmoinen luupiikkikin on ilmestynyt. :confused: Täällä kun on valinnanvapauskokeilu menneillään niin menin tässä välissä vaihtamaan lääkäriasemaakin. Tuli hyvä sauma kun tk-lääkärini jäi kesälomalle joten uusi lääkäri olisi joka tapauksessa astunut kehiin. Katsotaanpa nyt kannattiko vaihto. Ainakin niillä on mieleiseni tavoitteet ja suunnitelmat kun hoitajan kanssa juttelin.

Eipä näytä harmittomalta tää heinäkuun alku sullakaan. Mut kun alkoholi on pois kuvioista niin saattaa näistäkin harmeista selvitä vähemmällä. Vaik kyl se tuju viuna saattais polveakin turruttaa mukavasti ja saattais sit pöhnässä satuttaa sen vielä pahemmin loppupeleissä.

Mitä net meinaa hoidoksi siihen polveen?

Eihän net soittaneetkaan :angry: Jos eivät huomenna aamusta soita niin pitää sitten minun soittaa.
Ne saivat vasta viime viikolla luvat ja tunnukset tietojärjestelmiin, joten olisiko siirtymävaiheen ongelmia? Tai sitten niille pamahti niin suuri ruuhka heti alkuun etteivät kerenneet soittelemaan. Tai sitten ne pakanat unohtivat minut. MURR. :imp: :imp:

Onneksi ei tänään koske yhtä paljon kuin eilen. Koskee kuitenkin.

Minä kanssa aion olla ja elää heinäkuun ilman alkoholia.
Taivas synkkä, taitaa tulla sade. Toivottavasti vielä aurinkokin alkaa paistelemaan. Hieman helteitä kaipailen minä.
Potkupallokisoissa selviää tänään viimeiset välieriin pääsijät. Aika ihan sama mulle, mutta Sveitsi ja Kolumbia joutaisi voittamaan.
Eilen oli hienot pelit, toivottavasti tänäänkin uskalletaan pelata, eikä vain puolusteta.

Uuden lääkärin mielestä on nyt ensin hoidettava tämä tulehdus kuntoon. Seurataan muutama päivä ja jos kipu ei laannu poistetaan taas kertynyt vesi ja laitetaan uusi kortisonipistos.
Tulevaisuudessa voi olla tekonivel-leikkauksen paikka. Jos jatkaa vihoitteluaan. Semmottista.

Kun edellisellä käynnilläni kysyin leikkauksesta tk-lääkäriltä, tuli selittelyä ettei sitä voi tehdä liian terveeseen luuhun (??), eikä tekonivel ole niin kestävä, sitä ei kannata liian aikaisin laittaa ettei joudu 10 vuoden päästä laittamaan uutta. (10 vuoden päästä olisivat hyvillään ettei dementikko-Juulian polvi kestä karkuun juoksemista.) Eli tässä vaiheessa näyttää ihan hyvältä tämä lääkärikeskuksen vaihto.
Linkutetaan, ja plinkitetään. Selvänä, tottakai.

No nih, kuullostaa inhottavalle tuommoset tekonivelet, vaan väliäkö sillä jos lakkaa kipuilemasta.

Muuten jostain luin, että muinaiset Egyptiläiset ihmettelivät aivojen tarkoitusta ja olivat tulleet siihen tulokseen, että aivot tuottavat limaa nenään. Ei tää kuulu kyllä taas aiheeseen mitenkään, mut musta se on niin hauska juttu.

^ Tuo oli eilisen päivän paras ja myönnän nauraneeni iltasella lohkaisulle, jonka aion nyt omia itselleni ja
omana keksintönäni esitellä live-käytössä näin naisia suuressa mitassa toistuvasti naurattaen ja
helposti läpi heidän puolustuksen päästen, joten kiitos tästä.

Joo neljäs päivä tätä heinänuhakuuta ilman havaintojakaan dagen eftereistä tai day aftereista.

Ihan asiasta kahdeksanteen, räkä mielessä (kesäflunssa iski). Oltiin paikallisessa kesäteatterissa viikonloppuna ja sen näytelmän kirjoittaja on mielestäni aivan mahtava sanailija. Oli siis jotain 5-6 näytelmä häneltä ko teatteriin. Mieleen jäi mm se kun teini kysyi isältä, että millä oikeudella mua määräät, niin isä vastasi, että “tekijän oikeudella”. Upposi ainakin minuun.

Juulialle isot onnittelut seittemän kuukauden selvyydestä! :smiley:

Harmitonta heinäkuuta-vesilinjalla!