Ehkä ihmiset ovat erilaisia. Jotkut reagoi kiinnostavaan tapaukseen viilipyttymäisesti - mitään ei sisällä tapahdu. Syke ei nouse, ihminen vaikuttaa ydentekevältä, viisarikaan ei värähdä missään. Jollain taas tapahtuu jotain päin vastaista.
Jotkut heteronaiset hullaantuu Hunks-tanssijoista; joku nainen punastuu kun mies kysyy saanko luvan tanssilavalla. Perhosia voi tuntua vatsanpohjassa. Luonnollista mun mielestä.
Yleensä tunnen itseni vaivaantuneeksi kun mua lähestytään kun olen naimisissa. Saatan silti nähdä jossain toisessa ihmisessä jotain kaunista - sisäistä tai ulkoista. Se saattaa aiheuttaa mussa lievää kiinnostusta tätä ihmistä kohtaan. Musta täysin normaalia.
Miesten kohdalla ei mitääm tapahdu minullakaan. Yleensä on vaan innostuttu toisten jutuista ja ryhdytty kavereiksi. Seksuaalista vetovoimaa en ole tuntenut yleensä. Mun kohdalla tämäkin lienee normaalia, kun oon lesbo?
Useita? Jotkut ihmiset, mun tapauksessa naiset saa mun pään kääntymään. Ehkä, oon sairas tai jotain?
Huoh… Hyviä kysymyksiä. Minä pidän itseäni biologisena otuksena jolle tapahtuu välillä näin. Se voi olla uutuuden viehätystä, ehkä jännitystä… Ehkä sen ihmisen kanssa voisi alkaa seurustella; pyytää kahville aluksi; tutustua jotenkin… Hänessä on sitä jotain. Näin kai se ihmisillä seurustelu alkaa. Ainakin itselläni netissä. Näin kauniin naisen - mielestäni erittäin kauniin, joka otti minuun yhteyttä netissä. Se sykähdytti minua paljon. Aattelin, että wau. Aloimme juttelemaan, juttelemaan netissä. Tutustuimme todella syvällisesti. Minä aloin pitämään hänestä todella kovasti. Hänkin myöhemmin. Tavattiin; pelkäsin aluksi, että pitääkö hän musta livenä. Piti. Aikaa kului jonkin aikaa - minä rakastuin häneen. Tässä oon ollut kohta kolme vuotta kyseisen naisen kanssa yhdessä. Rakastan häntä yhä.
Toivottavasti auttoi?
ps. taisin tuolla yllä olevassa vastata tohon halua harrastaa seksiä niiden kanssa. Jotkut ihmiset saattavat tuntea seksuaalista himoa jotain komeaa miestä tai kaunista naista kohtaan. Minäkin oon tuntenut semmoista . Lienee sekin normaalia?
Oon etsinyt rakkautta. Löytänyt ja sellaisen aarteen jota en mihinkään vaihtaisi!