Hallusinaatiot - Toden ja tarun rajamailla

Knock Knock, Neo… Eli ketju hallusinaatioille, eli mitä pitikään tehdä ennenkuin ovi taikamaailmaan avautui? Mitä sieltä ovenraosta näkyikään? Kivoja juttuja vaiko silkkaa painajaista?

Aikaisemmin itselleni tuli halluja DXM:n avustuksella, ja nyt kun DXM ei jostain syystä enää näyttäisi oikein toimivan isoillakaan annoksilla, niin päätin kokeilla korvikkeeksi Ketipinoria. Tähän mennessä Ketipinor-hallut ovat olleet hirmuisen lähellä DXM:ää, mutta hieman hieman vähemmällä voimalla päällekäypiä.

Annoksena oli eilen isohko määrä, 1600mg . Jotkut kuulemma saavat vaikka mitä olotiloja jo 100mg annoksilla, mutta jokainenhan on yksilöllinen. Joten, Itselläni portti omaan alitajuntaan ainakin narahti uudelleen raolleen eilen kun rouskuttelin iiison annoksen Ketipinoria.

Huom - Kenenkään ei pidä kokeilla ketipinoria ennenkuin psykotohtori on sen reseptille määrännyt!!!

Ketipinor tuoteseloste: laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=18783&

Eli kun olin pillerini nautiskellut, aloinkin ripeällä tahdilla näkemään kotona sekä kadulla ihmisiä jotka haihtuvat kuin savu iilmaan kun päätään käänsi henkilöä kohti. Osa hahmoista oli tuttuja, kuten esim eksä ja muksu. Osa taas tuiki tuntemattomia. Jatkuvasti tuntui että silmien äärilaidalla on joku tai jokin. Ehkä osa näistä oli haamuja, jolloin saa sanottua ikivihreästi “…I see dead people…”

Välillä säpsähdän kun kuulen vierestäni huudahduksen tai kommenttin jostakin. Vastaan näille äänille yleensä lonkalta jotain, kun en kun tajua vielä siinä vaiheessa että äskeisiä ääniä ei voi olla muualla oman pääni sisällä. Hieman tietty nolottaa jos vastaan ja paikalla sattuu olemaan yleisöä. Voivat kummastella että kenenkä kanssa sitä oikeen juttelen.

Lisäksi kännykkääni ilmestyi “haamukirjoittaja”, jolla oli selvästi asiaa minulle. Aluksi kännykän näyttö alkoi “väreilemään”, mikä jälkeen kirjaimia akoi muodostua tyhjälle näytölle: "… nyt kun tilanne on tämä…", joo pitää tunnustaa, menin paniikkiin ja laitoin virrat pois. Oliko se virus, vai mikä vittu? Nämä telkun tai kännykän näytöt tuntuvat olevan hyvin otollisia “toisesta ulottuvuudesta” tuleviin viesteihin.

Mielenkiintoista on sekin, että hallusinaato voi jatkua pitkäänkin, useita minuutteja, jos en kiinnitä siihen huomiota. Suoraan kohtia katsominen karkoitta joka pirun ja enkelin takaisin sinne rajan tuolle puolen. Unen ja valveen rajamailla näitä efektejä tuntuu tulevan enemmän. Ehkä Ketipinor himmentää unen ja valveen verhoa? Aika kiehtovaa mutta samalla hieman pelottavaa. No, ihan oma vikansa kun vetää siktsolääkityksen överiksi! :wink:

Ja vielä kerran lapset yhteen ääneen: Älkään koskaan tehkö sitä mistä Narkkis tykkää. Siitä ei hyvää heilu! :twisted:

:unamused: Jos se keti aiheuttaa sulle harhoja, niin sulla pitäisi olla joku ihan muu lääkitys. Nimittäin sen pitäisi nimenomaan estää tuollaista oireilua, vaikkakaan en ollenkaan ihmettele jos se paradoksaalisesti aiheuttaisikin aivokemioiltaan täysin normaalille ihmiselle psykoottista oireilua. Mulle se 25 mg tabu aiheutti kyllä myös sekavuutta niin, etten aamulla tiennyt, missä olen. Taikamaailmaan pääsemiseksi käytän ihan muita aineita, jotka ovat myös samalla vähemmän tuhoisia aivoille. :wink: Kai sä olet tietoinen, että lepteillä saa paskottua aivonsa mahdollisesti ihan täysin pysyvästikin.

Ketiapiini sitoutuu kolinergisiin muskariinireseptoreihin, joten sillä saattaa olla suurina annoksina Marzine-lääkkeen tapainen hallusinogeeninen vaikutus. Tuskin kovin miellyttävä “psykedeeli”.

Itsekkin lähtisin veikkailemaan tätä myrkytystilaa hallujen aiheuttajaksi. Ei taida Narkkis kyllä nyt tietää millaisen kemikaalin kanssa pelleilee kun tuollaisia överiannoksia ottaa. Olen itse ottanut kerran 1000mg kerralla ja olin todella soseessa sekä kipeä…

Tietysti Narkkis voi sairastaa jotakin perin kummallista mielenongelmaa (joka ei ratkennut siellä Kellokoskella salailun vuoksi) ja täten neuroleptit voivat kenties toimia jotenkin poikkeuksellisesti “väärin päin”. Toisaalta en ole varma onko tämä edes teoriassa mahdollista…? :unamused:

Veikkaan kuitenkin rohkeasti, että tässä on taustalla diagnosoimatonta masennusta ja pahaa päihdeongelmaa sekä vielä niin, että jälkimmäinen oli ennen ensimmäistä. Nyt Narkkiksen vain pitäis ottaa yhteyttä sinne tohtoriin niin saadaan asiaan selvyys…

Pitääkin joskus kokeilla epäpyhää kolminaisuutta, eli DXM + Ketiapiini +Marzine. Mitä Marzinestä lukaisin, niin tämmöinen kombo taitaisi laittaa shamaanin nupin aika koetukselle. Ehkä lopullisesti. NO, sitä saa mitä tilaa, jes? :laughing:

Noniin, nyt on nautiskeltu se mitä lääkäri on määrännyt, eli 800mg ketipiaania. Kello näyttää olevan noin 14 paikkeilla… Jäämme odottelemaan tuloksia…! :wink:

Klo 14:30 huomaan että jalat ovat raskaammat siirrellä ja käsissä hieman vapinaa.

Klo 15:15 joku rymyää eteisessä. Kuuluu karmeata sadattelua. Mulla tietty henki kurkussa. Menen katsomaan että onko totta vai tarua kyseessä. Joo, tarua on. Huhhuh, en ole pelästynytkään vähän aikaan näin perkeleesti!!!

Klo 16:50 Keitetään väkevät kaffet ja annetaan pulsin hieman tasaantua. Todetaan että rymyävät kotitontut lähtivät viettämän perjantai-iltaa. Taitaa tontuila olla tänään luvassa antoisa baarikierros. Minä taas vietän iltaa peitto korvilla ja jänskään että milloin mörkö ryömii esiin. . Jos mörkö on iian ujo, niin pitänee buustaila nappeja lisää kunnes alkaa sattua ja tapahtua.

Klo 17:05 Otetaan 800mg lisää. Nyt päiväainnos on 1600mg. Pitäisköhän tässä joutessaan syödä jotain niin jaksaa sitten taistella kun nuo alakerran demonit tulevat turpajille suutaan soitellen.

Klo 17:10 Huomaan että televisiohjelmat muuttuvat 3D tyyliseksi, eli koostuen monista eri tasoista, aivan kuin 3D leffateattrissakin. Kiva kun ei tartte käyttää 3D laseja. Kaikkeen nuo aivot pystyvätkin. Kenties maaninen psykoosi sekin lli i lienee jo matkalla. Hyvänä puolena näissä meikäläisen halluissa on se, .ei tarvitse enää kitata Resilaaria litratolkulla, ja että silti maailmasta saa maagisen paikan olla ja elää.

klo 19:00 totean että siinäpä tämän päivän anti sitten olikin. Oli ihan viihtyisää eikä huomenna ole krapulaa.

Jos tuo mainitsemasi “haamukirjoittaja” laittoi sinulla puntin tutisemaan niin marzinella voit saada esim. aku ankan hengaamaan sinne sinun kämpillesi pelaamaan koronaa sinua vastaan itsetietoisilla kristallinapeilla ja telepaattisesti puhuvilla kepeillä niin että panoksena on sinun sielusi ja hävitessä joudut ikuiseen limpoon johonkin alisen syvimmistä vesistä.
Toisaalta homma menee helposti aika vaaralliseksi koska usein marzine-sankari saattaa luulla sen hahmon olevan ihka aito :mrgreen: Ja varmasti onkin kaikkien mahdollisten aistien kautta havaittunakin mutta kun ei ihminen välttämättä muista edes mitään pahoinvointinappeja ottaneensa…

Suosittelen siis välttämään kyseistä hazardia comboa.

Se tyyppi muuten siellä sinun kännyssäsi kenties olisi mahdollisesti halunnut kertoa tarun sankarille lisää toimintaohjeita? Siellä hobittilassa se sankari haettiin ihan konkreettisesti himasta… Nykyään vissiin käytetään nykyaikaisempaa tekniikkaa kommunikointiin. Luulisin… “nyt kun tilanne on tämä…” myös viittaa kohtuullisen vahvasti jonkinlaiseen lopullisuuteen kuten varmasti olet itsekkin jo hoksannut. Se tyyppi olisi seuraavaksi varmaan kirjoittanut, että “… on aika marssia nuppitohtorin pakeille tai ei hyvä heilu…”

Mutta jos nyt ollaan täysin vakavia niin ehkäpä olisi ihan oikeasti aika mennä sinne lekurin pakeille ettei satu mitään pahempaa…

Ei oo todellista :mrgreen: että ketiapiinia psykedeelinä. Narkkis on joko varsin taitavasti rakennettu trolli tai sitten tosiaan aika kujalla. Toivon ensimmäistä, mutta epäilen vahvasti jälkimmäistä vaihtoehtoa…

Lauantai ilta klo 19:40: Otetaan 30gr Olazapiinfia. Lisäksi 800gr Ketipinoria. Oletuksena on että mörköooppera alkaisi siinä klo 21 hujakoilla. Aiemmin pävällä nautiskeltu 10 kuppia kahvia (=1500-2000 mg kofeiinia?). Aamulla nautituista 800mg Ketipinoreista tuskin enää jäljellä paljoakaan. Ehkä puolet, eli tämänhetkinen annos olisi about 1200ng, Yllättäen hätävarana hyllyssä vaanii 600mg Resilar-pullo. Toi ehkä säästetään aamuun, ettei tule liian hapokasta meininkiä näin yötuumaan. Jäämme odottelemaan mitä mielenkiintoista näillä yhdistelmillä saadaan aikaan.

Aika jännä jos ketistä halluja tai jotain oloja saa. Itsellä toiminut stopparina ihan kaikelle. Oma kuuppa sen verran kehnoa tekoa, että välillä tullut psykoottiset olot jo kannabis sativasta niin ketillä on stopannu komeesti. Toimii myös alkoputken stopparina ja voisin vaikutusprofiilista kuvitella, että toimii varmaan minkä tahansa päihteen stopparina, jos tarkoitus on saada “olot” loppumaan ja painua unten maille.

Joo, ei tullut halluja, mutta pysäytti miehen aika hyvin. Puolisen tuntia kului kun mies tipahti unten maille. Nyt on ihan mukavan pirteä olo. Voipi olla että kotitontut saivat meikäläisestä tarpeekseen jo ekalla kerralla ja pakkasivat reppunsa. No, lohduttauden pullollisella Resilaria, ja katsotaan miten 600mg dexmiä ei toimi vieläkään… :slight_smile:

Tuntia myöhemmim tuosta korkattiin DXM 600 mg, ja pienen päiväunen jälkeen alkaa olotila just sopivan hyvä.

Siis kuka ottaa 1600mg ketiapiinia vain kaikenmaailman testejä suorittaakseen ja hakein psykedeelisiä vaikutuksia??

Ainiin Narkkitehti :laughing: :laughing:

ei mutta, huhhuh… tuntuu ettei kukaan järjissään söis tota myrkkyä yhtään enempää kun pakko, ite joutunut 25mg ottaan silloin tällöin eli 2-3x viikossa tällä hetkellä kun ainoo "uni"lääke jota määrätään ja kyllä se väsyttää, mutta mielellään en söis tota yhtään.

Hassua, eilen illalla itsekin otin 1600mg ketiapiinia mutta vahingossa kun en muistanut olinko ottanut jo illan annoksen ja juuri nieltyäni vaimo sanoi että kyllähän mä jo otin ne. Ajattelin että no sit mennäänkin aikaisemmin unten maille muttei kyllä käynyt yhtään mitään. Välillä käynyt mielessä että onkohan noi placeboa ja antavat niitä apteekista jonkun lääkärin erikoiskoodin perusteellaaidon tavaran sijasta…

Ei voi olla todellista :open_mouth: :open_mouth: ! Mulla lienee pahempi krapula, kuin tajuankaan. Hallusinaatioista tms. keskustelun ymmärrän varsin hyvin, mutta ketiapiinin(tai ylipäätään neuroleptien) käyttöä psykedeeleinä/viihteeseen en ymmärrä sitten ensinkään. Kaikenlaista on mun tullut eläissäni nähtyä/kuultua/koettua, mutta tämä menee jo todellakin yli hilseeni ja PAHASTI :unamused: :open_mouth: . Kovin tarkoin en kaikkia Arkkiksen tekstejä tosin lukenut, mutta kaiketi parempi niin :confused: .

Taidan mennä takaisin nukkumaan, mutta vielä sitä ennen muutama tällainen hymiö: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: . Arkkikselle terkkuja, että lääkityksesi ei taida täysin kohdillaan olla :wink: .

Pahoittelut mahd. typoista; oloni on jokseensin epävakaa ja benzoja on alla melkeinpä liiankin kanssa :mrgreen: .

Just rouskuteltu 1600 mg ketoa. Jos nyt ei ala yksisarviset kirmaamaan sateenkaaren väreissä ympäri olkkaria, valitan kyllä lääkäreille. Toivottavasti tulee sentään kunnon valveunia, joissa voi ottaa Dungeon Masterin roolin, eikä tarvitse tyytyä siihen millä autobotti-nukkumatti kyykyttää rohkeita seikkailijoita! :wink:

Kyllä me suomalaiset narkkarit/psykonautit eletään epätoivoisessa tilanteessa, kun pitää noin surkeisiin mömmöihin alentua. Ketiapiinillahan on tosi inhottavat sivuvaikutukset, ainakin itsellä tulee vääntöjä ja tietysti se armoton voimattomuus ja väsymys. Ensi kertaa kuulen, että joku saa niistä jotain hallun tapaisia oloja, kun psykoosilääkehän se on. Mutta kai tuo muskariinijuttu sitten sen tekee tai jotain.

Mutta vaikutusmekanismihan on täysin erilainen kuin millään DXM:llä, sienillä, tai yleensäkään millään tervehenkisellä päänsekoittimella. Delirium, jossa ei erota harhoja todesta yms on aika vaarallinen tila, ja tuskin kovin nautinnollinen. Se, että pää menee sekaisin tai näkyy jotain näkyjä, ei pitäisi olla se itsetarkoitus. Minä ainakin toivon psykedeeleiltä mieltä avartavia ajatuskulkuja, kauniita visuaaleja, hyvänolontunnetta yms. Ja ilman sivuvaikutuksia, koska ne pilaavat tripin hyvin tehokkaasti. Viimeksi DXM-trippi oli oikein miellyttävä, mutta se meni täysin pilalle koska minulle tuli kusilukko, jota en saanut auki kuin vasta päivystyksessä. Yritä siinä nauttia tripistä, kun kaikki huomio keskittyy koko ajan rakkoon!

Minua askarruttaa, että miksi Narkkikselle ei riitä ihan tämä todellisuus tässä? Mikä saa miehen etsimään deliriumhalluja neurolepteistä? Toisaalta todellinen “nykyajanshamaani” varmaan antautuu kaikenlaisten modernien myrkkyjen pauloihin, että voisi löytää kenties jotakin oleellista…

Kysymys siis kuuluukin, että mitä hittoa voi löytää oikeasti ketiapiinista? Sehän se nyt on se kaikista vihonviimeinen kusetuksien kusetus :smiling_imp:

Epäilen edelleen tämän ketjun, tai lähinnä Arkkiksen ketiapiinihehkutusten, olevan jokin krapulahallusinaationi :mrgreen: :laughing: :open_mouth: , mutta jos, Arkkis, todellakin revit halluja ketiapiinista, niin se johtuu mitä todennäköisimmin myrkytystilasta, jonka olet saanut aikaan noilla jättiannoksilla ja kehoittaisin lopettamaan moisen pelleilyn välittömästi, sillä se saattaa olla todellakin hengenvaarallista :frowning: :wink: . Paljon vaarallisempaa, kuin monen muun substanssin kanssa överöinti. Muut taisivatkin tästä jo huomauttaa…

Eilisiltaisen 1600mg Ketipinorin jälkeen uni tuli ihan kivasti tunnin päästä ottamisesta. Jalathan tuo vie alta kuten DXM jos tarpeeksi ottaa. Mitään yksisarvisia tai tonttuja ei tullut näköpiiriin, eikä auditoorisia elämyksiäkään tullut havainnoitua. Näillä eväillä voisin sanoa että ketipiinistä (tai DXM:stä) ei ole ainakaan mulle muutenkuin unilääkkeeksi.

Jos kuitenkin ottaisin sen 800 mg/vrk, mitä lääkäri on hyväksi katsonut? Nappeja on jäljellä noin vajaan kolmen kuukauden tarpeiksi. Mua kiinnostaisi tarkkailla josko Ketipinor veisi pahimmat terät viinahampaan puraisulta. Ainakin impulsiivista käyttäytymistä tuon pitäisi vähentää. Ainiin, tänään on 9. päivä ilman alkoholia, hyvä minä! :smiley:

Mitä enemmän kokemuksia luen tuosta ihme ketosta, sen enemmän se vaikutuksiltaan muistuttaa hulluruohoa, joka ei ole psykedeeli, vaan delirantti. Nyt sitten kertokaa joku, mikä on todellista ja mikä harhaa, jos sen todellisuuden voi tilata apteekin hyllyltä? Psyykelääkkeet vaikuttavat voimakkaasti mielentilaan, right?!

Aivan kuin Narkkitehdilta puuttuisi tulevaisuus. Itse luovuin joskus tulevaisuudestani, kun tahdoin muuttua niin perusteellisesti. Nyt olen alkanut yhdistää tulevaisuuden näkymiäni sen minäni tulevaisuuden kanssa, joka kait monien silmissä vielä olen.

(Ps. Vink: Haapasuomusammal)