Jep, tilauksessa on… Eikös olekkin hieno, ja aika samannäköinen kuin kuvassa! How about that?
Sain yläkerralta vihjeen jo viikko sitten että “valitse ensimmäinen…” Joten eka se on, ja muutenkin nuo on paremmuusjärjestyksessä… Aidon Mestarin Sauvan voi kuitenkin löytää mistä tahansa marketista… vaikka siivousosastolta, just siitä moppien vierestä! Arvaakos kukaan miksi? Sillä kukaan ei ole Mestari magiassa, ennenkuin on Mestari siivouksessa! Eikä se ole sauva, joka tekee Mestarin, vaan se on Mestari joka tekee sauvasta kuin sauvasta maagisen… Sitten kun Mestari on siivonnut kämppänsä, suunsa sekä sielunsa… voidaan aloittaa maailman puhdistaminen pahasta…
Varsin loogista ajatuskulkua sillä jokainen aito mestari siivoaa jälkensä jos on tullut sikailtua enemmän kuin tarpeeksi. Pistä hihat heilumaan vain ja pinnat kirkkaiksi!
Saa pyytää panokav… äsh EIKU ihan KAVERIKSI VAAN!!!
Huuu… huu… huomaaksen että sorruin tänä aamuna isoon kupilliseen KAHVIA!!!
… se siitä mun raittiudesta!
PS. Spoilerivaroitus: Mun Facebook ja OKCupid -profiilit sisältää mun naamafotoja ja muuta älyttömän karmivaa matskua, joten jos haluaa pitää itseään jännityksessä, ei kannata kurkkia…!
PPS.
Hmm, oonkohan mä eka Päihdelinkkiläinen joka tulee ulos kaapista… Tulkaa tekin vaan! Täällä on kivaa!
Poliisin pakolaischatti löytyy Facebookista Suomen Poliisi -profiilin alta. Siellä on kaikki oleellinen mitä tämänhetkisestä Suomen tilanteesta tarvitsee tietää…
Hihii, tätäkään ei saanut kertoa… Mut ootteko hei kattonu ton Iron Skyn? Siinä on selkeesti Suomen Suojeluskunta tulevaisuudesta… [Poistettu Plinkkiin kuulumatonta -Päihdelinkin moderaattori]
Onneks otin kaikki tänpäiväset postaukset talteen niin voin jatkaa niiden jalostamista vaikkapa siellä Facebooksissa. Siellä on vähemmän natseja kuin täällä!
Dethklok - Murmaider youtube.com/watch?v=zsnbYXyPvZQ
^ Kannattaa kattoa koko video isolla ruudulla ja nupit kaakossa! Tää on oikeesti aika hyvä!
Dethklok - I Ejaculate Fire youtube.com/watch?v=7W35dyPTh6o
Tää on kanssa aika kova! Suora vihje siihen että kun Kundalini nousee, niin silloin tuli tulee ja tuhoaa!
Nyt pitäisi vain saada tohtori paikalle niin tiedettäisiin kallistuuko ihan tuonne keltaiselle puolelle tällä kertaa ja mikä on dextrometorfaanin väärinkäytön vaikutus kokonaispakettiin unohtamatta mahdollista F10.2:sta (alkoholismi joka on siis usein liitännäisenä mukana menossa)
^,^^ saattaapa olla, mut itse en edes tiedä mitä täällä on kirjoiteltu - avohakkuu kävi pilkkomassa kaiken tilkkeen.
Narkkishan osaa selvästi kirjoittaa ja muodostaa lauseita ja voisi vain skriivailla tarinoita kuten minäkin teen.
Kaikenlainen päihdehomma on katseltu ja todellakin jäljellä tässä iässä on vain kaikesta paskasta pidättäytyminen.
Se tosin voi sitten muuttaa aika paljon olotiloja - raaka maailma ja suodattimien poisto pääkopasta.
Toki se on jokaisen oma valinta. ja en suosittele kellekään mitään tai kehoita pidättäytymään mistään… ei vedestä.
Melekosta moderointia ja harmi, ku ei tiiä ees mistä on kyse… mut ala narkkis panostamaan puhtaampaan vedenlaatuun, tosin taidat käydä hieman övereillä. ei sinne pöpilään kannata mennä ehdoin tahdoin
kuin ehkä vierailuaikaan.
==> Muista GM, että oot kuitenkin oikeesti lapsesi isä, eläkä nyt näin Joulun alla kauhiasti sekoile — noh, jatkumoja