Gamemaster

Narkkitehti on kuollut - Kauan eläköön Gamemaster!!! :smiley: :laughing: :smiling_imp:

^ Mistäs hyvästä sinä bannit sait tällä kertaa? Vai muutenko vain päätit vaihtaa nickiä? Mulla kestää kyllä taas aikani totutella tähän muutokseen, jos nyt edes alkuun tätä koko hommaa muistan. Olen näet aikalailla benzopäissäni, mikä tila hyvin yleisesti ja tehokkaasti pätkii lähimuistia :mrgreen: :unamused: . Saan kai kutsua sua vielä alkuperäisesti Arkkikseksi(tai Narkkikseksi)? Sillä nimellä kun olen sut oppinut “tuntemaan”.

Jaahas, se on taas jutuista päätellen yskänlääkeputeli korkattu.

Onhan Arkkinarkilla ollut ressupullo auki jo pari viikkoa ja jutut menneet sen verran levottomaksi, että olisikohan taas pöpilään roudattu.

^ Ei kait nickiä nyt sen vuoksi tarvitse vaihtaa, että pöpilään päätyi? Jep, Ressu-pullo on ollut auki jo tovin ja mulle alkaa hiipiä sellainen fiilis, että Arkkinarkilla on ihan ehta bipo ja nämä Ressu-sekoilut ja viinanläträilyt ovat vain seurausta siitä, jos toki sotkevat päätä vielä itsessään lisää. Kas näin: Arkkinarkilla bipoilu menee sykleissä siten, että keväällä iskee masennus ja siihen vaivaan tekee mieli ryypiskellä. Syksyllä mieliala alkaa kohota (hypo)maaniseksi ja silloin on hauskaa hölmöillä dexmin kera. Jotenkin olin huomaavinani(En tosin voi muistaa taaskaan mitään tarkasti), että hillitön spämmääminen alkoi jo ennen, kuin Resilar-pullon korkki narahti ensikertaa tänä syksynä. Silloin keväällä, kun päällä oli masennusta, dexmi ei toiminut siksi, että ihan yleensäkin riippuu niin paljon mielentilasta, miten eri kemikaalit vaikuttavat. Olen itse huomannut tämän mm. alkoholin ja amfetamiinin kanssa. Molemmista saa ihan erilaisia oloja irti, jos on jo lähtökohtaisesti hyvällä mielellä, kuin jos on ihan kaameassa depiksessä. Kunhan vain mutuilen :confused:

En mä ole saanut mitään banneja dorka! :laughing: Toki mua saa kutsua Arkkinarkiksi ihan anytime, hani, mä vaan aattelin että vaihtelu virkistää… ja niinhän se tekee! :smiley:

Joojoo, tänään tulee 4 viikkoa lähes nonstoppi tipatonta dexmin voimin… Ihan jees sujuu, pää on selkeempi kuin koskaan ja silleen… :smiley:

Joo, nyt on hypomania 100% päällä ja dexmi antaa oikeesti kirkkaan ja selkeen olon seuraavaksi päiväksi, ja illat ja yöt mä teen kaikkea hauskaa netissä ja himassa, laulan heviä juutuubin tahtiin, opettelen soittaan sähkökitaraa. Aamut ja päivät mä sitten teen ihan normaalisti hommia, ja duuni tuntuu yllättävän helpolta ja simppeliltä. Ihan eri vaikeustaso kuin silloin kun käytti alkoholia.

En nukkunut sekuntiakaan pe-yönä enkä nyt su-yönä, mutta nyt ollaan töissä ihan virkkuna! (edit: alko tosin väsyttää ihan vitusta puolenpäivän jälkeen, mut se varmaan johtu siitä että söin jotain sörsseliä työpaikkaruokassaa… yleensä en syö mitään jolloni pysyykin virkkuna)…

Toi dexmi mitä ilmeisimmin ylikellottaa neuroneita siihenmalliin että harmaa aivomassa ja älykkyystaso sekä yleinen lahjakkuus lähtee jyrkkään nousuun, varsinkin kun on ollut useamman viikon ilman viinaksia.

Pitää vaan tietää se tarkka annostus millä dexmin kanssa pelaa, tai muuten voipi tulla oikosulku. Mulle tuli eka dexmin aiheuttama oikosulku 22.12.2014 klo 17.30 ja vaikka mä olin ulkopuolisen maailman silmin täysin tajuton ja tiedoton maahan lyyhistyneenä exän luona, niin mulla oli ihan ookoo olo ja mä näin ja kuulin kaiken. Sitten päätin nousta ylös kun vartin päästä tuli lanssimiehet ja tähysteli mun pupilleja.

Jostainsyystä mua ei huvittanut nousta ennen lanssimihiä vaikka eksä suunnilleen läpsi mua hereille, kun tilanne oli aika jännä kun olin eka kertaa superuserina mun aivojen sisällä, siis eräänlainen Gamemaster jo silloin. No siitä sitten Kellokoskelle poliisisaattueessa, kun lanssimiesten mielestä mä olin satavarmasti vetänyt tuhatta ja yhtä kamaa… :laughing:

Mutta joo, toivoittavasti viihdytte Pelinjohtajan eepoksen ääressä,sillä ei näitä dexmin äärimmäisiä vaikutuksia ole hirveästi maailmalla tutkittu, mutta nyt tutkitaan ja saaga rakentuu sitämukaa kuin seikkailu etenee ja nopat antaa myöten… :smiley:

… ja onks se Narkkisarkkis sit oikeesti umpihullu, niin sitä voipi vertailla miten kirjoitustyyli ja yleinen selkeys kehittyy…

Kuinkahan mahtaa käydä, syökö Arkkis joulukinkut Kellokoskella?

No älä sä nyt ala mussuttaan vaan tuu häviämään mulle biliksessä On the Rocksissa jokuilta niin nähdään kumman huumeet laittaa tähtäimet pahiten kieroon…

Tuolla lopettamossa uhosit, kuinka naisia on nauratettu pitkin kyliä. Onko saanti nyt tosiasia? Onko treffejä sovittu espanjalaisten jooganaisten kanssa?

Katos vaan, Narkkis on vaihtanu nicciä :smiley: ei paha, siis tää uus, et eiku onnea vaan uudelle nicille. :slight_smile: (toivotaan ettei modet heittele banaaneilla, jos hyvin alkaa jutut “lentää” tällä uudella nimellä… :mrgreen: :laughing: )
Meillä olis paljonkin yhteistä jutun-juurta sun ja Nuivan kans, you know, mut en viitsi täs availla enempää ettei banskut ala lentelee… :mrgreen: :laughing: :sunglasses:

No mut hei sitten aletaan järkkään treffei on the rocksiin stadiin ja pelataan bilistä ilman modei jeee

Eipäs Zeus flirttailla fasismin kanssa. Rikkaus ja voimavara ovat. Sen kun muistaa vaikka sapeli kurkulla, niin hyvin menee.

Sanokaa mun sanoneeni niin tänä jouluna 24. päivä jossain Euroopan suurkaupungissä räjähtää 500 mummia ukkia tyttöä poikaa… taivaan tuuliin… koska Allahu Akhbar! Oisko tällä kertaa ihan meillä Suomessa, mitä veikkaatte? Oisko vaikka Kampissa kesken vilkkaimman jouluhärdellin? Mites sitten suu pannaan? Laittaa miettimään vai mitä?

Ja joo, välttäkää sitä Kamppia jouluna kuin ruttoa, mä oon selvänäkijä ihan oikeesti!!! En pelleile näiden juttujen kanssa…

Nyt taitaa Gamemaster pelata kovilla ja lyö tätä korttia tiskiin:

Ja heti perään maalailee “piruja” seinille (ilmeisesti siis jo aikaisemmassa inkarnaatiossaan):

^ Täh mitä se Kannel meinaa…? Sanonpahan vaan että pitäkää tunkkine jos ette usko ja Suojelupolisi ja KRP ja Rajavartiolaitos ja Armeija tee tehtäviään vaan päästävät Suomeen tuhansittain Ruotsin rajan yli käveleviä syyrialaisia ja irakilaisia eivätkä edes laukkuja tarkasta… sitä mä vaan vähän että minä en ainakaan Jouluna Helsingissä liiku. Liikkukaa vaan te vaan… ihan rauhassa.

Eipä siellä empiirisen kokemukseni mukaan juuri kukaan muukaan liiku 24. - 26. 12. :unamused:

Hyvin tuntuu dxm pärisevän ja parantavan elämänlaatua siinä päässä.

Haluaisin tietää, minkälaiseen työpaikkaan voi mennä toistuvasti yön valvoneena ja dexmipäissään? Toisekseen, onko espanjalaisia jooganaisia jo pantu?

Jahans juu, laitetaanpas nyt sitten Resilarinkin korkki kiinni lopullisesti, kun tuo Kuningas Alkoholi on selätetty lopullisesti… Silleen päästään tasolle 3. Eli huomisesta lähtien pelkkää vettä, ei kofeiinia, nikotiinia, ressua, alkoholia, daturaa tai muutakaan laillista tai laitonta depressanttia, stimulanttia, dissoa, essoa, deeliä, psyykelääkettä…

Jep jep, ei tartte uskoa että näin tapahtuu, mutta mä olen selvänäkijä ja näen nämä jutut! :wink: