Kyllä se mua jeesasi. Pääsin irti alkoholista ja muusta paskasta.
Mites sulla? Vieläkö on paskaa ja viinaa tiedossa?
Kyllä se mua jeesasi. Pääsin irti alkoholista ja muusta paskasta.
Mites sulla? Vieläkö on paskaa ja viinaa tiedossa?
Eipä tuo ressunlitkijä vaikuta mitenkään ympäristölleen vaaralliselta, mutta taitavat valkotakkiset sedät taas pian viedä herran turvalliseen paikkaan rauhoittumaan.
Kohdehenkilö mainostaa nyt olleensa raittiina 18 päivää, joka kyllä pistää mietityttämään, että mitä täällä pidetään raittiuden määritelmänä.
SoiKannel on koko ajan lisännyt vettä myllyyn komppaamalla sankarimme valaistumisprosessia, jota ymmärrän vielä vähemmän.
No, mulla se on päivämäärä jolloin korkki laitettiin lopullisesti kiinni…
Juu ei flirttailla, mut sanojeni takana seison niinku tässä joskus muinoin jo juteltiin tästä “hienosta pakolaispolitiikasta” ja sen aiheuttamista brobleemista meidän uinuvaan ja tähän asti ulkoisista ongelmista lähes tietämättömään suomi-neitoon…!
Ja kyllä tää “tapaus Ranska” luulis ehkä vähän herättelevän muitakin ja jopa suvakkeihin kuuluvia, mut se siitä ja tämä tästä, täällä ei viitti hirveästi avautua omista mielipiteistään ku voi olla joksikin aikaa sit “kiuas kylmänä” ![]()
Lähtisin oikein mielelläni bilis-matsiin, mut toi reilu 500km välimatka tekee hommasta vähän “haastellisemman”…
Nää on näitä valinta juttuja, ku asettaudut asumaan tänne “perä-reik…” johon just ja just sivistyksen viimeiset valonsäteet heijastuu, niin täältä on omat haasteensa sit lähtee mihinkään ilman hirveitä järjestelyjä duunissa ym. ![]()
Joo, oot ainoa Päihdelinkkiläinen jolla on munaa ottaa haaste vastaan… mut hyvä näin! Olet voittaja juuri näin! ![]()
^^ En usko hetkeäkään, että mikään muuttuisi. Ihan kuten Charlie Hebdo-iskujen kohdalla, uutisointi noudattaa täysin samaa kaavaa.
-Kauhistellaan kuinka näin pääsi käymään
-Julistetaan kuinka tapaus ei liity mitenkään islamiin
-Koko homma pyritään kääntämään ylösalaisin, eli tekemään muslimeista uhreja. Tuodaan esiin todentamattomia yksittäistapauksia, joissa joku on huudellut hävyttömyyksiä jollekkin musulle, tai vastaavaa.
-Lopulta tullaan tulokseen, että musujen harjoittamat julmuudet johtuvat yhteiskunnan rasistisista rakenteista
Näin se on ollut jokaisen iskun jälkeen ja kaikkialla Eurooppaa. Miksi? Koska turvapaikkaturismi on valtava bisnes tietyille internationalistisille riistokapitalisteille. Bisnes, jonka rinnalla ase- ja huumekauppa kalpenevat. Nämä hyvää tarkoittavat hölmöt, vihervasemmistolaiset “hyvät ihmiset” ovat vain ja ainoastaan hyödyllisiä idiootteja tässä kuviossa. Eurooppa tulee tuhoutumaan seuraavina vuosikymmeninä, kannattaa alkaa henkisesti valmistautumaan.
[b]Vuorokausi on nyt kääntynyt paremmalle puolelle ja voidaan todeta että Gamemaster Narkkisarkkis on tällä päivämäärällä 17.11.2015 vapaa mies kaikista päihteistä, eivätkä päihteidenkäytön mukanaantuomat kirot enää paina hänen harteitaan. Onnittelut kaikille voittajille ja tsemppiä kaikille muille pelaajille. Yrittänyttä ei laiteta ja rohkea rokan syö.
Ystävällisin terveisin,
Ainakin itsevarmuutta päihdeongelman ratkaisemisessa tuntuu löytyvän. Toivotaan, että näkökulma pysyy eikä vaihdu taas alituiseen :mrgreen:
Nyt tuo perkeleen hullu tartutti hypomaniansa minuunkin
. Pomppasin klo. 5:00 ihan sähköjäniksenä sängystä ylös vain vajaan 5 h(?) unien jälkeen, ei väsyttänyt enää yhtään, eikä ihan hirveästi jaksa pimeys, kylmyys ja yleinen paska marraskuun sääkään häiritä. Toki olisi mukavampaa, jos aurinko paistaisi ja olisi lämmintä, mutta mitäpä pienistä. Laitoin kahvit tippumaan, menin hammaspesulle ja olen jo tehnyt ties mitä suunnitelmia, kunhan vain ehtisin päättää, mistä aloittaa. Tämä nyt on ihan väärä vuodenaika mun hypomanialleni. Keväisin tämän mulle pitäisi iskeä. Luultavasti vain jokin hetkellinen häiriö
. Johtuu ehkä siitä, että ehdin tuossa taas parannella krapulaani diatsepaamikyllästyksessä köllötellen useamman vuorokauden putkeen ja johan moinen jumitus alkaa lopulta kyllästyttää ja vaatii hieman vastapainoa, jottei elämä tyystin tylsäksi kävisi
:mrgreen: .
Dexmiä en taatusti ole vetänyt, ellei joku ole mua salaa myrkyttänyt, mutta luulisin huomanneeni vaikutuksen hieman toisenlaisessa muodossa. Bilistä lähden pelaamaan Helsinkiin vain siinä tapauksessa, että multa loppuvat projektit kesken täällä peräkylässä
. Suukin alkoi hieman napsuttaa, mutta toistaiseksi en jouda tekemään sille asialle mitään, koska mulla on nyt tärkeämpääkin tekemistä
.
Pelinjohtaja heittää 1d6, ja Winstoniin iskee tällä päivämäärällä…
1) Juoppous
2) Raittius
3) Benzoöveri
4) Masennus
5) Hypomania
6) Jokin muu
… noppa näyttää 5, joten Winstoniin iskee hypomania.
Onnittelut Winstonille! Pidä hauskaa ja saa paljon aikaan! ![]()
Noniin, mehän taidetaan kohta saada aikaa oikea Päihdelinkin bilismiitti… Pelinjohtaja tarjoaa kaikille kierroksen, joko vettä, kaffea, teetä, bisseä, siideriä tai tiukkaa viinaa! Sen jälkeen pelataan bilistä ja kuunnellaan hyvää musaa! ![]()
Kyllä se pysyy, sillä aidolla jedillä on vain yksi suunta, ja se on suoraan ylöspäin, läpi kaikkien esteiden…
Jedineuvosta päätti tällä päivämäärällä hyväksyä hakemukseni ja myönsi minulle luvan valita aseeni…
Valomiekkoja ei valitettavasti anneta noviiseille, mutta kaikki muut miekat on sallittu…
Mitäs Kannel sanoo seuravaankaltaisesta valinnasta… Mestarin käsintaottu valkoinen jedimiekka… Leikkaa kuin partaveitsi… Ootteko muuten koskaan nähneet valkosta valomiekkaa? Mä saan semmoisen sitten kunhan harjoittelen tällä ensin… etten leikkaa ensitöikseni itseltäni käsiä ja jalkoja irti! ![]()
^ Valkoinen miekka sopii hienosti yhteen mun valkoisen sähkökitaran kanssa… ![]()
No ainakin koodit ovat prikuulleen oikeat mutta mitä helvettiä siellä Neuvostossa on päätetty Kanteleen poissa ollessa? Myönnän olleeni lähiaikoina aika kiireinen (varsinkin kun silloin on taottava kun rauta on kuumaa) ja olen joutunut perumaan pari viimeisintä istuntoa mutta juuri tässä tilanteessa olisin saattanut näyttää vielä punaista valoa.
Valomiekat ovat tosiaan tarkoitettu niille jotka ovat ne ansainneet eikä käsin taottuja mestareiden taidonnäytteitäkään jaeta ihan joka jampalle.
Mitä jos aloittaisit vaikka miettimään ensin valkoisen viittasi olemusta ja sen jälkeen vasta sitä mitä kapulaa siihen käpälääsi oikein aijot sovittaa…
Choose wisely

Saadaan varmaan ennen joulua lukea Ilta-Sanomista miten Narkkis on riehunut jossain manioissaan samurai-miekan kanssa. ![]()
Toivotaan että ei ja ehkä Gamemaster kuitenkin hoksaa käydä metsästä veistämässä ihan omin käsin jonkun tikun itselleen ja laittaa vaikka tämä nupin sen kepin päähän. Saa sen siihen omaan kaaraansakkin tietysti laittaa mutta josko nyt se “valomiekka” ensin kuntoon varsinkin kun kulkupelinä taitaa vielä olla valtion menopelit, heidän aikataulut ja omat massit :mrgreen:
Tai sitten saatetaan jopa liikkua vielä “keijukais-asteella” ja on paree alkaa sovittamaan näitä ylle:
Tää vaihtoehto on varsin todennäköinen, jos noin “suuremmassa mittakaavassa” miettii. Jos muutama kansalainen havahtuu miettii suuntaa mihin ollaan menossa, ja kenties hieman muuttaa ajatus-malliaan “ihanasta monikansallisesta” kulttuurista, niin suurempi enemmistö painaa pään alas, ja ajattelee et “eihän tää onneks minua liikuta”. VIELÄ
Mut tällä menolla ei tosiaan kauaa tartte odotella kun tää alkaa koskettaa jopa meitäkin jotka täällä pohjolan “perä-kylissä” asustaa…
Jep, silmäilin tuommoista jo aikaisemmin… Eikä siinä ole puuvartta, vaan ihan terästä…
Ylemmiltä tahoilta tulee informaatiota, että kannattaisi mitä pikimmiten suunnata intentio sanaan Asklepioksen sauva.
Sitten näitä kukkia korvan taakse ja suunta ylöspäin!

Annikki Tähti - Kuningaskobra
youtube.com/watch?v=X2Bvv6IVUSs
Wadjet
No, ylemmiltä tahoilta tuli vinkiksi tuo cobranpää, jota tänään selasin netissä. Sen jälkeen ylemmiltä tahoilta tuli vinkiksi tuo Asklepioksen sauva, jota niinikään selasin tänään netissä… Taitaa nyt nää ylemmän tahon kaikki lahjatoiveet tulla Kanteleelle ihan suoraan Pelinjohtajan ostoslistasta… Tai ehkä mä vaan tiedän ennakolta mitä sä ehdit nettiin kirjoittaa ennenkuin edes luet mun viestejä…
^ SS lääkintäupseerin hihamerkki mun maastopukuun… Yläkerrassa taitaa asua natseja…? ![]()
Mut jep, kundalinin nostaminen on projektina seuraava #1, kun sitähän tuo symboli merkkaa…
Sen jälkeen tää Velho onkin valmiina parantamaan sairaita ja herättämään kuolleita mun zombiearmeijaan… ![]()
Jedimerkkihän se siinä ja sopii kantajalleen kuin nakutettu. Tasoja ja merkityksiä symbolista löytyy kyllä enemmän kuin laki sallii… :mrgreen:
Nostetaan nostetaan (ja nimenomaan ylöspäin), mutta nyt sinun pitää vain löytää juuri se oma tyyli jota en voi kuin olla tukemassa ![]()