Olen ollut ja aika monta muutakin tunnen ketkä ovat siellä käyneet.
Paljon riippuu omasta itsestä ja asenteesta.
Töitä siellä joutuu oman itsensä kanssa tekemään.
Onhan se kallista, mulla tehtiin hoitosuunnitelma A-klinikalla, josta
sitten katkon jälkeen Pohjois-Karjalaan. Siellä oli eri ikäisiä naisia
ihan ympäri Suomea erilaisilla taustoilla, opettavaista.
Sossu maksoi mulla ns. kuntaosuuden. Kustannuksista kannattaa puhua
ammattihenkilöiden kanssa, että mitä saa ja mistä.
Meneehän siihen päihteiden käyttöönkin rahaa (nimimerk. ylivelkaantunut).
Kiitos jos osoitit tuon minulle! Ja halit vaikkaenolehalaajaihmisiä!
Kävin jo kaupassa. Hain kolme kaljaa. Nyt ajattelin mennä tuhlaamaan loputkin rahani myrkkyihin joilla voin pilata terveyteni. ON NE SENTÄÄN SEN ARVOISIA!
juu juu sulle heh. mut eihän se toiminut. paitsi et tulihan sulle vähän hyvää mieltä=)
Kotivalo: taas sä dissaat…miksi?miksi?miksi? Turha kai yrittää ymmärtää. Ehket halua tulla ymmärretyksi? Oletko niin kuin minä rakkaussuhteissani: vain paska kohtelu tuntuu normaalilta… (tää olis tiä läheisriippuvuutta vissiin…)
Olet täällä luetellut monipuolisen listan nappuloita joita vetelit ennen raittiuttasi kun olet analysoinut värikästä päihdehistoriaasi. Yritin etsiä sitä viestiä jonka muistan sinun kirjoittanen mutten jaksanut etsiä enkä jaksa. Olkoot. Tietysti on olemassa lääketieteellisiä määritelmiä sille mitkä lääkkeet luokitellaan virallisesti psyykenlääkkeiksi. Mielialalääkkeitä ei esimerkiksi sellaisiksi luokitella. Mutta sama se, ne ovat jokatapauksessa psyykeen vaikuttavia lääkkeitä. Ja niitä sinä olet kyllä sanonut vetäneesi. Enkä epäile sitä hetkeäkään. Olet esitellyt täällä hyvin monipuolisen päihdehistorian, mikäli siihen on uskomista mitä sinulta saa täällä lukea. En sitten tiedä onko kysymys sittenkin vain jonkinlaisesta lapsellisesta päihdehistorialla brassailuntarpeesta tietyissä tilanteissa joihin se sopii (ja joissa saa huomiota sillä tavalla) Ja yhtäkkiä sitä ollaankin melkein puhtaita pulmusia taas jossakin toisessa tilanteessa kun se on itselle edullista.
^
Sä voit ihan vapaasti luetella nappulasi omassa ketjussasi. Kas kun tämä on fernettimetsä, ja fernettiä ei kiinnosta se mitä sinä olet kitusiisi vuosien varrella vedellyt. Katsos kun sinä et ole ollenkaan niin tärkeä henkilö kuin mitä haluaisit olla.