f & f

^ :laughing:

Basi: Tiäkkö Lica, toi c ei paljoa hämää. Sä olet yksi pieni lika, mitätön likatahra.
Lica: Niin Basi, sinä siis luulet, että B tekee sinusta erityisen. Kuuleppas elvis, olet yksi tavallinen Pasi Virtanen.
Basi: Mä olen nainen.
Lica: Ole sitten Paula…Hei, hei , hei Paula mennäänkö naimisiin?
Basi: Tää tuli aika äkkiä, mut jos käyt suihkussa, ni ok!
Lica: Meidän yhteinen nimi vois olla Basilica, niin kuin rakkauden pyhäkkö tai kirkko!
Basi: Aika överiä, ollaan vaan yhteiseltä nimeltä Basilica, mut mä olen yrtti!

Pariskunta Basilica asuu tällä hetkellä yrttitarhassa taivasalla. :stuck_out_tongue:

Tuon Basin ja Lican juttuihin ei aina kannata luottaa, ei ne missään taivasalla ole. Basi taas kaunistelee ja Lica luulee olemattomia. Ne on pitkähköllä avioliittoleirillä nimeltään Yrttitarha Taivasalla ja keskustelu on sen tasoista, että siellä saavat pysyäkin. Tervetuloa vaan teillekkin! :stuck_out_tongue:

iltalehti.fi/popstars/201103 … 0_ps.shtml
Kaikkee tekin f&f keksitte, harmi kun täällä Yrttitarhassa Taivasalla ei ole autotallia. :stuck_out_tongue:

Baci: Olet sä kuullut että F&F on menny vihdoin kimppaan?
Lica: Tarkoitatko avioon?
Baci: No, en kun sellaiseen vähän niinku veljeysliittoon.
Lica: Sehän on hienoa, eihän sillä ole väliä mikä se muoto on.
Baci: Niin, tarkoitus kai niilläkin on eheytyä kimpassa, kuin yhdeksi ihmiseksi.
Lica: No mitäs me nyt voitaisiin tehdä muuta, kun toivottaa…
Basilica:…onnea! :stuck_out_tongue:

Askel: Mistä sun piti mennä keksimään tollainen töllö nimi meille? eiks joku kasvin nimi olis voinut olla hienompi, esim lilja tai ruusunen, tai vaikka oregano? Olit joku AA-fani vai ja halusit osoittaa sen heti alkuun?
Kerrallaan: kun mä testasin ainakin kymmentä eikä mikään muu sopinut. Ja mikset itse keksinyt parempaa, viisastelija?
Askel: okei, kun mä enkä varsinkaan sinä ole mikään humoristi niin kai sit oli turvallisempaa ottaa vähän niinku vakava alku hommalle, kun sitä raittiuttakin oli jo kertynyt jonnii verran.
Askel: Menit senkin homman ryssimään silloin pari kuukautta sitten, olisit jättänyt sen kerran ottamatta, niin oltais noin niinku vanhemmassa kaartissa. Otit sitten kerrallaan kaksin käsin.
Kerrallaan: Kuule askel, en jaksa jauhaa sun kanssa potaskaa. Nousisit jo ylös, niin pääsis vessaan. Eikä mitään hirveitä hyppyjä ainakaan portaissa. Ja muuten, hanki kenkiisi välillä liukuesteet näillä keleillä.
Askel: Et viittis aina huomautella kaikista asioista. Mut pysytään toistaiseksi yhdessä. Maan pinnalla.

Mitäs äijät taas täällä keskenään horisee? :stuck_out_tongue:
Et sinä voi F&F keventäjiin…hups, vähentäjiin mennä, ne ei tykkäisi sinun kommenteista, kun olet kuitenkin sielultasi Lopettaja. Ja mitä alkoholijuomien makuisiin akoholittomiin juomiin tulee, niin niitähän voi vetää jokainen kaksin käsin…paitsi minä en voi. Tiedän, että monet raittiit käyttävät niitä ilman ongelmia, mutta tunnen itseni sen verran hyvin tässä asiassa, että minulle se ei sovi…
Kippistän siis H2O:lla kuplilla tai ilman… :stuck_out_tongue:

Ketä kaikkia täällä oikein tappelee keskenään. Kohta tulee plinkin vartija ja sanoo, että on menny riitelyksi ja sulkee topikin, heh.

-kerran