[size=50]foo[/size]
Hei ff!
Tahdon kertoa, että saat minut aina hyvälle tuulelle. Olet mielestäni hyvällä tavalla vinksahtanut, jos näin sopii ilmaista. Pidän sulle täällä peukkuja ja toivon että jaksat sinnitellä. Sulla on kyllä omassa päässä niin paljon ammennettavaa, että et sä kyllä mitään nestemäisiä tarvitsekaan. Rimpuillaan!
l
Minusta on surullista, kun sinä poistat aina kaikki kirjoituksesi.
Teit niin jo kun olit Tiny.
Tulee sellainen oli, että häpeät jotenkin ihan hirveästi itseäsi.
Syyttä, tiesitkö sen?
Rulla täällä myös heristelee etusormeaan: Kuule Foo, kerroin jo aikaisemmin että juttusi kutkuttaa. Olet hauska ja ajatuskuviosi ovat railakkaita, siitä mä tykkään! JA mua on hei kuule vähän vaikea miellyttää, sanoo kotiväki…Mä käyn usein lukemassa kirjoituksia uudelleen, niitä kivoja. Illalla kun väki hiljenee omiin peteihinsä ja on ärsyttänyt mut äärimmileen ennen kuukahtamistaan, rauhoitan itseni mm. Plinkissä ennen kun menen itse nukkumaan. (Onko tää säälittävää? ) Eilen illalla olisin lukenut sun rempseän vastauksesi Kotiliedelle uudelleeen, mutta JOKU OLI POISTANUT SEN!
Hyvä Rulla!
Se oli mainio vastaus Kotiliedelle.
Itseäni nimittäin hiukan ärsytti tuo haastattelupyyntö.
Johonkin pienelle palstalle pienesti pienen kuvan kanssa…kannustukseksi lukijoille, jotain siistiä, pikkukivaa, sisäsiistiä raitistumista…
Jokainen tarina täällä ansaitsee vähintään kahden aukeaman perusteellisen jutun.
Alahan kömpiä sieltä ff kommentoimaan…
Kotiliedessä oli joskus vuodenlopuntienoissa pakina/kolumni/muu kirjoitus loppupäässä lehteä, jossa pohdittiin jotain alkoholinkäytöstä. Kirjoittajan viesti oli kiteytettynä, ettei muutaman juopon takia kohtuukäyttäjien asemaa pidä hankaloittaa, ja juttunsa päätteeksi kirjoittaja lähti ottamaan parit rentouttavat. Niin moni meistäkin on aloittanut, parilla lasilla mietoja ihan vaan rentoutumista auttamaan. Onhan toki niitä, jotka ovat retkahtaneet räväkämminkin. Mutta kuka sen voi etukäteen tietää, kuuluuko niihin, jotka syystä tai toisesta ajautuvat alkoholin liikakäyttöön. Mielikuvamainonnat pitäisi kieltää tai rinnalle saada enemmän todellisuutta vastaavaa kerrontaa. Jutusta jäi silloin erittäin ärsyyntynyt olo, mutta palautteen antaminen jäi, koska en heti vastannut, ja lehti katosi keräykseen kaiketi. Periaatteessa alkoholismia pitää käsitellä lehdistössä enemmän, mutta en omalla naamallani ja nimelläni lähde mukaan.
Foo on niin värikäs korvien välistä,että tuota päätä ei kannata juomilla enempää hämmentää .
Muistaako joku,vuosikymmeniä sitten,Suomessa oli sanomalehdissä shokkikuvia juopoista;" näiden kuvien välillä on 5v ryyppäämistä"? Siisti passikuva ja vieressä karmea väsynyt,parransänkinen,toivottoman näköinen raunio.
USA:ssa näkyy ainakin netissä samanlaisia shokkikuvia crackin käyttäjistä,tyyliin 2kk käyttänyt,6kk käyttänyt,1v jne…
Ei ole lasten katsottavaa.
j