Minäkään en tykkää kyllä tuosta tappamispuolesta. Mutta pitkä suku, paljon sotilaita, kaippa pappani ja muut ovat muuntaneet minusta armottoman tappokoneen, noh ainakin kaloille. Muahahaa
Joo tollanen Navy Sealsin marssimusa mitä ne laulaa ku ne juoksee, sopii tosi hyvin juoksemiseen. Saa kyllä potkuu paljo enemmän ku jostain teknosta. Esimerkki: http://www.youtube.com/watch?v=FwktYn2LERs
Uuh heti alkaa tekee mieli juosta, ainakin pakoon tuota AA-tapaamista. Noh, onneks on toista musaa ku meen sinne. Huh
Samma här, olen siis pasifisti, joka harrastaa varsin vaivattomasti kalojen surmaamista… Minut tosin alalle opetti mummo, pappa hukkui kännipäissään kun olin pieni…siltä puolelta on siis verenperintönä tullut tämä toinen (nykyinen entinen) “harrastukseni”…
Eipä tullut kokouksesta mitään, menin paikalle, pihalle huuhuilemaan, mutta kun olikin iha normaali asuntotalo, en kehannut lähteä jokaisen ovea hakkaamaan, et missä te ootte häh?
Menin sitten siinä pihalla nettiin puhelimellani, etsin numeron mihin soittaa, niin verkko hylkää puhelun koko ajan. Soitin kaverille ku se tietää näistä, meinasi että toisessa päässä jäännyt laskut maksamatta. Noh pitää yrittää etsiä toimiva nro nyt kun tulin kotiin. 6 litraa kokista ja hyvää ruokaa jääkaapissa rauhottaa vähän mieltäni.
No voi hitsinhitsi… Toivottavasti nyt pian löydät semmoisen kokouksen, minne löydät ihan sisällekin asti… Hyvä ruoka, parempi mieli, niinhän se menee! Ja meillä myös pitää tosiaan olla tarpeeksi myös sitä alkotonta juomaa, monesti sitä erehtyy pitämään ihan tavallista janoa viinanhimona. Sulla on ainakin tarpeeksi… Se on muuten kumma homma, miten niitä alkoholillisia juomia pystyikään juomaan ihan käsittämättömiä määriä! Yritäppä tempaista ne kuusi litraa kokista yhdessä illassa, ei muuten onnistu! Oluen kanssa tuommoinen määrä meni melkolailla helposti… Yäk, tulee nyt lähinnä mieleen.
Mukavaa iltaa Sinulle ja tsemppiä ryhmän metsästykseen!
Tuolta juuri sen löysin, ja parista muusta paikasta. Soitin tuossa myös tuonne valtakunnalliseen puhelimeen, heilläkin puutteelliset tiedot ryhmästä. Otti kyllä numeron ja lupasi soitella jos numeroa/muita yhteystietoja löytyy. Laitoin mä tossa hieman ärtyneen viestinkin sivun ylläpidolle, kolmeen eri osoitteeseen vielä, niin ainakin yks osuu perille. Noh mitäs tässä, kevyt vitutus päällä, pelko/pettymys/huoli, mutta ei voi mitään. Se on silakkaa sano lokki ku karhua söi.
AA:n auttavat puhelimethan toimivat kyllä päivästä ja vuorokaudenajasta riippumatta. Voithan soittaa sellaiseen, jos pahasti rupeaa korpeamaan tai surettamaan tai jotain… Auttaahan sekin. Minua ainakin auttoi se ainut soitto minkä sinne soitin.
Pitää soittaa jos tulee tukala olo. Tää toimii iha hyvin kans tää unelmointi et ois sodassa. Esim muukalaislegioona palkkais vielä. Usan armeijaan alkaa olee ikä esteenä kohta.
Unelmia vain, ne on tehty murskattavaksi, ja kuolemaanhan tonne menisi, oikeutettu kuolema, kunnian , toisen isänmaan ja tiimin puolesta.
Onpas synkkä olo, kun tälläsiä miettii. Mutta on synkkä olo.
Kaikki saatavilla oleva apu kannattaa ottaa vastaan, jos tuntuu siltä ettei yksin selviä. Ja ne synkätkin olot kannattaa kärsiä ihan selvinpäin, eihän niistä kännissä saisi kaikkea irti! Mustaa huumoria, se on lempivärini sillä saralla…
Kaipa tästä plinkistäkin jotain apua on…? Et ole yksin, monien lämpimät ajatukset seurailevat Sinua, vaikka täällä kukaan ei olisikaan paikalla vastailemassa.
No nyt tuli vastaus tuolta AA-puhelimesta, kuka sano että ottaa yhteyttä koskien tota kokousta. Näyttää siltä että olin väärällä puolea katua huuhailemassa, se olikin se kadun toisen puolen rakennus nähtävästi, en ole varma. Mutta sunnuntaina pitää mennä uuestaa, silloin kyl meen vaikka joka ovelle koputtaa jos o pakko.
Kyllä sinä nyt yhden AA-ryhmän löydät kun etsit. Ja siellä tapaat mahdollisesti todellisia päihdekarpaaseja, joiden jutut saattavat kuulostaa aika hurjiltakin. Sitä se alkoholismi teettää. Ainakin itsellä, kun olen AA:ssa käynyt niin välillä on tullut tunne, että ei saakeli mitä toikin jamppa on joutunut viinan takia kokemaan. Siittä sitten saa tsemppiä omaankin raittiuteen.
Luin ketjusi läpi ja minulle jäi hieman epäselväksi päihdearsenaalisi juuri tällä hetkellä. Eli niinkuin kerroitkin, niin alkoholi on se ongelma numero yksi ja sitten on lääkkeetkö? Ja jos on niin minkä nimiset/niminen. Ja sitten oli tietenkin se harvinainen hasis.
Jos jaksat vastata niin saisin paremman kuvan missä mennään. Minä ainakin pystyn tukemaan sinua tuossa alko asiassa kun itse olen sen helvetin selättänyt (toivottavasti lopullisesti). Ja tilanne oli AIKA paha jos luet “Viinapirun teloitusketjun” ensimmäisen viestini. Nyt alkottomuutta aika tasan 1v ja 4kk takana. Kukaan ei uskonut, että voisin lopettaa juomiseni, ei siis kukaan, mutta niinpä se vain kävi, että lopetin
[quote=“SoiKannel”]
Kyllä sinä nyt yhden AA-ryhmän löydät kun etsit. Ja siellä tapaat mahdollisesti todellisia päihdekarpaaseja, joiden jutut saattavat kuulostaa aika hurjiltakin. Sitä se alkoholismi teettää. Ainakin itsellä, kun olen AA:ssa käynyt niin välillä on tullut tunne, että ei saakeli mitä toikin jamppa on joutunut viinan takia kokemaan. Siittä sitten saa tsemppiä omaankin raittiuteen.
Luin ketjusi läpi ja minulle jäi hieman epäselväksi päihdearsenaalisi juuri tällä hetkellä. Eli niinkuin kerroitkin, niin alkoholi on se ongelma numero yksi ja sitten on lääkkeetkö? Ja jos on niin minkä nimiset/niminen. Ja sitten oli tietenkin se harvinainen hasis.
Jos jaksat vastata niin saisin paremman kuvan missä mennään. Minä ainakin pystyn tukemaan sinua tuossa alko asiassa kun itse olen sen helvetin selättänyt (toivottavasti lopullisesti). Ja tilanne oli AIKA paha jos luet “Viinapirun teloitusketjun” ensimmäisen viestini. Nyt alkottomuutta aika tasan 1v ja 4kk takana. Kukaan ei uskonut, että voisin lopettaa juomiseni, ei siis kukaan, mutta niinpä se vain kävi, että lopetin
[/quote=]
Pelottavaa vastailla näin tarkkoihin kysymyksiin. Mutta vastailen.
Kysyitkin vain alkon ja lääkkeiden tilannetta.
Alkoa 2x viikossa nyt 2kk ajan, sitä ennen 3-4 kertaa viikossa. Lääkkeitä hupikäytössä hyvin vähän. Mielialalääkitys ja muut; ei ole.
Vastaakseni kysymykseesi, niin tuo alkoilu on ongelma nro 1.
Sori jos kyselin liian “tungettelevasti”. Mutta nyt siis tiedän missä mennään, se oli kysymyksieni tarkoitus. Eli alko vaan kokonaan pois ja se pillereillä hupailu roskiin, niin eiköhän kaikki ala näyttämään paremmalta.
No ei siinä mitään, meillä narkkareilla vain tuo poliisin osuus asiaan aina kiinnostaa…
Mutta sanotaan näin, vaikka en paljo halua nyt tässä puhua muista, niin trust me kaikki kokeiltu moneen kertaan, kokemusta yli 20 vuoden takaa.
Nyt kyllä pelottaa aikasta kovin, onko kellään muuten tietoa miten kirjoitettu sana omasta huumeidenkäytöstä nimettömänä internetissä voi tuoda tuomion, ja onko se mahdollista näin jälkikäteen?
Tuolla “Saunan” puolella on ihmisiä, jotka kirjoittavat ihan suoraan omasta päihteiden käytöstään. Sisältäen myös kovat huumeet. Eivät hekään “kuumottele”. Sitä tosin en tiedä voiko poliisi halutessaan saada Päihdelinkiltä luvan, jonkun tietyn ihmisen kartoittamiseen IP osoitteen avulla.
Tätä tosin epäilen vahvasti, ainakaan kukaan ei ole siellä koskaan tullut kertomaan tälläisestä.
Pakko sanoa hyviäkin sanoja, ei niitä tässä maailmassa ainakaan liikaa ole. Te ihmiset täällä jotka olette vastailleet viestehini tässä ja muussa ketjussa, olette onnistuneet saamaan minut tielle jota en vielä tunne, mutta hyvältä tuntuu.
Virallinen kiitokseni.