Tänää on mielialat vaihdellu ja eilen samoin, mut syy siihen; ne perkeleen stilkkarit!!!
Kuvitelkaa tätä meidän klinikan ihanaa hoitosysteemiä! Mä kerroin niille lähes 2vkoa sit, et en pysty käyttämään Stilkkareita, koska oon aiemmin vetän ne hihaa! Nyt vedän ne sit lähes kerral, jotta en masiksissani vetäis niit hihaa! Asia on käsittelyssä lääkärillä (ollu jo viikon ainakin) ja silti TAAS viikoks jaettii Stilkkarit ja oon jo tokan 20 kpl:een boxin tuon jälkeen syönyt.
Tein ehdotuksen, et 4* ½*0,25mg Halcion/vko ja sirkat takas; ne on iteasias apteekissakii mut ei lääkelistal ja silti mut laitettii stilkkareiden kans himaan! En mä jaksan nyt sit ku neljään mennes ei soittopyyntöön oltu vastattu ni ku eilenkin tuli hetkeks himo piikkii ku löysin vermet mut en spigua; ni toivoin et oisin löytän myös spigun. No se meni ohi, mut oon aina yhtä ahdistunu ku jos masennun, ni ei tos 100 metriä pidempää tarvi apteekkiin lähteä ni saa vermet…
Tää nyt ei oo epävakaata vaa tää on sitä, et mä oon 14 vuotiaast ast pillereil koittan päätä sekoittaa ja 15 vuotiaana oli sit ihan bentsoja jo siihen hommaan eli en oo handlan niitä koskaan! Oon ollu ahistun koko päivän koska tiedän et niit on dosetis; enää tosin vain kaks koska söin ne loput. Eipä tarvi murehtia et vedänkö ne sit hihaa ku silt tuntuu ku To oon ollu 2vkoa taas ilman iv. Sit vaa vituttaa ankarast et en voinu olla syömättä niit!!!
Mitä M U N pitäis tehdä??? Oon sanon etten niit voi käyttää ja ne mulle annetaa; kieltäytyä??? En saa uutta respaa, en edelleenkään sairaalan jäljiltä vaik ei mitää syytä oo; sirkkoja jotka toimis täs väliaikasena unilääkkeenä tosi hyvin ja asia on hoidossa; ollu jo puoltoist viikkoa! Ja tämä on ihan totta että siihen ei ole [b][i]minkäänlaista syytä pitää sairaalan lääkelistoja. Xanorit ja Tramalalit on tietty pois, mut nää muut; lääkäri ei viitsinyt vaihtaa mitään noista takas! Ne on valmiiksi kirjoittanu listan eikä sitä tarvi muuttaa; pärjään noilla; stilkkareilla, en pärjää ja oon myöntänykii sen EI PRKL ku ei hoitoa saa![/b][/i] Sen lekurikäynnin jälkeen retkahdin niit iv:st vetää koska se meni päin helvettiä! Omahoitsukii puolusti et jos nuo 2 stilkkaria toimii! Sanoin et juu voi toimii, mut ku mä oon vetän niit hihaa ni ehkä tulee mielitekoi! KOKEILLAAN! On kokeiltu yli kk ja tiedetään ettei se onnistu! Sanoin sen siäl lekuril ja pyysin satunnaisest Halcioneja, mut tahtoi et “jos sä pystyisit nyt olee paremmin niiden kaa”. Ja kuinka paljo tuo syö mun resurssei Mä vihaan ettei oo tarpeeks vaa ihmisiä auttaas PRKL! Ne ties tasan tarkkaan et mä en voi vaa ottaa niit; antais kumit PRKL! Surettaa, mä yritän hoitaa asiat, kukaa auta! Eipä sit omahoitsua oo näkyn sit Keskiviikon vai Tiistain ja ylihuomen sille aika! Enhän mä enää ees tiedä oonko suuttun sille vai en! AARGGHHH! Väärä topic, purnaustopiccii pitäis pistää; oon pettyny itteeni mut myös muihin työntekijöihin! Nyt menen maalaamaan tai piirtämään; on PAKKO!
Sori offia… Oon aika down ku söin ne jyvät, tai 8 niist. En ois tahton, en tahdo mennä niist sekasin; en vain uskalla säästää niitä, koska jo se väri; valkosta suht paksua mömmöä vaik filsaisit useammin ja munkin tilanteessa a) meil ei myydä niit kunnon filsoi b) on tuota työkokemusta, joten samantien ku vedän jotain sidosaineit, on niskat jumis ja horkat tulee tosi helpost c) mul ei noiden rustojen läpi pääs 0,neljäfemman neuloil ellen pistä suoraan etusormen pääsuoneen eli näkyville ja sekin on rustottunut; eli mun pitäis oikein varautua rännäämiseen, joka taas altistais mut rännäämään! Mitä mun pitäis tehdä siis? En voi säästää, en voi syödä kerral, en voi tai tahdo rännätä niitä; enkä etenkään tahdo hankkia rekvisiittaa rännäämiseen siks, jos oisinkin masikses et saisin sit siistist rännättyä ne ku en sitä harrasta! Eiks se prkleen lekuri ku jo viime viikol sai tietää tästä asiasta ku ite soitin Maanantaina ja Keskiviikkona asia oli hoidossa; pistä pistettä iin päälle ja lopeta noita! Se oottaa et mä rännään ne, sille se on ihan sama! Mähän oon epävakaa ja haen vaa syytä retkahtaa Paha mieli, meen maalaa…
Sori, mä ne ite osaa nyt “jäsentää” tätä tekstiä millään; katon sitä ku ulkopuolisena. Mä nään tän asian nyt niin, kuten nuorempana; mustavalkosena. Lekuri ja omahoitsu oli ja on ilkeitä ja yrittää katsoa onks mul voimaa kieltäytyä noist ja mä haluan olla eros, en ees pidä olla sekasin niist, mut pelkään sit pahint masist; mun hoitoa laiminlyödään . Sama ku alkkikselle annettais klinikal apteekkipirtua iltalääkkeeks, et pystyyks jättää siihe yhtee! Oon vihanen!