Epätoivoinen

Joo. Tässä istun ja juon en tiedä enää monettako Heinekeniä tänä aamuna seiskan jälkeen kun vanha koira herätti… en jaksa enää tätä touhua…:frowning: isä alkkis ainoo tytär alkkis mies enemmän tai vähemmän alkkis täti alkkis eno oli alkkis joka lopulta tappoi itsensä ensirakkaus joka kuoli 25- vuotiaana ja jotenkin tuntuu että kaikki lähipiirissä joka tapauksessa enemmän tai vähemmän valehtelee käytöstään … kaikki asiat elämässä päin helvettiä, asun ulkomailla ei ketään lähellä huonot suhteet kaikkiin joka tapauksessa … mitä voin tehdä

2 tykkäystä

Hei. Olen myös alkoholisti. Myönsin sen viimein itselleni, ja hain apua. Nyt on 16. päivä ilman alkoa, ja vertaistukea olen itsekin etsimässä. Sen olen oppinut että päivä kerrallaan tulee elää ja kaikilla on ollut päivä jolloin he ovat olleen ensimmäisen päivän raittiina.

1 tykkäys

Kiitos Tulokas vastauksestasi :heart:se oli mulle tosi tärkeää että edes joku sanoo jotain… no mulla Senegal raitis päivä ei taaskaan oo tänään​:unamused: mutta annoit toivoa, näin se kai sit kaikilla menee… kukas kissan hännän nostaa jos ei kissa itse?:confused::disappointed::neutral_face:

Ro Senegal vaan se eka

Tervetuloa palstalle Paris722.
Ikävä kuulla, että sinun ympärilläsi on noin monella ihmisellä ongelmallinen suhtautuminen alkoholiin, sellaisessa ympäristössä raitistuminen on aika haastavaa.
Mutta asutko kuitenkin ulkomailla heistä ainakin fyysisesti erossa, kun kerrot, että olet yksinäinen?
Itse näen siinä oivallisen mahdollisuuden mullistaa oma elämä kokonaan ympäri, johon kuuluu kaikkea muuta kuin alkoholi, jos olet nyt tilanteessa, jossa aivan uudet sosiaaliset suhteetkin pitäisi rakentaa taas alusta asti.
Oli asiat nyt miten sekaisin tahansa, mutta jos onnistut löytämään oman sisäisen halun olla vielä joku päivä paremmassa asemassa elämässäsi, niin mikään ei ole varsinaisesti sinua estämässä raitistumasta.
On mietittävä vain se ensimmäinen askel kohti parempaa ja ryhdyttävä hommiin. Kaikki pääsee eteenpäin, kunhan vain on valmis tekemään töitä ja antamaan muutokselle aikaa.
Tuhannet ihmiset kuitenkin jättävät alkoholin taakseen joka ikinen päivä, miksi ihmeessä sinä et muka voisi olla yksi heistä?

1 tykkäys

Juominen pahentaa huonoa fiilistä. Kato huomenna selvinpäin, oliko sun tunnelmat sittenkään…no juu…pahat fiilikset sulla huomenna. NIIN tuttua! Onko se sittenkään sun elämää mikä saa sut raiteiltaan?

1 tykkäys