Ainakin omissa viesteissäni juuri shokkihoito on ollut tarkoituksena. IV käyttö on oikeasti kuvottavaa.
Se on oikeasti vastenmielistä. Ja sen mahdolliset seuraukset vielä vastenmielisempiä. ![]()
Omat viestini huumeista pyrkivät olemaan vain objektiivisiä. Kerron hyvät ja huonot asiat. Kuulian/lukijan vastuulla on tehdä päätös käyttääkö hän vai ei. Päihdelinkin sensurointi estää antamasta täysin objektiivista kuvaa kaikista päihteistä (esim. fentanyyli)…
Arpa
Niin kauan kuin on ihmisiä on myös radikaaleiksi keinoiksi luokiteltuja tapoja päihtyä… Huumevalistuksen tason ja pedagogiset opinnot edessään en voi kuin todeta, että ylempänä näkyneen videon näyttäisin heti ysiluokkalaisille: naapurimaamme mallia, miksi kannattaa EDES tietää mitä tekee. Puolet tyttöoppilaista varmaan pyörtyis tai juoksisi vessaan. Olisi pojilla ainakin hyvä syy pitää ponnarista kiinnni.
Itselle iv-käyttö on vaan jo kaikkea muuta kuin radikaalia. Horkkiahan on sairastanut jokainen true-iv-nisti ainakin 5 kertaa. “Siinä mitään sairaalaan tartte lähtee. Buranaa vaan.” Ekat ja pahimmat horkat, kuume perus40, en edes tiennyt, minkälainen on verenmyrkytys. Sen jälkeen ainakin 5 kertaa, vaikka kuinka on luullut olleensa hygieeninen, on pumppuun ja sitä myöten verenkiertoon päässyt liikaa bakteereja.
Horkat!!!
Ei mikään kauhutarina, mutta jotenkin musta tuntuu, että useimmat ekakertalaiset jolle pistetään (hullut) niin ei tiedä mitä on verenmyrkytys.
Ei varmasti tiedäkään. Horkka on kyllä vittumaisimpia asioita joita maa päällän kantaa. Pari kertaa yksinollessa, kun se on vaan jatkunut ja jatkunut normaalista puolesta tunnista useaan tuntiin, oon jo kramppien keskellä miettinyt että nyt se henki sitten lähtee. Että kuinka kauan keskikokoinen nainen tuollaista kestää. Ne on niin kamalia oloja. Nyt onneksi osaa jo olla kaukaa viisas, pidän vitamiiniporetabletteja sekä panadolporetabletteja himassa ihan jo sen takia, että jos tuntee että kohta tulee horkka niin ne kun kietaisee naamaan, selviää siitä paljon helpommin, ei kestä niin kauaa. Onneksi ne alkuoireet on oppinut tunnistamaan.
Joo ei kyllä itsellä ollut mitään käsitystä verenmyrkytyksestä. Jotenin olen onnistunut saamaan horkat ainakin 10 kertaa. Hygeeninen olen kyllä yrittänyt olla, enkä ymmärrä miten sinne pumppuun bakteereja päässyt. Mutta joka kerta olen selvinnyt ilman lääkäriä. Buranakin voi auttaa, mutta uudet vedot on aina korjannut asian, kun on ottanut heti ku on huomannut et horkat on alkamassa. Sitä miksi horkat sillä lähtee en kyllä ymmärrä vai onko ne ollut sitten horkkia ollenkaan?
juu, horkat on kyllä jotain todella vittumaista…
joskus kun sain todella pahat horkat olisin kait ampulanssin soittanut mut puhelin oli pöydällä
ja itse makoin sängyssä ja ei ollut mitään mahdollisuuksia päästä ylös ja hakea puhelinta…
mut ne meni sitten aika nopeasti ohi tai perus puolituntia tärisin…
ei mulla ole koskaan horkat kestäny ko sen puolituntia…
Positiivisia kokemuksia huumeista!
Jos minulla olisi valittavana panot [Poistettu hehkutusta -Päihdelinkin moderaattori] Varmasti monen taviksen suurin nautinto on orgasmi
Tuo kokemus jää helposti taka-alalle, kun käytät oikeita huumeita…
Arpa
Kohta varmaan vihainen ylläpito puuttuu Arvan hehkutukseen, pelkään ma. ![]()
Mutta onhan tuo totta, ei kai huumeita kukaan alkaisi käyttämään ellei niistä saisi parhaillaan ihan uskomattomia viboja O_o Jos eka kokeilu jo olisi ihan kamalaa, ei kukaan jäisi koukkuun !
meinaa mennä vähän off-topiciksi…
mut tottahan se on että kunnon nousut voittaa pillun ihan sata nolla…
[Poistettu vaarallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori] laskut alkaa eli se tulee aika kalliiksi ilta…
kun joskus parhaillaan mennyt pumppuun kolme pataässää… se vaan meinaa pää räjähtää… ![]()
Kuules Junkie!
Taidat puhua paskaa. Sellaista henkilöä ei ole edes olemassa, joka pystyisi pistämään tuon litkun valtimoon. Kipu on niin valtava jo yhden 1 ml jälkeen, että se jää varmasti vetämättä loppuun.
Minä kun pistin tuota fentanyylilitkua käteeni suurinpiirtein siihen paikkaan mihin kanyyli laitetaan, niin olin aika ihmeissäni kun sain sormeeni kaksi pientä paisetta
. Mahtokohan mulla liemi mennä väärään suuntaan? Samaa paikka olen käyttänyt usein Sterifilt-suodatetun subun pistämiseen suoneen.
Arpa
no, kiitos, ehkäpä tämäki nosti vielä piikkikammoani
eli on se oikeesti ihan hyvä työ minust. muuten off topic frendi ei oo rännittäny enää monee vuotee, must kiva =) ja viel: Harm Reduction eli haittojen vähentäminen , <-paitsi etten kyl oo itekää viel lukenu kaikkea
mulle seksi ja orgasmi on enemmänkin henkinen nautinto, huumeisiin liittyy harvemmin mitään voimakkaita tunteita, varmaan ois eri asia jos ois sinkku, mutta kyllähän se mielihyvä on aika mahtava huumeissa. ite en vaan vertaisi orgasmia huumeisiin.
itse aiheeseen itellä on jääny käden kellastumiseen ja kipeään taipeeseen, tosin todella harvoin sitä tööttäilee…
Arvoisa Arpa, minua on itsekin epäilyttänyt tuon tyypin kertomus noista määristä (Tenox x 10, Dormicum x 10 ja subu). Itse en ollut onneksi todistamassa tuota sähläystä, mutta näin tuloksen, sen tunnottoman mustan käden, eli ainakin jotakin tuo tyyppi onnistui rätkäisemään valtimoon, koska juuri ranteen alapuoli meni mustaksi. Tarkemmin kun ajattelee, tuntuu aika mahdottomalta, että pystyisi 10 ml ruutallisen tavaraa työntämään valtimoon juuri sen kivun vuoksi, vaikka olisi millainen puudutus päällä, jota tuollaisesta kermanpaksuisesta mössöstä väkisinkin tulee.
Pyydän anteeksi, etten maininnut, että en ollut todistamassa tapausta, vaan näin ainoastaan lopputuloksen ja monethan, etenkin iv-väki liioittelevat vetojaan. Saattoihan tuo olla 2 milliselläkin ruutalla suodattamattomana nopeasti sisään rätkäisty, esim vaikka dormari, tenox ja puolikas subu, sekin riittäisi (ja varmasti jopa vähempi) tukkimaan verenkierron kädestä, jos valtimoon osuu. Sen ainakin tuosta tyypistä olin havainnut, että suodatus jäi enimmäkseen väliin.
Enkä muuten muista, sanoiko kyseinen tyyppi vetäneensä siitä 10 ml ruutasta, josta hän puhui, puoli milliä vai kaiken.
Olen huomannut, että olet oikea moderaattorien suosikki, juuri objektiivisuutesi johdosta. Itse laitoin tähän ikävämpiä juttuja juuri sen takia, että edes joku tajuaisi, ettei sitä iv touhua kannata edes ajatella aloittaa, mutta tuo sormesi veti kyllä täydet pisteet. Tuo kuva todella puhui. Tovottavasti saat sen kätesi vielä priimakuntoon.
Tere!
Sormeni oli jo aika hyvässä kunnossa, eli mätä oli poissa ja ihonsiirtoa vaan odoteltiin. Nyt näyttää siltä, että kun olen joutunut odottelemaan ihonsiirtoa pari viikkoa haava on alkanut uudelleen mätänemään. Voi vittu! Kefalex antibiotti ei enään tehoa tähän haavaan. Sain 20 vrk kuurin Kefalexia. Saas nähdä mitä käy, kun menen seuraavaksi lekuriin. Todetaan, että ihonsiirtoa ei voi nyt tehdä, ennen kuin haava lopettaa mätimisen. Edessä on siis uusi bakteeriviljely ja sen jälkeen uusi antibiotti
. Menetänköhän minä tämän yhden sormeni ![]()
Arpa
Pidetään peukut pystyssä sormen puolesta.
Mulla ei ole ollut kuin parit horkat.
Aika karua katsottavaa noiden joidenkin entisten veturifrendien kohdalla kun tökkivät vetojaan aina noin puolituntia itseään sormiin ja käsiin löytääksen sen suonen(samaan tapaan miten arpa ilmeisesti duunaili niiden kohtalokkaiden fentis vetojen yhteydessä) - lopuksi yleensä ihan täydellä raivolla. Jos ei kys. prosessista huolimatta löytynyt, niin sitten lopulta “miehekkäästi” kulliin, huoh. ![]()
Yhdellä “frendillä” oli kädet aina niin turvoksissa, että ei edes rystyset erottuneet.
Karuin mitä näin oli tapaus, kun frendin mukana himaan tuli joku liivisankari. Noh, tämä alkoi hakkaamaan kaulan suoniin. Tätä kesti ~45min. Veri kyllä lensi, mutta lopputulos oli se, että hän ei saanut “perille” mitään. Mahtaakohan kaverilla kiertää enää edes veri putkissa? Epäilen.
Noihin ihmiskohtaloihin, mistä mm. Junkie on kirjoitellut, en mene, mutta aika kovia olet kyllä nähnyt ja kokenut.
PS. Täytyy antaa Junkie sulle kyllä tooooosi ISOT respectit, kun olet nostanut itsesi noin tyylikkäästi helvetillisestä montusta ylös! Oot pirun sitkeä sissi! Yhdessä vaiheessa olin ihan varma, että menetät henkesi ihan hetkenä minä hyvänsä. Lisäksi et tunnut ihan tyhmimmästä päästä tästäkään porukasta olevan. Keep up the good Work!
Tere!
[Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]
Arpa
Voi Arpa sitä sun sormeasi, pidäthän jatkossakin siitä täällä meitä ajan tasalla, olemme hengessä mukana!
Mutta, nyt on sitten täälläkin taas pistoskatastrofi, ei itselläni kylläkään vaan avopuolisolla. Hän huomasi tuossa pari viikkoa sitten, että hänen toisen taipeensa yläpuolelle on kertynyt valtava paise. Puhkaisi sen ja tottakai se sitten meni ja tulehtui, mies on kuumeillut siitä asti ja paise oli nyrkkini kokoinen pahimmillaan. Veti Kefexin -kuurin siihen ja nyt alkaa näyttämään paremmalta, valuu kudosnestettä kuin kraana ja iho kesii, mutta turvotus alkaa laskemaan eli ilmeisesti on paranemaan päin. Onneksi ei ole vielä alkanut mätimään. Ja jos alkaa, kiikutan ukon päivystykseen sukkana, halusi tai ei.
Ja asiasta toiseen, olen oikeasti superiloinen, jos yksi ainoakin ihminen tajuaa nämä luettuaan jatkossakin pysyä piikeistä kaukana ja jatkaa nokittamista tms. jos pakko on käyttää. ![]()
(En suosittele kyllä sitä nokittamistakaan, tuhoa voi silläkin saada nenässään ja limakalvoillaan aikaiseksi enkä kyllä suosittele kenellekkään myöskään päihteidenkäyttöä noin ylipäätään missään muodossa enkä millään tavalla! Itsekin aloitin ensin satunnaisen viihdekäytön aikoinaan nokittamisella ja pommittamisella (subu/pirstakka) ja hyvin nopeasti kavereiden innostamana aloin painamaan suoneen, koska saihan siitä silloin enemmän irti ja rahoilleen vastinetta. Se pysyi jonkin aikaa kerta viikossa -luontoisena mutta pikkuhiljaa lipsui päivittäiseksi ja nyt on vuositolkulla sitten iv -käyttöä takana ja sinne sujahtaa sitten kaikki subusta jyviin.)