Tervehdys kaikille.
Rekisteröidyin juuri tänne,foorumin toimintatavat vielä hakusessa,joten varmaankin kyselen jo moneen kertaan täällä kerrottuja asioita,pahoittelut siitä…
Asiani pähkinänkuoressa… Aiemmin olen viihdetarkoituksessa käyttänyt ainoastaan tramalia,pilveä ja yllätys yllätys alkoholia. Tramalia en enää ainakaan vuoteen ja viime savuistanikin on jo aikaa.
Eilen kaverini sai houkuteltua kokeilemaan Subutexia ja ostin häneltä ilmeisestikkin 2mg ( 1/4 pilleri)
Vedin siitä palasesta,pikkuisen reilun kolmasosan nokkaan eli aika vähän,koska halusin olla varovainen,mutta silti sain ihan kivat pöhinät.
Tulen varmastikkin ne loput nokittamaan tänä iltana.
En todellakaan halua subu koukkuun ja se ajatus pelottaa vähän. Pointti on se,että voiko noin pienestä määrästä jo alkaa koukuttamaan? Henkisesti varmaankin joo vähän,mutta entä fyysisesti?
Toinen asia mikä mieltä askarruttaa on se,että minulle on määrätty ahdistukseen Opamox 15mg tabuja,joita olen ottanut 1-2kpl kaksi kertaa päivässä. Joskus mutta harvoin muutaman kerralla enemmän viihdetarkoituksessa. Onko niiden ottaminen vaarallista jos olen edellisenä iltana nokittanu subua tai jos tunnen,että subu potkii edelleen nupissa?
Miten helposti subulla vetää ns. överit?
Se mitä ensikokeilu subuun minulla aiheutti,niin tietenkin oli aika tosi jees ja hyvä olla,askel vähän vietti,mutta tuntui hyvälle. Pieninä haittoina oli hetkellistä pahoinvointia röökillä käymisen jälkeen,eikä oikein kustua saanut kunnolla…
Varmaan tyhmiä kyselen monen mielestä mutta itse en oikein tiedä mitään,niin jos joku/jotkut viitsisi sen verran käyttää aikaansa ja infoamaan minua.
Jos kirjoittelin väärälle palstalle tai minun pitäisi jatkaa aiheesta jossakin toisessa ketjussa,niin sen voi kanssa kertoa:)
Kiitokset mahdollisista vastauksista jo etukäteen,Peace!