Ensikokeilu subua otettu. Saisiko vähän infoa?

Tervehdys kaikille.

Rekisteröidyin juuri tänne,foorumin toimintatavat vielä hakusessa,joten varmaankin kyselen jo moneen kertaan täällä kerrottuja asioita,pahoittelut siitä…

Asiani pähkinänkuoressa… Aiemmin olen viihdetarkoituksessa käyttänyt ainoastaan tramalia,pilveä ja yllätys yllätys alkoholia. Tramalia en enää ainakaan vuoteen ja viime savuistanikin on jo aikaa.
Eilen kaverini sai houkuteltua kokeilemaan Subutexia ja ostin häneltä ilmeisestikkin 2mg ( 1/4 pilleri)
Vedin siitä palasesta,pikkuisen reilun kolmasosan nokkaan eli aika vähän,koska halusin olla varovainen,mutta silti sain ihan kivat pöhinät.
Tulen varmastikkin ne loput nokittamaan tänä iltana.
En todellakaan halua subu koukkuun ja se ajatus pelottaa vähän. Pointti on se,että voiko noin pienestä määrästä jo alkaa koukuttamaan? :frowning: Henkisesti varmaankin joo vähän,mutta entä fyysisesti?

Toinen asia mikä mieltä askarruttaa on se,että minulle on määrätty ahdistukseen Opamox 15mg tabuja,joita olen ottanut 1-2kpl kaksi kertaa päivässä. Joskus mutta harvoin muutaman kerralla enemmän viihdetarkoituksessa. Onko niiden ottaminen vaarallista jos olen edellisenä iltana nokittanu subua tai jos tunnen,että subu potkii edelleen nupissa?

Miten helposti subulla vetää ns. överit?

Se mitä ensikokeilu subuun minulla aiheutti,niin tietenkin oli aika tosi jees ja hyvä olla,askel vähän vietti,mutta tuntui hyvälle. Pieninä haittoina oli hetkellistä pahoinvointia röökillä käymisen jälkeen,eikä oikein kustua saanut kunnolla…

Varmaan tyhmiä kyselen monen mielestä mutta itse en oikein tiedä mitään,niin jos joku/jotkut viitsisi sen verran käyttää aikaansa ja infoamaan minua.
Jos kirjoittelin väärälle palstalle tai minun pitäisi jatkaa aiheesta jossakin toisessa ketjussa,niin sen voi kanssa kertoa:)

Kiitokset mahdollisista vastauksista jo etukäteen,Peace!:slight_smile:

Subulla saat todella helposti alussa överit ja tuo 2mg on ekakertalaiselle paljon samana päivänä. Se häviää elimistöstä vasta n.3vrk päästä, eli vaikuttaa pitkään vaikka tuntuisi, ettei enää vaikuta. Älä rupea siihen aineeseen tutustumaan siitä on liian monta elävää ja kuollutta esimerkkiä.

Saa, se ei toimi enää kahen vuoden päästä.
Sitten toimii oksikodoni ja morfiini ja heroiini.
vuosi tästä niin nousut saat enää fentanyylillä (tappavaa tavaraa, varsinkin erityistapauksissa, eli putken jälkeisinä välipäivinä tai äärimmäisen tarkkana annostuksena, joka ei potikonstein onnistu, älä käytä vaikka saisit) ja heroiinilla, heroiinia hankla saada ellei ole ns. liivipiireissä tai tunne herskanistejä (nopeasti delaava ihmisryhmä).

Voit selvitä mikäli haet ajoissa korvaushoitoon (johon on kuolettavat jonot, verrattuna esim. keuhkonsiirtoon).

Selviät varmasti mikäli vaihdat parin vuoden euforian (menetät: ystäväsi, luottotietosi, vanhempasi, autosi, kitarasi, kotiteatterisi, talosi, kullan ja hopean, tai muuten vain kaiken omaisuutesi: riippuu itsesi ja vanhempiesi varallisuudesta (varsinkin jos olet ainut lapset ja vanhemmillasi on puinen mökki), käyt linnassa (MURHASTA, mikäli vaihdat palovaroittimen patterin käytettyyn), tämä on varmaa, koska syttymispiste saadaan selville ja sorrut nitkuissa varmasti myös tunnustukseen), itket sitten linnassaoloaikasi ja loppuikäsi, mikä on lyhyt.

SELVIÄT VARMASTI MIKÄLI ET KÄYTÄ ENÄÄ MITÄÄN OPIAATTEJA!!!
Jos on pakko jotain kokeilla, kokeile pilveä.
Ja muista että viina on pahinta huumetta (tämä siksi, että kärsit hiukan pidempään, mitä päivittäisellä opiaattien käytöllä, viinaa voi käyttää “viihdekäyttönä”, jos on selkärankaa, opiaatteja ei voi vaikka selkärankasi olisi titaania)

Kannattaa tulostaa tämä teksti ja printata se 2*2 metriä koossa, isolla fontilla ja teipata sänkysi kattoon, se on hyvä muistutus siloin kun koet ensimmäiset reflasi, tämä siksi, että et halua allekkirjoittaa nimeäsi vetoomukseen, jossa on jo kymmeniä miljoonia nimiä. :question:

Ja siksi, että tuo on TOSIASIA, ELI FAKTA!

Vaikka nyt täällä sekoillaankin välillä kirjoituksissa itse kukin välillä ja tekstit vaikuttaa joltain ihan muilta kuin huumevastaisilta niin pakko sanoa että tässä tuli kyllä niin oikeeta asiaa tästä aiheesta että paremmin ei voisi enää sanoa! :exclamation: MINÄKIN SUOSITTELEN TOSIAAN TEIPPAAMAAN TÄMÄN SAMAN TEKSTIN MITÄ jopasjota suositteli joka huoneeseen! Subut ym. opiaatit kun eivät ole viihdekäyttöön vaikka näin voi vuosikausia jotkut itselleen uskotella miten tää pysyy hanskassa koko ajan ja eivät sitten huomaakaan kun on muutama vuosikin saattanut mennä päivittäin opiaattien voimalla. Toinen tavara on pore mutta tässä topicissa kysyttiin juuri subusta niin tossa vastaus. Ole fiksu ja älä pilaa elämääsi koska sulla vielä on sellainen :exclamation: Jätä koko touhu kokeiluksi ja usko oikeasti että se päätös pelastaa sun elämän. Sulla ei voi olla vielä semmoisia huolia tai elämä päin persettä mitä subut ym. opiaatit saavat aikaan ja mihin subu ym. opiaatit saa sen ajettua.

Kiitokset teille,jotka “takoivat järkeä” päähäni. Tätä juuri taisin kaivatakkin,puolueettomia kannanottoja,tuntemattomilta ihmisiltä.

Tietyiltä tutuiltani jos olisin asiasta kysellyt,niin vastaus olisi ollut vaan tyyliin,njääh hyvä aine,otahan tuosta lisää…

Vaikka moni asia elämäntilanteessani onkin aika persiillään,niin jospa en syvempää kuoppaa ala itselleni kaivamaan ja tyydyn pilven satunnaiseen käyttöön.

En tiedä ymmärrätteköhän edes,miten helvetin ison asian TE teitte minulle…

Tämäkin on nyt aika lievästi ilmaistu,mutta nöyrin KIITOS teille!!!

No voi vittu! Oliko pakko aloittaa? Mulla kuoli pari päivää sitten yksi kaveri, niin tulitko täyttämään hänen kenkiään.
ÄLÄ ENÄÄ VEDÄ SITÄ PASKAA! Mä olen narkannut sellaiset 20 vuotta enkä oikeastaan tunne ketään “viihdekäyttäjää”. Lopeta nyt kun se vielä on helppoa ja mahdollista. Vuoden päästä asiat voivat olla jo toisin…

Harkitse ja mieti h e l v e t i n tarkkaan mitä olet tekemässä.

Kaikkea hyvää sinulle.

Syvin osanottoni kaverisi puolesta:(

Koitinhan minä just ilmaista,etten ala tämän enempää subujen kaa leikkimään! Kyllä nämä kirjoittamanne kertomukset kolahti kun metrin halko päähän,josta olen iloinen.
Enkä tuskin enää edes hirveästi aio hengailla tiettyjen “kavereideni” seurassa… Tajuan nyt,ettei ne mitään tosi ystäviä ole,päinvastoin…

Mutta edelleen henkilökohtaisesti olen vielä sitä mieltä,etteikö savut silloin tällöin tulisi vielä otettua.
Mut joo tiedän,se vaan madaltaa taas kynnystä kovempiin paskoihin,mutta uskon ettei niin tule kohdallani käymään,vaikka kaikkihan niin aluksi varmaan väittää…
Eikä se subbari nyt mitenkään tosi wau experience edes ollut… Fuck that shit:)

vaatii aika rautaisen itsekurin jos meinaa subu viihdekäyttää…

Se on täyttä itselleen valehtelua jonka nielee itsekin niin sinisilmäisenä jos tohon uskoo että rautaisella itsekurilla subua voi viihdekäyttää. Tottakai se voi vuosiakin onnistua mutta jossain vaiheessa sitten havahdutaan todellisuuteen AINA.

Se on täyttä itselleen valehtelua jonka nielee itsekin niin sinisilmäisenä jos tohon uskoo että rautaisella itsekurilla alkoholia voi viihdekäyttää. Tottakai se voi vuosiakin onnistua mutta jossain vaiheessa sitten havahdutaan todellisuuteen AINA.

Eli sun mielestä bubren ym. opiaattien kokeilu ja tämä kuuluisa "viihde"käyttö on ihan ok juttu samalla tavalla kun alkoholinkin kokeilu ja viihdekäyttö? Esimerkiksi jos nuoret vaikka haluaisivat tehdä ensimmäisen päihdekokeilunsa niin sillä ei olisi merkitystä tapahtuuko tämä kokeilu bubrella tai alkoholilla? Vai mikä tossa oli sulla pointtina kun halusit alkaa viisastelemaan?

Huomaan että olet vaiheessa että kannabis ja alkoholi ei enää riitä, mutta usko mua että ei kannata vetää niitä ellet oikeasti tunne itseäsi 100% hyvin ja sekään ei ole kellään varmaa…sitä ei ikinä tiedä että jääkö niihin piireihin mistä saa helpolla opiaatteja tai sitten ei kaikki on mahdollista. Mun mielest kaikki on vaan aivokemiasta ja geeneistä kiinni.

mitä eroa näät siinä et jotku pennut nyysii viinapullon vanhemmilta juo sitä niin paljon alas kun pahoinvoinnilta pystyvät sammuu ja oksentaa ja vannoo ettei juo enää ikinä…
vai että joku pentu löytää vanhempien lääke kaapista esim teemuja ja tyhmät kakarat aikoo vetää ne alas ja kun nyky pennut on niin fiksuja niin ne osaa käyttää internettiä ja löytää sieltä ohjeet miten ja minkä verran kannattaa ottaa… no ne tyhmät pennut veti ne teemut nenään ja muutama oksensi, mut mutten ilta meni todella kovissa valveunissa…muutama koki tämän epämiellyttäväksi ja muutama koki taivaaksi.
mut ei ole väliä oliko kyseessä alkoholi vai bubre niin jokaisen pennun vapaa ajan käytön tulee ensikoikeilun jälkeen täyttämään päihteet… siis ne ei osaa vaan enää suunnitella muutakuin päihteilyä… mut siin bubressa oli se hyvä puoli et todennäköisesti ne pennut ei enää ihan heti tule saamaan sitä lisää… :smiley:

Lainaan itseäni Subtutex keskustelun alta.

"En hoksannut oliko uudempaa keskustelua aiheesta mutta ajattelin nyt nostaa oman kysymyksen vuoksi.

Kysymys kuuluukin, että minkä verran uskallan ottaa jos hommaan nyt omaan käyttöön eikä vieressä ole asiantuntijaa pilkkomassa pilleriä.
Kokeilin viikko sitten Subua suoneen, en vaan tiedä minkä verran sitä loppujen lopuksi sinne meni. Olo oli ok, ei oksentelua. Sitä tahdonkin välttää henkeen ja vereen (I know, suuri mahdollisuus siihen on väärällä annostuksella yms). Sen verran olen synteettisiä opioideja käyttänyt, että Tramalia vetänyt jonkun verran aikoinaan. Nykyisin siis tolet on 0.
Millä määrällä/ajalla tästä tulee tai voi tulla fyysinen riippuvuus? Ei ole TARKOITUS alkaa vetämään “säännöllisesti” mutta nyt on sellainen elämäntilanne, että kiinnostaa.
Ajatellaan, että vaikka jos kerran päivässä about 0,4 parin viikon ajan niin mikä on tilanne? Ei varmaan ole tarkoitus ihan nuinkaan vetää mutta jos ajatellaan.

Lisäkysymys/pohdinta.

Vedin myös saman illan aikana MDMA:ta ja myöhemmin illalla ihan sitä tavallista viinaa. Seuraavan päivän yön tunteina otin Ketipinoria 400 mg (jokainen yöannostukseni) ja hetken päästä tuli aivan kaamea olo. Sydän hakkasi, hikoilutti, vapisutti, vähän kouristeluakin. Johtuiko tämä nyt esim. Subun ja MDMA:n jälkkäreistä, jomman kumman yhteisvaikutuksesta Ketipinoriin vai mistä? Se ei ollut mikään normi krappe koska en harrasta sellaisia. Subun ottamisesta tällöin oli jo yli vuorokausi."

Ja minulle ei nyt riitä se, että sanotaan, että älä ota, älä aloita. Aijon ottaa ja se on oma päätös. Se miten turvallisesti, voi olla teistä kiinni.

no laita se pilleri eka puoliksi ja sit vielä puoliksi…
eli nyt sul 2mg siinä pienen pienessä palassa. ja sul ei toleranssia ole, niin otat siitä pienen pienestä palasesta yksi neljäs osan eli 0,5mg. [poistettu haitallisemman käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]
niin ja noi sun olot on toden näköisesti ollut mdma:aan ja alkomaholin jälkkäreitä…ja kyl siel ne subun laskut on jo pikkasen alkanut vaikuttaa… :unamused:

Kyllä.

Uskallan väittää vastaan. 7 vuoden aikana oon käyttäny nopeita ja hitaita en ala nyt luettelemaan mutta hyvin paljon eri huumeita. Nimenomaan viihdekäyttäny. Ja hyvällä omantunnolla voin sanoo, että mihinkään muuhun en ole koukussa kun pilveen :smiley:. Pystyisin nyt helposti olemaan useamman kuukauden ilman kemikaaleja niinku olinki täs justiinsa. Mutta ilman pilvee ei onnistu…

Onpa viisas ajatusmaailma sulla… Tai no taitaa olla yleinen ajattelutapa narkkipiireissä. Itsekin käytän bubrea mutta siitä ja kaikista muista aion päästä eroon viikon päästä kun alkaa 4 viikon katkaisujakso. Itseasiassa mun kaveriporukassa ja piireissä missä pyörin ei bubren ym. käyttöä edes hyväksytä. Piri ja savut on ainoa ok asia. Mutta monet silti salassa bubrea ottaa, kuten minäkin. Sama juttu iv käytössä. Tee sä elämälläsi mitä haluat mutta älä suosittele täällä bubrea kenellekään joka vasta harkitsee kokeilua.

Nimenomaan narkkipiireissä yleinen mielipide on, että kukaan ei voi buprea tai piriä käyttää viihteeseen, kun ei se kerran ole itseltäkään onnistunut. Enkä minä ole buprea kenellekään suositellut.

Paljon mahdollista. Ei vaan viittisi enää toista kertaa samoja oloja vetäistä. Ei ollut herkkua. d;
Mutta eipä sitä varmaksi tiedä mikä loppujen lopuksi sen aiheutti, kun tuli nautittua yhtä sun toista. Mikä sitten onkaan se itse aiheuttaja tai minkä yhteisvaikutus.
Tuleeko nuinkin pienestä (0,5mg) subu määrästä (pahat?) laskut?