En tiedä.

xx

Miehesikään ei varmaan tajunnut kuinka vaikeaa sinulla on. Nyt hän tietää ja haluaa auttaa sinua. Jutelkaa vielä lasten kanssa heidän tasollaan, etteivät pelkää ja anna mielikuvitukselle liikaa valtaa. Tämä on koko perheen sairaus, kaikista on muistettava huolehtia.

Sinä selviät tästä. Sinua rakastetaan.

Mitenkä ois A-KILTA? siinä on aikas vapaamuotoista olemista sun muuta, Mä menin itse NA:han… se on nuorekkaanpi, positiivisempi ja älyllisesti lentävä mesta… Siellä ei ole oleellista se mitä olet käyttänyt ja missä porukoissa liikunut… vaan se addiktiosairaus joka on sama myös narkkarilla kuin pelkästään alkohlia ottavalla

xx

xx

xx.

xx

xx

xx

xx…

xx

xx

xx

xx

xx

Hei!

Minulla on äänikirjana menossa se Selvin päin. Ihan kohta kuunnellut loppuun. On ollut kyllä mieltä avartava kokemus, mutta kannattaa yrittää lukea selvinpäin.

Sain tietysti lahjaksi viinipullon, vaikka aion tipattoman joulun viettää. Kiva, että se pullo nyt sitten koko päivän huutelee tuolta kaapista. :unamused:

Paljon tsemppiä sinulle! Ja jatka kirjoittelua tänne ja ota kaikki apu vastaan, mitä vain ikinä on tarjolla.

Hyvää jouluaattoa, Marjaterttuleppäkerrtu!

Sinullahan on meneillään ihan hyvä ajatteluprosessi. Paljon huoommalta näyttäisi jos olisit jo luovuttanut ja ajattelisit että näihän tämä elämä menee eikä se muuksi tule muuttumaan. On se muuten rankaakin prosessi, itsensä kanssa nokakkain oleminen ja tietoisuus siitä että lopetettava olisi.
Kunhan et sammuta sitä meneilläänolevaa, vaikka siinä itsensä kanssa hiukan kiusallinenkin olo välillä on -tekisi mieli luovuttaa ja antaa olla vaan…

Sinulla on ihan hyvät mahdollisuudet onnistua. Eikä ainakaan ole haitaksi jos kirjoittelet tänne. Pysyypä asia vireillä.

Voimia toivottelen. Jatketaan.

xx

Hei, minulla ei ole sinulle antaa valitettavasti neuvoja, mutta ajattelin mainita, että hyvin samanlaisessa veneessä ollaan. Mietin itsekin erilaisia apukeinoja. Toivottavasti muut osaavat antaa parempia vinkkejä. Tämä ilta, selvänä, jookos?

xx