Jos kirjoittaisi jotain, kun kierrokset tuntuu olevan niin korkealla huolimatta siitä että on vatsatautia perheessä ja itselläkin kiertää. Jotenkin surullista, että minäkin tiedän paljon ihmisiä, mutta ei oikein osaa soitella kellekään silloin kun on murheellinen mieli. Tai rauhaton.
Perjantai-iltana join. Annoin periksi heti alkumetreillä. Siinä ei ollut mitään muuta,tavoitetta kuin päästä eroon jostain kamalasta rauhattomuudesta. En selitä, totean vain. Näin tein.
En halua kuitenkaan antaa periksi.
Tänään sitten olen koittanut purkaa ahdistusta siivoamalla vaikka maha onkin ollut kipeä. Ristiriitainen olo. Toisaalta koitan olla tekemättä mitään jos olen kipeä, mutta sitten taas iskee järjetön rauhattomuus kaikista tekemättömistä töistä ja täytyy vaan tehdä jotain ettei se häiritse. Sitten olen tyytymätön ja katkera miehelle, joka katsoo jääkiekkoa ja tekee tietokonehommia kun minä sairastan. En tiedä, pitääkö antaa itsensä tuntea noita vai mitä. Itsehän minä itseni ajan tekemään kotihommia vaikka olen kipeä. Että oma vika.
Jotain arvostuksen puutetta poden. Ja ainoastaan siile voi jotain, että itse arvostaisi itseään. Kiitosta on turha ruinata muualta.
Olin eilen vertaisryhmässä jossa mietitään syömistä ja miten tunteet siihen vaikuttaa. Ikävä kun se loppui. Kivoja ihmisiä siellä.
Se on muuten outoa, että jos on joku juhla-aika, niin en ensinnäkään halua järjestää mitään kekkereitä, mutta en myöskään voi uskoa että kukaan haluaisi viettää aikaa minun (tai minun vain itsestään puhuvan miehen kanssa). Aika kamalaa, että on vähän sellainen olo ettei kehtaa kutsua omia kavereitaan meille koska mies vaan puhuu ja puhuu. Miksikähän tämänkin tänne laitan. Ehkä vaan haluan vuodattaa jonnekin kaikkea mitä mieleen juolahtaa.
Ehkä se on myös tuo työ sellainen, että kun työkseen täytyy olla kiinnostunut ihmisistä niin ei enää oikein huvita kuunnella kenenkään yksinpuhelua.
Äh. Taidan mennä pesemään vessan, että tulee se tehdyksi ennen kuin alkaa uusi viikko.
Sitä pitää kyllä miettiä että mitä itse haluan elämästäni. Kamala vajaus sen suhteen, että mitä minä tarvitsen!