Mulle kerran yksi tyttö puhui kumppanistaan juuri tuolla termillä, se kauniimpi osapuoli meistä. Myöhemmin mulle tosin selvis että se tyttö oli lesbo… :mrgreen:
Eli juu, en mäkään koskaan oo kuullu et sillä viitattais mieheen. Pitipähän nyt vaan vähän vinoilla.
Tuosta ChillPillin ulkonäkö-postauksesta sen verran, et kyllähän se silleen yleensä menee et ns. hyvännäköiset ihmiset tuppaa lyöttäytymään yhteen. Mut paikkaansa pitää myös se, et kauneus on katsojan silmissä. Mua ei ainakaan ole koskaan viehättänyt mitkään sellaset klassisen komeat kalenterimies-tyypit, vaan musta miehessä pitää olla vähän rosoisuutta. En tosin itsekään ole mikään “kalenteri-tyttö”, joten…
Mut sitä ei kyllä voi kiistää, etteikö ulkonäkö vaikuttaisi tippaakaan kumppani-ehdokkaita tsiigaillessa. Ainahan se ensivaikutelma on se, joka jää mieleen, ja siinä on suurena osana ulkonäkö. Mutta ei siis pelkkä ihmisen fyysinen ulkokuori, vaan ihan kaikki, jota toisessa näkee ja kokee (ja haistaa ). Vaatetus kertoo ihmisestä aika paljon, samoin puhetapa (vai onko ihan tuppisuuna), ja tietysti se et mitä sieltä suusta laukoo. Lisäksi kaikki eleet ja ilmeet. Ne on kaikki osa sitä ulkoista olemusta, ja vaikuttaa hyvin paljon siihen et minkälaisen kuvan toisesta muodostaa. Uskoisin myös et jokaisella on jotain preferenssejä siitä et tykkääkö esim. vähän pulleemmista vai laihemmista tyypeistä, tummista vai vaaleista, pitkistä vai pätkistä jne. Jotkut tosin sanoo ettei sillä ole mitään merkitystä, mutta mun on vaan vähän vaikee uskoa sitä…
ChillPillille vielä: takkutukathan ovat kovaa huutoa! Aivan varmasti löydät vielä jonkun kivan ja nätin tytön, joka pitää myös sinua söpönä/ hyvännäköisenä!
Onhan tuo totta mitä iina kirjoitit, mut mul on vaan niin helvitin huono itsetunto ollut koko elämäni ajan. Ja täytyy myöntää etten kyllä ole lähiaikoina itse tehny asiaan eteen oikeestaan mitään. Joten ehkä ihan turha “valittaa” asiasta ja kyllä mä siihen uskonkin että joskus vielä joku nainen löytyy. Toisaalta viihdyn hyvin omissa oloissani niin ei tää nyt niin ajankohtanen kysymys ole… ja takuistani olen sentään ylpeä Monta vuotta meni ennen ku sai takut koska halusin luonnontakut eikä mitkään parturin kyhäämät.
Ou jea! Sellaset luonnon muokkaamat ne just on parhaat, ei mitkään sellaset tasaisesti kiiltävät pötkylät.
Ihan älyttömän huono itsetunto on mullakin, ja silti vaan olen miehen löytänyt. Eikä mikään turhan itsevarma tapaus ole kyllä sekään. (Niin, tän plinkin kautta me siis toisemme löydettiin. ) Oon jotenki muodostanu sellasen kuvan että oot aika nuori vielä…? Se on oikein hyvä, ettei sulla ole mitään erityistä kiirettä vielä sen pariutumisen suhteen. Jos turhaan pitää kiirettä, ja on paineita asian suhteen, käy usein niin et ottaa jonkun ihan vaan siks ettei tarviis olla yksin. Monet ei myöskään osaa olla yksin. Se ei oo kovin hyvä pohja suhteelle. Joten kuulostaa oikeen hyvältä ChillPill! Otat nyt vaan ihan rauhassa aikaa itelles ja odottelet just sitä sopivalta tuntuvaa tyttöä. Se kyllä osuu kohdalle sitte ku on osuakseen. Lycka till!
Kiitos iina öö sanotaanko vaikka tsemppauksesta! Joo sellaset tekemällä tehdyt pötkylät on aika hanurista… halusin nimenomaan kasvattaa hiukset ja antaa niiden takkuuntua omalla ajallaan, oikeestaan mitään en oo niille tehny vaa itestään on takkuuntunut. Ja kasikolmonen oon eli en mikään hirveen nuori mutta eihän tässä muuta ole kuin aikaa Ja mukava kuulla että olet itse löytänyt jonkun täältä…
Mä kaipaan turvaa, sitä mä olen aina toivonut ja tarvinnut, ja käyttäytynyt sitten “fiksusti” sillä tavalla, että sen löytäminen on ollut erittäin epätodennäköistä. Nykyisin osaan ajatella pidemmälle, ei tarvitse mennä impulssiensa vietävänä. Lääkkeet kontrollis. En ole lopettanut, mut käytän vain lääkeannoksia, en päihde-. Kiusauksia toki tulee. Alkoholista en pidä. Muita aineita en ole käyttänyt kuin satunnaisesti kannabista, mutta se ei sovi mul yhtään enempää kuin alkoholi.
Jaahas ja sitten ei-kaupallinen tiedote, sille joka jaksaa lukea . Ikä 45. Ei lapsia. Sinkku. Ulkonäkö normaali: en kaunotar, mutten hirviökään. Kun en sekoile pillereil, pysyn aisoissa, en saa hepuleita. Liikunnallinen. Fyysisesti terve, mielen ongelmia on, muttei vakavimmasta päästä enää. Koti on. Eläkeel, joskus harvoin tutulta kieliopintoihin liittyvää työtä. Opettelen vastuuta, myös siinä, että osallistun hiukan enemmän omaishoitoon; ennen vain sekoilin, vastuusta ei hajuakaan. Opiskellut olen paljon, mut se on ohi. Luen myös paljon, lähes yksinomaan fiktiota. Joskus piirtelen, maalailen. Elokuvat on mul tärkeitä. Ja mielikuvitus . En kaipaa paljon ihmisten seuraa, läheisiä ystäviä on jokunen. Todella kipeä / tyhmä huumorintaju :mrgreen: . En maailman rohkeimpia ihmisiä, en peloton, mutta mielestäni urhea. Enkä hyvä kokki, mut leipoa osaan . Potentiaaliselta kumppanilta - jota en tosissani erityisemmin haeskele - odottaisin ehdottomasti uskollisuutta, rehellisyyttä, tukea, lojaalisuutta, ja sen tietysti olisi oltava molemminpuolista. Minkään sortin halveksuntaa tai mitätöintiä en siedä, sitä on piisannut jo riittävästi. Ei tarvitsisi olla komistus, suht normaali ulkonäkö jees.