ei oo seuranhakupalsta ei... mut silti...

onko täällä lahesta ketään mukavia 25-30 vuotiaita miehiä?

juu kyl täält lahest miehii löytyy…

minkä ikäinen oot, lapsia, sinkku jne??? :slight_smile: kova tenttaamaan :smiley:

No joo jos nimi on vainotar niin ymmärrän :slight_smile: . 28v sinkku, ei lapsia, on vakiduuni, oma kämppä jne… semmosta :wink:

vai semmosta :slight_smile:mitä teet työkses? toi sinkku kyl kuulostaa hyvältä :wink: …itehän asun vuokrakaksiossa keskustassa, sossuntukemana elän. jossain vaiheessa töihin ku on joku kenen kans elellä, ku on sen verran tullu hölmöiltyä, että niin paljon ulosotossa, että ois sitten kahet tulot millä elää ku turha mun nyt on lähteä töihi ei jää sitten vuokrien jälkeen mitään käteen :frowning: millanen ihminen oot muten? ulkonäkö? luonne? horoskoppi? päihteet mitä käytät? ja kerro muutenkii itestäs :slight_smile: tää on jotenkii nii tyhmän olosta jutella täällä ku kaikki meijän tekstit näkyy…

Pistä yksityisviestiä / pyydä sähköpostiosoitetta :wink:

no jätetään se duuni vielä salaisuudeksi, mut ihan rehellistä kuitenkin ja teen sitä paljon :smiley: , ja ja tänne en nyt tuntomerkkejä mielellään laittais… kaksonen, vähän ujo oon sen verran voin sanoa. Ja päihteet, joo kyllä käytän hitaampia, juon tosi harvoin,

Joo, oon siin about 40, lapsia on 2+, sinkku, Haminassa elelen sukulaisten nurkissa, douppia en vedä. En usko et kelpaa.

saisko kysellä sähköpostia tai jotain missä vois kahestaan jutella?

Tässä olis tosi typerä idiootti Oulusta. 29v, TYÖTÖN, EI LAPSIA, EI RAHAA… Itseasiassa ei huumeitakaan tällä hetkellä. Oon HELVETIN kiinnostava tyyppi.

Hyvä ketju! Suurin osa ihmisistä sitä kumppania kuitenki etsii. Ja tätä kautta tutustuessa toi päihde-juttu ei ainakaan oo mikään sellanen luuranko kaapissa, josta ei tiedä et koska se ois sopivaa esitellä, vai pitäiskö pitää visusti siellä ovien takana vaan.

Eli kaikki seuraa hakevat sinkut, ei muuta ku profiilia laatimaan, meiliosoite perään ja yhteydenottoja odottelemaan! :wink: Onhan täältä yks jos toinenkin jo löytänyt sen oman kullan. <3

Joo, pitkän suhteen jälkeen vannoin vaikka ryhtyväni homoksi, mieluummin kuin sietäisin paistinpannulla hakkaavaa nalkuttavaa rahkapussia samassa talossa, mutta on alkanut tuntua, että joku naaras olisi ihan ok. Ei sinänsä erityisesti nussimismielessä, vaan seurana.

Se on vanha virsi, että kaks käyttävää ihmistä ei sovi yhteen. Mutta samalla tavalla kuin moni muukin douppipiireissä liikkuva “viisaus”, toikin on vain puoliksi totta. Oikeanlaiset kaks käyttöhistoriaa omaavaa ihmistä voi todellakin olla hieno pari. Omasta kokemuksesta ainakin voin sanoa, että siitä vaan… Lukekaa ihmisten kirjotuksia ja kattokaa, jos jutut synkkaa. Jos ei muuta, ni voihan siitä aina saada hyvän frendin tai jotain.

Mä oon Lahdesta :sunglasses:

itse olen pääni sisältä kotoisin, skitsofreeninen olento synapsiraon välissä päästäen kaikki välittäjäaineet
kulkemaan juuri haluamallaan tavalla solun reseptoreihin. korvakäytävää pitkin kulkee superhappyhardcore-
musaa ja olisinkin (i)loinen jos joku vaihtaisi välillä biisiä. mutta jos kiinnostaa niin tavataan synapsiraon
välissä 15.7.-16.8 välisenä aikana, olen se tyyppi sielä lierihattu päässä ja talikko kädessä odottelemassa,
että josko sinne joku saapuisi, niin ja tulitikku hampaiden välissä.
youtube.com/watch?v=JO3SdGIe … re=related

yhyy mäki haluun jonku miehen vituttaa ku mulla ei oo ketää :frowning:

Jos joku Porvoon seudulta kaipaa mukavaa heppua niin olisi 35v mies joka etsii sitä oikeaa!

DM: mistäs tuo tuli mieleen? biisistä “nakkilassa käyn nussimassa” ?? :laughing: :laughing: PS helvetin monta tuttua asuu siellä :smiley: (kavereita kymmeniä, tuttuja sadan verran :smiley: )

No kerro et mis päin asut, itestäs vähä jotain, millasta ukkoa haet, jne. Kyl joku sen lukee, jos tärppää ni tärppää. Yrittänyttä ei laiteta, as they say :wink:

Tääl ois stadissa 33v mies vailla sekopää takkutukkaa…:slight_smile: tai ei niin sekopää, mut ei normaalikaan…:smiley: