ei oo seuranhakupalsta ei... mut silti...

no oon 20 vee, oon ihan kaunis mut en millää tapaa kiinnostava ja mul ei oo mitää vaatimuksii . :slight_smile:)))

Eikö edes sitä että miehen kautta saisi huumeita tai kontakteja?? :wink: :smiley: Hieno tapa markkinoida itseään, saa varmasti työpaikan mikäli töitä hakee tällaisella ja kyllä yleensä kerrotaan jotain asioita itsestään… Eli sulla on kontaktit, massit yms. itselläs ja hankit omat massisi yms? Todella outo ilmoitus, miksi tämä palsta, etsitkö narkkaria vai mitä ajattelet?! :confused: :question: Kelpaako sellainen joka lojuu kavereiden nurkissa paskasessa kämpässä täynnä vermejä & paskaa ja rännän 15v bubrea ja jolla päältä 30v on tekarit? Kelpaako kuiville päässyt sulle? Tarkenna jotain… :open_mouth: Mä haluan tietää… :smiley: Mä ainakin tunnen monia ketkä ovat päässeet/tulleet porukkaan alkamalla seukkaamaan tyypin kanssa ketä kukaan ei ole halunnut. Okei jos kyse on ulko-näöstä tai ujoudesta, mutta jos kyse on siitä että kaikki tietävät että se tyyppi on vuosia vetänyt kamaa ja tulee vetämään niin voiko kyse olla että saa “kontaktit”?? Luulis että huumesivustolla kysyttäis että “vedätkö hitaita vai nopeita” ettei tulisi sanomista?? Ei millään pahalla siis, mutta itseäni vain hämmentää tällainen ilmoitus… :unamused: :laughing: :slight_smile: :smiley:

no mut mu lo kuitenki mu iha omat kontaktit et siitä ainakaa ei oo kysymys :wink:

Skitsoo. Kaikki mainostaa itseään. Oletteko ehkä tarpeessa tai jotain?

mun o vaa yh äitinä ja muutenki vaikee tavata ketää livenä :frowning:(((((((

Ai no hei kannustan mut jos tapaat mut sit?

joskus mutta totta on että on vaikea tavata ihmisiä jotka ei tuomitse[/code]

Muuten kirjotin yhden runon tonne. Käy kattoo. Mul on lisää runoja joita on siellä täällä. Kun kerran opiskelen alaa mut nyt ollu vähän lukossa. Ehkä illal syntyy joku hyvä runo.

EDIT 2: poistettu koko postaus koska sekoitin shaniquen ja augustinusa4:n tekstit kun aku-nuuskan tekstien välissä oli yksi shaniquen postaus. Anteeksi siis molemmille sekaannuksesta, jatkakaa samaan malliin :laughing:

Tää ketjuhan alkaa käydä hauskaksi. :smiley:

öö mä oon iha oma henkilöni taisit khyllä sekottaa mut nyt?? ps. en jaksa kirjottaa mu koko elämän tarinaa, en osaa käyttää tätä mestaa ja en osaa kirjottaa ku en nää kirjaimii :slight_smile:

Joo, siis luin nopeasti (myös väsyneenä yöllä) sinun shanique viestisi augustinusa4:n viestiksi kun häneltä oli tullut monta viestiä peräkkäin ja omasi oli siellä välissä. Joten käsitin, että augustinusa4 on yh äiti. Joten voisin editoida koko oman viestini pois. Pisti vain “hieman” vihaksi kuin lukaisin hänen tekstejään ja luulin hänellä olevan lapsi. Inhimmillinen erehdys pääsi käymään, joten sori tästä kömmähdyksestäni “aku-nuuska” :laughing:

Aika usein sinkuille, tai muillekin, jotka eivät syystä tai toisesta saa säännöllisesti seksiä, tuppaa jossain vaiheessa tulee eteen tollanen tilanne… :unamused:

Musta on tosi hyvä tällanen foorumin sisäinen treffi-ketju! Jossain suomi24:ssa tai mitäs muita niitä nyt on, niin sit ois aina edessä se et jossain vaiheessa pitäis avautua omasta taustastaan/ elämäntyylistään. Paitsi tietty, jos haluu vaan lemmiskellä, eikä viedä suhdetta sen syvemmälle tasolle. Jos sen sijaan tapailee ihmisiä tän foorumin kautta, niin sit on se asia hoidettu jo alusta asti. Kummallekin on selvää, et jonkin sortin päihteilijä on tuo toinenkin.

Tuo on täysin totta mitä iina kirjoitti. Jossain vaiheessa sitä on kuitenki avauduttava mikäli haluu suhteen toimivan ilman salaisuuksia. Ja mitä se toinen sitten ajattelee kun sanot että joo olenhan minä käyttänyt subutexii ja lyön sen vielä hihaan. Käytän myös muita päihteitä sillon tällöin laidasta laitaan. Tässä vaiheessa voi moni asia muuttua tai sitten se kauniimpi osapuoli katoaa kuin tuhka tuuleen.

Eipäs yleistetä, myös monet raittiit miehet tekevät noin… Tunnen erittäin monia naisia ketkä saaneet pakit tuolla syyllä… :unamused: :wink: :slight_smile: Osa miehistä etsii naista jonka kanssa voi perustaa perheen, ei sekoilla…

Mut hei, ChillPill puhuikin kauniimmasta osapuolesta. Kai se mieskin voi olla…? :stuck_out_tongue:

Heippa!

Jos tarkoituksenasi on päästä huumeista eroon, niin se onnistuu varmemmin yksin kuin jonkin alan ihmisen kanssa yhdessä olemalla. Aina on riski, että toinen retkahtaa ja sitten sitä retkahtaa helposti itsekin :frowning: .

Olin yli kuukauden samaan aikaan hoidossa yhden mukavan tytön kanssa. No, meidän välille kehittyi varsin syvällinen ystävyys ja suhde. Hän kertoi minulle elämästään ja sanoi mm. saaneensa täysin aiheetta psykiatrilta diagnoosiksi epävakaa persoonallisuus. Tyttö kysyi minulta, että onko hän muka minun mielestä epävakaa, kun olimme jo olleet samalla osastolla toista kuukautta. Totesin, että no et varmasti ole :confused: .

Jokainen nisti vetää hoitopaikassa tiettyä roolia ja varmasti silloin yrittää todella saada elämänsä kuntoon. Hulluutta on vaikea huomata laitosolosuhteissa. Tämäkin tyttö oli huippu urheilullinen ja aivan hirvittävä nyrkinheiluttaja. Kun hän hakkasi/potki salilla säkkiä, niin kaikki muut lopettivat treenaamisen ja vain katsoivat hänen touhuaan. Tyttö totesi, että ei tarvitse mulkata, keskittykää vaan omiin treeneihinne.

Kun olimme kummatkin päässet pois hoidosta, niin jatkoimme tapaamisia ja hän oli minun luonani yötä ja minä hänen. Pikkuhiljaa huumeet astuivat taas kuvaan ja sen jälkeen minulle valkeni millainen ihminen hän lopulta on :frowning: . Tuo huume tyttö oli todella kova ja täysin eri ihminen kuin hoitopaikassa. En epäile ollenkaan hänen diagnoosia epävakaasta persoonallisuudesta. Tytöllä oli 15 vuoden heroiini ja metadoni (250 mg/vrk) tausta. Huh Huh!

Hän yritti vielä puolivuotta meidän jutun päätyttyä soitella minulle, mutta en enää halunnut vastata hänen puheluihin. Tuo juttu sai osaltaan minunkin hyvin menneen katkon kariutumaan :unamused: .

Unohtakaa suhteet hoitopaikoissa tai narkomaanien kanssa! Siitä ei seuraa mitään hyvää omalle lopettamisellesi. Tietysti poikkeus vahvistaa säännön, mutta yleensä se kyllä menee näin. Myös hoitopaikan hoitsu sanoi minulle, että siellä solmituista suhteista ei ole muuta kuin haittaa ja käski minua unohtamaan tämän kauniin tyttöystäväni :neutral_face: .

Arpa

Totta :slight_smile: . Mä olen kuitenkin aina kuullut että sillä viitattaisiin naiseen… Nykyaikana mieskin voi olla kaunis… :slight_smile: :stuck_out_tongue: ChillPill, tarkoitiko mitä kauniimmalla osapuolella?? :slight_smile:

Tuohon ilmoitukseen vielä että kyllä jokaisen ihmisen tulisi löytää 3 hyvää asiaa itsestään joista on ylpeä tai tyytyväinen itseensä… :slight_smile:

Hei en mä yleistä… omalta kohdalta voin sanoa että kauniimpi osa puoli katoaa. Musta nyt ei saa kaunista tekemälläkään, mut tosiaan voi mieskin olla kaunis.

Pakko sen verran vielä sanoa, että tänä päivänä tuntuu vähän siltä et kauniille miehelle kelpaa rinnalle vain kaunis nainen ja pidän naisia aina kauniimpana kuin miehiä joten siinä tapauksessa se kauniimpi osapuoli katoaa kuin tuhka tuuleen! Ja se et sanoin että kauniille miehelle kelpaa vain kaunis nainen rinnalle on kyllä yleistämistä mut niin se vaan tuntuu menevän. Itse en pahemmin ulkonäöstä piittaa vaan siitä sisäisestä kauneudesta, mut kyllä se ulkonäkökin tietysti vähän vaikuttaa. Itse olen kuitenki omasta mielestä melkeinpä ruma takkutukka mut joku voi tietysti nähdä asian toisin ja pitäää mua hyvän-näköisenä tai jopa söpönä :confused: Kunpa löytyisikin sellainen tyttö jostain…