Eduskuntavaalit

Tällasia toteamuksia voi esittää kuka vaan ihan suuntaan tai toiseen. Miksi Suomi tarvitsee maahanmuuttoa?

Kaikki varmaan ovat kuulleet viime aikoina tapahtuneesta raiskauksesta jossa 5 somalia raiskasivat suomalaisnaisen jota olivat ensin ahdistelleet junassa, nyt ne somalit vielä kerskuilevat facebookissa mitavittua.fi/2015/03/paivan-hes … kommentit/ . Itse entisenä vihreiden äänestäjänä äänestän nyt perussuomalaisia sillä ne tuntuvat olevan ainoa puolue joka vastustaa maahanmuuttoa ja saisivat kuriin tämän hyysäys hulluuden. Vihreät,vasemmisto, skp,demarit jne hyssyttelevät ja luulevat että ei kansa välitä vaan painavat villasella. Ulkomaalaisia on suomen kantaväestöön nähden vähän mutta silti jo muutama vuosi sitten julkistettiin että joka 3 raiskaaja on ulkomaalainen nyt varmaan jo enempi?

Toivottavasti ylläpito ei poista tätä kommenttia koska olisi mielenkiintoista kuulla muidenkin kanta.

Minun kantani asiaan voit lukea uutiset-ketjusta. Älä hyvä mies kirjoita tällaisia “vääriä” mielipiteitä tänne, odotettavissa on valtava paskamyrsky. Omalla kohdallani se johti siihen, että suvaitseva oikein ajattelija alkoi huorittelemaan 2kk ikäistä lastani.

Mestarin suositukset ehdokkaan valintaan voit lukea täältä. Suottelen erityisesti nimimerkki countmechalle.
halla-aho.com/scripta/vaaliv … oille.html

Tupla vahingossa kännykällä kirjotettuna.

Sinä itse väitit kannabis-/huumausainepolitiikkaa marginaaliseksi ongelmaksi, minä väitin maahanmuuttopolitiikan olevan yhtä marginaalinen asia. Sen enempää en aikonutkaan kajota maahanmuuton aiheuttamiin “todellisiin” ongelmiin, joista saat minun puolestani puhua vaikka pääsi punaiseksi tässä topikissa.

Mä en tiedä enää, ketä äänestäisin… On pitkään ollut sama ehdokas ja edustaja. Mut toisaalta alkaa tympiä nämät kokeneiksi sanotut ammattipoliitikot, kun en oikein tiedä, kuinka kaukana ne o “taviksista”, ketä ne nk.tavikset lienevätkään. Kyseessähän on kansan edustaminen… Lakia säädetään juu, sellasta kun virkamiehet sun muu koneisto on valmistellut. En toki voi odottaa, että ehdokas tietää Aivan Kaikesta, mutta pari sanaa vaihdettuani “oman kansanedustajani” kanssa, petyin hieman… :confused: . En tiä, oliko mun pettymykseni taustal vain jotain omaa turhamaisuuttani, mutta toisaalta mun ääneni on ollut yksi niistä, joilla sinne eduskuntaan on tullut valituksi, joten hintsusti enämpi oisin odottanut kiinnostusta… Annanko nyt kenties henkilökohtaisen turhamaisuuteni vaikuttaa valintaan…? Toisaalta demokratiassa saamme sitten äänestää vaikka sitä klassikkoakuankkaa, jos haluamme. Oltuani kerran ääntenlaskennassa, muistan, että olihan ne tavallansa piristäviä net “Terveisiä Kakolasta”-viestit, tai Aku Ankan kuvat, jos hyvin piirrettyjä. P*llunkuvia ei osunu kohdal ku muistaakseni yksi… Emmä tiä. Toisaalta sanotaan, että jokainen ääni merkitsee tms. Ehkä menee täl kertaa kenties nyt enemmän ajatuksiani vastaavan puolueen ehdokkaal, mut siitä tulis sit samal protestiääni…kenties. En tiä. Tai sit sama vanha puolue, mut ei enää sama ehdokas… Vaan kertoimiahan siel lasketaan, että menee se joka tapaukses. Pah. Hmm. Kyl mää kuiteskin meinaan äänestää.

Äänestäkää mua. Kävin just Keskustorilla hakemas koiralle makkaraa, sillä Keskustan rumat ehdokkaat niitä rillasivat. Kysyin, onko kestitystä huhtivaalien jälkeenkin. Ei ämmä tiennyt, sillä unohti valehdella, eikä voinut, koska => vaalit.

Kepu pettää aina, korsut kerää jo valmiiksi hyväosaisille lisäosinkoa, demarit kusee kaikkien saappaisiin ja persut on vaan junttei. vihreet on nössöi, vasurit kommareita ja se riittää siihen ja ristilliset uskoo tyhjään, swedupuolue on vääräs maas.

Kun mut valitaan, lupaan auringonpaistetta sateella, verotuloja rikkaille, saamattomille seksiä heti aamusta ja
fingerporeille duunia, jossa on suuret vaikutusmahdollisuudet ilman vastuuta ja
pomoille orkkupeittoja toimistoon. Mummoille puhdasta piriä ja
lisää seksiä halukkaille ja lakkautan koulut tarpeettomina
ja terveyspalvelut myydään ulkomaille, jossa voi
käydä hoidattamassa nuhaansa ja myydään
Ahvenanmaa hurreille, lunastetaan
ryssien ostama Isänmaa takaisin
ja tehdään slummialue tän
maan köyhille isoihin
taajamiin…

Pyritään kansana jenkeiksi, jotka ovat lihavia ja
tyhmiä ja puuttuvat konkurssivaltiona aina
muiden asioihin ja sotivat joka paikassa
saadakseen asioita ja lisää valtaa.
ja kas: vain siten pärjää.
polkemalla muita ja
olemalla törkeä ja
ilkeä muille ja
syllistämällä.

Poliitikot pärjäis kaikista parhaiten prostituoituna, sillä siinä ne itteensä ja
hajatelmiaan kauppaavat ihmishorot vois parhaiten kaikkia tyydyttää…

mut tottakai äänestän ja olen riippuvainen siitä toiminnasta ollut jo vuodesta -99.

Saatiinko tarpeeksi paska hallitus?