Dxm kokemuksia?

Rakastuin tähän aineeseen. Olen nyt dxm:n alaisena ja käteni hikoilevat ja koen tunnottomuutta. En tajua mitään mitä tossa telkkarissa touhutaan. Hallusinaatioita ei ole vielä mutta uskomaton euforia. Otin noin 3 tuntii sit lähelle 100ml eli 300mg dxm eikä oo ees paskat lentäny vielä… oon ihan pihalla… lähetän viestiä kun selvenenennenn

Nyt loppu nousut… tuntu siltä kkuin olisi vuoristoradas mikä ei lopu koskaan :smiley: veikkaisin että nyr alkaa hallut… pääsin kyl 2 plateaulle… vaan 300mg… mut mulla on ssri-lääkitys joten se vissii tehostaa sitä :sunglasses:

Kannattaa muistaa, että dxm+ssri-lääkitys voi olla hyvinkin vaarallinen yhdistelmä. Serotoniinisyndrooma riski nimittäin+ ilmeisesti ssri-lääkkeet voivat aiheuttaa dexmin kanssa tyyliin 20kertasia pitoisuuksia täten aika venäläistä rulettia. Googlaile ihmeessä ennenkuin hengelläsi leikit.

^ Riski on tosi pieni oikeasti, mitä serotoniinisyndroomaan tulee. Ja mitä noihin 20-kertaisiin pitoisuuksiin, se vaatisi aika täydellistä entsyymien blokkia ja ties mitä, ei sitä millään SSRI-lääkkeillä kyllä saada, en voi uskoa. Tämä näkemykseni perustuu aika laajaan nettitutkimukseen, mitä tein ainetta vedellessäni (sitalopraamikuurin alaisena).

Tottakai kannattaa aloittaa alhaalta, eikä heti ekalla mennä kiskomaan hulluja määriä. Ja toki aina sitä leikkii hengellään, kun vetää mömmöjä.

Tiedän että se oli vaarallinen yhdistelmä, mutta asia on näin että mulla on seronil 10mg ja en viittiny ottaa enempää kuin se 300mg. Aivan hullu trippi… aika pelottavaa oli sinänsä koska olin vanhempien luona koska ajattelin ettei se tunnu niin paljoa mutta aliarvioin dxm:n pahemman kerran… sääntöni näissä psykedeeleissä on se että vitun harvoin koska siinä voi oikeesti pimahtaa tai aivot mössöks…

Ja sitä paitsi tutkin nettiä ja luin että riski on todella alhainen jos ottaa vähemmän kuin se 8mg/kg… minulle kerran tuli se serotoniini syndrooma ja jouduin psykiatriselle osastolle. En kumminkaan ottanut dxm vaan minulle määrättiin liian iso määrä sitä ssri lääkettä. Sitä vain ihmettlin kun otin sen 100ml nii ei tullu edes paska hätä. Vähän pisti vain pierettää… mut sit kun otin seuraavana päivänä sen 50ml nii hirvee ripuli voi morjens :smiley: voisiko joku selittää miks tälläin tapahtu?

Kait se on ihan päivästä ja suolentoiminnasta kiinni mikä annos milloinkin laittaa ripuloimaan.
Itse olen kerran testannut ja otin heti 3desiä (900mg dxm). Voin kertoa, että meinas perse revetä, mutta kyllä veti quutsille. Kunnon dissoilua… :mrgreen:

Ps. Paino n.75kg