Dxm kokemuksia?

:smiley: Hyvä hemphead!!! Piste kotiin, ei kyseinen aine olekaan sen väärti! :wink:

ei oo nyt tainu pariin kuukauteen tullu juotua resilaaria. ite kyl tykkään ottaa vähintään six packin kaljaa ennen ku vedän ressua. tosin paras trippi on tullut resilaarist ku vedin hirveään darraan about puol pulloo resilaaria sit pari kurko lonkeroo ja taas vähän päälle ressua ja siihe viel 2-3 kurkoo en muista tarkalleen ja loppu pullo ressua naamariin, yleensä oon juonut parilla huikalla resilaari pullon mut tota litkin jonku 2-3 tuntii, ni tost reissust kyl sain parhaimman olon resilaarist, on niit parempiikin matkoi saattanut olla mut niist ei monesti tajua mitään muutakun jossain vaiheessa herää putkasta, ajattelin just et vois huomenna vetää resilaaria kaks pulloo ja testata minkälainen olo tulee kun selvään päähän vetää, ku aina oon ollut hirveessä kännissä ku oon vetänyt paitsi toi parin lonkeron ja yhen resilar pullon reissu oli poikkeus.
suosittelen vetämään eka kertalaisille pari kaljaa tai lonkeroo ei enempää ja vähintään pullo ressua, kyl se yks pullo riittää mut vähemmän jos vetää ni tulee kyl salee vajarit

Kyllä kyllä kyllä!!! Mahtavaa se oli, kun se järki luisti. Ja kun sitä tarpeeksi voiteli, niin se luistaa vieläkin ja tajusin lopettaa piikit ja dexminkin näköjään. Mun ei tarvinnu edes yrittää lopettaa, vaan ne loppui. Aivopesin itseni, ja kun joku ulkopuolinen(sisäpuolinen) voima ei antanu mun vääntää dexmeissä enää sätkääkään niin olkoon se sen merkki että röökikin pitää lopettaa.

Sori, mä tiedän että osa ihmisistä on täällä vielä kovin kankeissa pöksyissä. Vähän venyttelyä ja reeniä niin jo housutkin taipuu. Tosin vaan jos jaksaa uskoa. Mut jos on elämä täysin hukassa, niin niin, sithän sitä on hukassa eikä auta kun etsiä itsensä. Eikä “opas” voi olla niin paha juttu siinä vaiheessa, että tätä nyt alettas taas sensuroimaan. :wink:

Juu turhempaa ainetta saa etsiä, jos jollain pää sekasin ni ei ainakaan tällä. omat pari kokemusta olivat niin kamalia että en halua edes muistella sitä, hyvä puoli oli et sen jälkeen ei tehny mitää huumei mieli pariin viikkoon ku oli nii paska olo siit “tripist” :slight_smile:

Toki löytyy kokemuksia! Ehkä parhaita yskänlääkkeitä, tosin maku on aika kamala, se salmiakinmakuinen on paljon parempaa en nyt muista merkkiä.

Resilaria ja siitä uutettua dxm:ää on tullu molempia juotua. Raa’assa Resilarissa maku ja koostumus on molemmat järkyttäviä. Aluksi kelasin että “Vitut tästä mitään tulee.” Mut ku hetken oli odotellu nii rupes heittää vähä päässä… Sit tuli erittäin psykedeelinen olo ja jotenki sekava. Iha ku jokanen ruumiinosa olis venyny sillee jännästi. Imeytin sit kans resilaria tupakanpuruihin ja poltin, kun tuntui ettei se mennyt enää juomalla kurkusta alas. Sit jossai vaiheessa tuli järkyttävän paha olo. Oksetti ja päässä pyöri. Menin makaamaan sänkyyn ja se alko jotenki ihmeellisesti liikkua. Hengitin syvään nii ei tullu mitää ylös. Sit taas polttamaa. Välillä tuli semmonen pöljä fiilis ettei kykene oikee tekemään mitää ja välil taas semmone kevyt olo. Ja joo, vatsa meni sekasin uuttamattomasta Resilarista… Tuntu et koht tulee molemmist päist ja paineella. :laughing: Joka tapauksessa, ihan mielenkiintonen kokemus. Tosin dxm uutettuna erikseen resilarista on aina parempi. Uuttamiseen tarvii vaa enemmä aikaa, rahaa ja vaivaa.

ROBOTTIJUOMAA! Menee oikeasti pahiten tripille mitä tiedän, nautin aina 900-1200mg eroteltuna alveis.

Hyi, helvetti!

Joskus nuorena tuli vittuunnuksissaan nakattua pullollinen naamariin. Vittuuntuneisuus johtui siitä, että pirisäätö kusi, erittäin ikävällä tavalla, valvotun yön (ja sitä luonnollisesti seuranneen päivän) jälkeisenä iltana. Ei ehkä ihan otollisin hetki kyseiselle substanssille - etenkin kun suhtautumiseni dexmiin oli aina ollut jotenkin nihkeä.

Noh, hetken päästä nauttimisesta, alkoi tavaraa tulla molemmista päistä ulos ja vauhdilla. Oli erittäin huono olo ja olin kohtuu rikki. Tässä vaiheessa olimme muijani kanssa kaverin kämpillä. Oli pakko päästä himaan ja kyllähän me himaan pääsimmekin, mutta ei ole mitään käryä miten se tapahtui. Seuraavaksi muistan maanneeni alasti suihkussa ja muija hyysäsi siinä minua. Taisin maata siinä vielä kohtuu pitkän tovin ja jossakin vaiheessa pääsin kömpimään sänkyyn nukkumaan… …sellaista.

Aika jännä! Kokemus ei yhtään parantanut asennettani dxm:ää kohtaan.
En usko, että otan toiste - edes eroteltuna.

Olen tokaa kertaa ottaessani ollut kuin Super Mariossa, koko koti oli 2 ulotteinen. Oon myös matkustanu avaruudessa omalla tietsikka-tuolilla ja tapasin aina “suurempia ja suurempia” nimiä ja lopulta Jumalan, joka oli keski-ikäinen, vaaleahiuksinen, polkkatukkainen hoikka nainen joka kertoi mulle elämän tarkoituksen, mut unohdin sen, ennenkuin ehdin kirjoittaa sen ylös :open_mouth: . Oon myös jutellut olemattomille vieraille ja kerran en ollut varma onko mulla yks vanha frendi kylässä joten kysyin välillä onks se tosiaan siinä. Oli vielä nolompaa kun mies tuli kotiin ja sanoi et “ai tääl oikeasti on joku”… :blush: Oon myös vaa maannu sohvalla ja sanonut kysyttäessä joko jaa tai juu. En ottanu yli 50 kertaa ja jätin tuon aineen reilu 4 vuotta sitten. Ei enää maistunut… Ja oikeasti kerran vahingossa greippimehu vei mut jonnekin levelille 4 jolloin makasin vain sohvalla tajuamatta mitään maailman menosta.

Ja ihan varoitukseks, mä oon ennen tripan yleensä 3 levelillä. Pyysin kerran miestäni sextaamaa kanssani ja kesken kaiken kysyin et “mitä me oikein tehdään?” johon hän sit asiallisest vastas et sä tahdoit ite tietää et milt tuntuu sextaa dexmeissää. Mä en edes huoman mitää, et ei kannata ihan bileissä vetää mitää suuria määriä vaa olla tosi varovainen!!! :exclamation: :exclamation: :exclamation: Onneks mä oon aina ollu joko tutus seuras tai yksin, ku tiesin et mun pää kesti ainakin silloin mitä vaa! Ois varmaa avaruus-matkal muuten pelottan, mut mä mietin et pakkohan niiden on pitää musta huolta ku oon niiden vieraana :mrgreen: … Ajettii kuitenkii tosi kovaa eri planeetoille. Ja useasti on näppäimistö ollu kiveä ja siinä on ollut sammalta päällä :open_mouth: . Sitä en tajua, mut ku tääl plinkis oon silloin ollut. Ja kerran oli muuttunu se vihreä; uudempi (entinen) tausta takasin siks puu-taustaks joka tääl oli ku tänne tulin. Vieläkään en tiedä oliko se mun omaa kuvitelmaa vai ei. Ihan järkyttävää, sensuroitua, vainoharhaista sekoilua tänne joskus aikoinaa dexmeis kirjottan; ties kuka ollu yhteydes mun koneesee jne :blush: … Ei hyvä!

[Poistettu suosittelua. Tutustuthan keskustelualueen sääntöihin -Päihdelinkin toimitus]

Kyl mä oikeastaa tästä dexmistä pidän. Tosin kerran join n. 5 päivää putkeen ja sen jälkee oli viikon semmone olo että vatsaan sattuu syödessä. Kannattaa pitää taukoa päivien välillä.

[Poistettu suosittelua -Päihdelinkin toimitus]

OLEN MUUTAMAN KERRAN PALLOILLUT HAPOISSA JA POREISSA PITKIN KYLÄNRAITTIA, MUTTA SE ROBOWALKKI TULEE VARMASTI OLEMAAN KOVEMMAN KALIIPERIN KIKKA! :smiling_imp:

^Varaudu siihen että tavarat putoilee käsistä. Itelläni tulee ainaki joka kerta kova ruumiistairtaantumisen tunne, tai niiku ruumis ja mieli ois erikseen. Ja varaudu siihenki että teet typeriä virhehavaintoja, esimerkiksi huomaat yrittäväs soittaa naapurille iPodilla yms.

[Poistettu hehkuttelua - Päihdelinkin toimitus]
Tosin kannattaa katella ettei ole seuraavana päivänä mitään ihmeellistä menoa, ainakin sillon jos ekoja kertoja ottaa, eri asia jos kokemusta ko. aineesta piisaa.

^kannattaa tyhjentää se ottopäiväki kalenterista, kävin kerran katsastaa auton dexmeissä ja oli aika härö reissu. :E

Sellasta se oli vielä reilu vuosi sitten. Robowalkit ja kaikki. Yskä oli olevinaan kova.

voinko jo tänään juoda ressua… jos olen eilen aamulla ootanu sertralinia… vai pitääkö venailla viel huomiseen… :frowning: :frowning:

Sertraliinin puoliintumisaika on noin 26 tuntia, eli sinulla on sitä vielä melkoisesti kropassasi. Järkevää olisi venailla huomiseen.

joo kiitti vastauksesta…
kait sitä pitää sit malttaa vanailla huomiseen… :frowning:
tos toi ressu pullo on pöydäl ja odottaa et joku juo sen… :smiley: