Haku ei toiminut, tai ei muka löytänyt mitään dxm:stä. Luin juttuja netistä ja kokeilin dxm:ää ekaa kertaa. Olen nyt ottanut 110ml Resilaria (=330mg dxm) raakana, aluksi otin vaan 30ml ja kokeilin tuleeko oireita, sit otin loput n. puoli tuntia sitten. Kuinka kauan menee että vaikutus on täydet? Olenko ottanut liian vähä? Kannattaako juoda pullo loppuun eli 90ml (270mg) lisää? En haluu mitään ihan hulluja halluja kun täytyy näytellä välil selvää. Nyt kivasti on sellanen hidas olo, ei nukuta mut sellanen rento ja mukava, ei silti euforinen. Vois katsoa vaikka telkkaria tai jotain, ei tee mieli liikkua. Kirjoitus sujuu eikä oo tasapainovaikeuksia. Tekis mieli ottaa enemmän, otanko? Kuinka paljon? Pitääkö mennä opstamaan lisää? Mahassa ei tunnu, ripulikin saa vaikka tulla ku on ollut ummetusta jonkin aikaa ja oon kotona. Koko ajan. Ja juon samalla siideriä ja lonkkua.
Otin vielä huikan lisää, ehkä sit jonku 30ml lisää tai jotain. Saa nähä alkaako toimia mulla paremmin. Nyt vaan tuntuu että on kovassa kännissä, mutta silti kaikki toiminnot sujuu paremmin kun oikeessa kännissä. Tosta valitetaan paljon et on pahanmakuinen, niinku onkin…
Hui vittu ku pelästyin ku aloin kuulee musiikkia mut se oli joku nettimainos…
…niin siis vaik toi on pahan makuista niin helposti sitä saa klikkikupillisen menee, eikä pari desii kovin paljoa oo vaikka kusta joutuis juomaan.
Ei kannata juoda enempää jos et halua istua loppu päivääsi vessassa. Henkilökohtasesti dexmi alkaa mulla
toimia juurikin 300mg->. Tuolla määrällä saan säkällä hieman pumpulimaisen olon. Itse dexmiverseen
tipahtaa mukaan siinä 3p. kohdalla, joka vaatii jo 600mg annosta (painan ~60kg).
Alkon nauttimista en suosittele ennen varsinaista matkailua, itselläni se aiheutti sen että
600mg ei tuntunu juur missään. 1p pääsin. Eikä varmaan hirveen “terveellinen” kombo tuo.
Tosin alkoholi (muutama bisse) matkan jälkeen aiheutti älytöntä kikatusta (kun olisin ollut ensi kertaa
humalassa), jota pidän kyllä ihan hyvänä juttuna jos haluaa buustailla niitä jälkkäreitä.
Paska aine. koko dxm.
edit. ja lähtökohtana yleensä kannattaa pitää se, että nauttii aineen yhdellä kerralla. muissa tapauksissa se voi jo tehdä damagea aivoille. Taisit sielä kysellä kauan kestää että alkaa fudaa.
kerta-annoksina nautittuna (eroteltuna) joskus tunti, joskus isommilla annoksilla 15min.
yleensä varsinaiset vaikutukset kestäny n 4tuntia.
En pystynyty nättelee olevani selvä ja mies ajaoi mut vanhemmille kun se ei yahto katsoa ja join ösklen loppuun resilarit. Ihan kiva mooten mutta kaikki luulee et mulla joku hötö caikka kaikki inb tozi hyvin.
Vittu ku mahassa kiwertää ei muuta ongelmaa. Kukaan ei oimeini tunnu tajuavan ettö kaikki on ok,. Faioja hekee lisää lonketroa, hyvä. Vittu8ku näköjöön osaaa kirjottaa mi8tään. vaik muuten niin selvä olo,…paisti maha sattuu ja tuntuu ilmappallaolta.
höhö höhö, nyt kivailyut kai vähän ohitse3 ku aion nukkua. voi ollla uihan hyvä jutttu. oli iuhan jeesfiilis jopnkin aikaa mut nyt vaan kamala hikkaa, na paha olo, vittuj,
Nyt toivuttu ja oli ihan kivaa, paitsi että mutsin ja faijan vessa meni tukkoon Enpä taida enää toiste kokeilla, ainakaan raakana ja olen liian laiska erottelemaan. Ihan perhesovunkin vuoksi parempi olla ottamatta, jotta saan vastedes asua kotona [Poistettu käytön suosittelua -Päihdelinkin toimitus].
Ikinä EN OLE kyseistä paskaa “nauttinut”…Mutta ehkä pitää ja on sen arvoista kun näin bannataan? EHKÄ on sen arvoista EHKÄ juuri tämän (typerän) sensuurin takia heräsi nyt kiinnostus …EHKÄ vittu kokeillen ITSE kun en kerta lukea saa!
Aamulla kun apteekit aukeaa haen setin. Vappu ja jne…Otan 1P:n ja otan itse asiasta selvää. Pistän infoa mutta en “KÄYTÖN SUOSITTELUA”.
Tämän forumin ja täältä imuroimani informaation myötä olen pysynyt erossa eri tutkareista ja kaiken maailma “drakonpromoflaista” silloin kun ne vasta tänne rantautui…Mutta tätä mä nyt kyllä itse kokeilen. Pakko, kun näin mystifioidaan ja salataan SAATANA
Muistan ajan kun tällä forumilla oli vielä kuvalliset ohjeet erotteluun. Mutta tuun vetämään “raakana” kun ei ohjeita vaivattomasti löydy…Eikä jaksa hakea.
Jääköön hamppumarssi tältä vuodelta väliin, mutta tämä on pakko nyt itse kokea.
Trippiraporttia pistän HETI kun “palaan” …
en tiiä isoista annoksista mut 2 plateaun trppi ainaki oli kokemuksena ihan ok ei älyttömän euforista mut kova meno ainakin semmonen vuoristorata ja todella kummallinen olo semmosii pärähdyksiä outouteen ehkä joskus vois testaa 3.plateaun annosta frendit oli kuulemma nähny dopermanneja ja terminaattorin ja juossu niit haneen ymp’äri kaupunkii
Ihan hirveetä paskaa. Juu ja erottelin. Pilasin vappuni ja sain yhden epämiellyttävimmistästä kokemuksistani ikinä
En pistä perusteellisempaa raporttia että toimituksen ei tarvitse poistaa tätä “haittavaikutusten liioitteluna”
Tämä aine menee selkeästi huonoimmat ja turhimmat päihteet TOP kymppiin.