Ei se oo mukavaa se pilaa sitä perus dxm oloa ja tekee olosta sumean ja limaisemman. Kun dxm on parhaillaan kirkas kuin joku super hi-resolution kuva. Poltat paukut niin tarkkuus heikkenee ja resoluutio tippuu ja tulee tekstuurihäiriöitä kuvaan. Kivaa se ehkä voi olla jos muutenkin tykkää poltella niiin miksei se ois kivaa dxm:ssä myös.
Kyllä mun mielenlujuuteni on nyt aika täysissä ton paukun suhteen. Sen verran suurtaa vihaa tunnen sitä paskakierrettä kohtaan joka tuossa taannoin viellä oli.
Tossa on kyllä pointtia. Jotenkin hatarasti mitä muistan visuaaleista niin taisi kyllä olla huomattavasti selkeempiä. Muistan esim. jossain viidakossa käyneeni ihan hetken ja kaikki oli ihan selkeetä. Mutta toisaalta on noita selkeitä visuja tullut vaikka alla on ollut paukkua. Että tiedä nyt sitten kuin paljon vaikuttaa. Tosin voi olla niin henk.kohtasta. Esim. kun ite kuitenkin poltteli päivittäin niin se ei ehkä sen tottumuksen takia sumentanut sillä tavalla sitä kun sulla. Itse et kuitenkaan käsittääkseni päivittäin polttele?
Varsinkin silmät auki se mitä näät sumenee paukkujen jälkee kun pelkässä deksissä se on niin kirkasta. Silmät kiinni nähtävät hallusinaatio maailmat tuskin muuttuu paukkujen vaikutuksesta huonommiksi ellei se sedaatio tee jotain. Mutta silmät auki kyllä kaikki varmasti hieman “pakkautuu” ja laatu kärsii.
Itse olen myös viidakossa ollut (todella tiheässä) silmät kiinni… kävelin huoneesta toiseen silmät kiinni viidakossa. Oli ihan hieno dxm hallusinaatiomaailma missä dxm on kyllä ykkös päihde. En ollut edes dextroversessä sillä hetkellä. Eli dxm psykedeliassa. Erikoisinta tossa viidakko hallusinaatiossa oli se että se tuli melkein heti nousujen jälkeen (yleensä closed eyet tulee piikin jälkeen vasta ~4h nauttimisesta)
öö dxm ei tuota kun nousuissa itellä bodyloadia… laskuissa on vain skitso olo jossitäkään joskus pelkästään hallusinaatioita sen ajan kunnes kaikki vaikutukset katoaa.
Menin noin 3h sitten juomaa 120ml ressua. Päälle mielen kiinnost nappasin 4 codia. Pienet tolet kun molempiinki on, nikn oon miettinä et missä se lievä maanisuus piileskelee ja se euforia. Ei mitään, ei siis yhtään mitään fiiliksiä tullu. Vika kerta dxm codi combo. Paska vaan lentää.
Sanoo rautamaha, ite otin kovaan yskään kolme mittakuppia ja paikassa jossa kuninkaatkin istuu yksin tuli vierailtua usein, yskien. Pikku pullosta neljännes ja maha ihan soosina, ikinä ilman vaippaa en ressupulloa jois. Jotkin imeskely tabletit puri yskään.
Minä oon joskus vetänyt 3 desiä ressua raakana (900mg DXM) ja aika hyvin tosiaan meni maha sekaisin. Alkoholin kanssa olen käyttänyt pienempiä annoksia boostaamaan känniä, nyt en tosin ole puoleen vuoteen käyttänyt mitään muita päihteitä kuin Lyricaa (mitenhän Lyrica vaikuttaisi kombona dexmin kanssa?).
Komboista en tiedä, mutta kuulemma dexmi boostaa kaikkia päihteitä! Ja kyllähän esim. savut + DXM on oiva kombo, jossa lähtee se DXM:n tuoma ehkä hieman huono olotila ja toisaalta pääsee savujen kanssa kans aivan uusiin sfääreihin.
Tai siis kaverit nimenomaan ovat väittänee, että “dxm nollaa tolet” tai jotain vastaavaa. Siitä en tiedä mitään, mutta kyllä sillä on mielenkiintoisia yhteisvaikutuksia joidenkin päihteiden kanssa. Toisaalta itsellä päihdekokemukset on pitkälti ainetta x + kaljaa + pilveä. Kalja yleensä sotkee kaiken muiden kanssa, pajari boostaa jollain lailla ja muita komboja ei ole tullut kokeiltua.
Kävin tässä melko vastikään jälleen apteekissa ja farmaseutilla oli sellainen se rintataskuläpyskä, missä kyniä pidetään(Miksi sitä hienommin kutsutaan?), joka mainosti suurin kirjaimin Resilaria . Mua alkoi jostakin syystä naurattaa hillittömästi, mutta sain sen verran pidettyä pokkaa, että asioinnista tuli muutakin, kuin silkkaa repeilyä .
Itse olen myös aina nauttinut dexmini eroteltuna, koska vaikka nuorempana aivan pölkkypää olinkin, niin sentään sen verran uskoin isompien varoituksia, etten housuun tahtonut paskoa :mrgreen: . Enpä mä tuota roipetta tosin paria kertaa enempää ole ottanutkaan, koska en sen vaikutuksesta lainkaan pidä. Tämä on vanha vitsi, mutta Resilarin(yleensä laksatiiveja täyteen tukittujen yskänlääkkeiden) teho perustuu siihen, ettei pahemmin uskalla yskiä, kun toisesta päästäkin rykäisee samalla joka kerta :mrgreen: .