DXM + alkoholi hei äkkiä!

Hei ei kai toi oo oikeesti vaarallista, vedin just 150ml resilar raakana ja pohjana on 0,5 kossua?? Pliis vastakkaa!!

Voiha toi olla vaarallista. Tosin kaveri vetäs saman verran ja ryyppäs samal. Kohtahan se selviää?

voi vittu kun rohkasee! Pienieä halluja näkyy jo ja oksensin niin että…

Paha sanoo. On kai aika henkilökohtasta mutta eräs kaveri kyllä vetänyt monet kerrat kännin päälle ilman damagee mutta toinen tuttu taas oli vetänyt alkoholin päälle ja oksentanu verta. Tosin se nyt on niin deeku muutenkin et alkolla vetäny elimensä vähän paskaks.

Älä kuitenkaan liikaa rupee turhaan panikoimaan. Voi trippi mennä vähän vittumaiseks… :confused:

Enhän mä Draco! Tosin ihme paniikkifiiliksiä nyt jo pyörii vaikkei mitään varsinaista trippimeininkiä. Laattasin jo kerran.Ihme laatat. Muuten tuntuu kyllä paskalta, toivottavasti trippi paranee, positiivinen ajattelu kyllä jylläää!

Koita pärjäillä.

EDIT: Niin ja uskoisin että jos totsa nyt jotain tulee niin just tota oksentelua ja huonoa oloa. En kuitenkaan uskois että sen kummempaa ellet sit tosiaan oo jo valmiiks jollain liuottimella (tolkuttomalla ryyppäämisellä) kerennyt sisäelimes polttaan.

Koitan, söin just suklaata, maistuu oudolle. Pitäiskö syödä jotain sokerista???

Iha rauhas vaa, ei sul mitää hätää oo ku viel pystyt kirjottaa, nauti oloistas, mut älä dokaa enempää.

Syö jos siltä tuntuu :slight_smile:

minä olen niin idiootti, että tuossa sinun tilanteessani joisin lisää viinaa.

Aamulla heräisin lattialta tai jostain muusta oudosta paikasta , ehkä tuurilla omasta sängystä.

Kerran olin polttanut jotain paskaa uuniin. Aamulla en edes tiennyt mitä se on.

Alkoholi + DXM ei oo vaarallista, ellei sit oo yliherkkä deksmille tai viinalle

ja otit DXM 450 mg, se ei oo hengenvaarallinen määrä , ei läheskään, eikä kovin dissosioivakaan.

saa dokata, se on laillista.

Voi vittu loppuhan se trippi. tai ei ny kokonaan, jännä fiilis vieläkin ja vitun paska olo mutta kyllä tämä tästä. en oo kyllä eläessäni noin paskantanu, tuli tod päästä asti koska jos tällasia repäsyjä tekee niin paskaa siellä on oltava kilokaupalla

Joopajoo. huone on täynnä keltasia palloja. jep, tripillä ollaan vieläkin, koska tää oikein loppuu…

käveleminen vieläkin vitun vaikeeta, polvet lonksuu sillain jännästi. Sain yöllä jostain päähäni ruveta tunkeen kortsua munaani kun pelkäsin ilmassa lentäviä bakteereja! :open_mouth: naama on aivan turvoksissa, hyvä kun peiliin mahtuu. juttelin myös pitkät jutut sohvani kanssa jota pidin baarimikkona :laughing: nyt alkaa elämälle kiitos trippi himmaan vähän. oon yöllä soittanu kaverillekkin enkä muista siitä kyllä mitään mutta siltä on tullu viesti että “mitä vittua sä siellä oikein sekoilet, jätkähän on pihalla kun lintulauta”. juu’u :confused:

Kyl se pienempikokosen ilman tolee heittää kohtuu kuutamolle, saatika sitte viel kännis.

kuvailit stuff juuri meitsin. onnex se loppu, olipa paska reissu.

aika hyvän matkan sait siitä… :open_mouth: ikinä en oo hallusinaatioita saanut noin kattavasti

Mä oon lentäny pään sisäseen avaruuteen ja sieltä palates muuttunu jättiläiseks ja sit kutistunu joksiki vitun pölypalloks lattialle ja kaverista on tullu joku demoni joka söi mut ja jouduin mestaan missä oli elämä ja kuolema ja leijuin poispäin siitä elämästä vaikka kuinka yritin uida sinne yms, tää sillon ekan dexmitripin aikaan. Ja tos ny oli vasta pieni murto-osa kaikista “hauskoista” tapahtumista illan mittaan. Dose oli 12mg/kg, boostina pilvee ja olisko pari-kolme kaljaa ollu, paskat psyykkaukset ja mitn hajua mitä olin tekemäs. Viimesin oli kans iha metka ku persoona jakautu ties kuin moneen osaan joista yks luuli olevansa selvinpäin ja katteli naureskellen muiden halluja ja rakensi niille mm. alttarin vessapaperista ja kuunteli musaa mankasta joka oli lavuaaris ilman virtajohtoo.

Vastaavanvaralta, soita myrkytyskeskukseen, selitä mitä oot ottanut ja kysy onko vaarallista ja jos on niin mitä pitäisi tehdä. Ne ei lähetä ambulanssia sinne, älä hätäile, voit itse päättää noudatatko niiden suosituksia vaiko etkö.

eilen meni 1,05 grammaa dekstrometorphaania ja kaljaa.

Oli muuten todella upea euforia koko ajan, eikä oluttakaan tarvinnut ottaa kuin n. 8-10

Missään vaiheessa en tainnut olla dissosioitunut, ehkä toleranssilla on tähän jotain vaikutusta :unamused:

Noin viikko sitte muute vetäsin 600mg dxm ja alla ehkä 10 kaljaa. Muistan vaa et just ku se alko nousee niin tipahdin. Iha hukkaan meni, mutta mulle tää anto pienen opetuksen, koska mulla oli muutama päivä kipuja sydämmen kohdalla tän surkuhupaisan ressukka-reissun jälkeen.