dxm + alko on varmasti yhtä vaarallinen kompo kuin mikä tahansa kahden keskushermostoa lamaavan ainen kompottaminen. Nautittu määrä ratkaisee. Nautittavuudeltaan toi kompo on kyllä ihan mainio. Humala ei sekota päätä dxm:n vaikutuksessa läheskään yhtä ärsyttävästi kuin pelkältään, se lähionnä lisää joitain dxm:n hyviä vaikutuksia kuten euforiaa. Tosin se tekee myös sen että tulee tuijotus olo ja lamaantuu ja ihmettelee vain mitä ympärillä tapahtuu - on vain niin hyvä olo ettei tarvi tehdä mitään - just enjoy <3
Mut tietenki siin on varmasti jotain riskejäkin, joten ei mitenkää suositeltavaa ellei oo toleranssia dxm:n ja osaa huoda sitä etanolia hillitysti pikkusen kerrallaan ettei mene koomaan.
Kodeiini on kuulema paras dxmin kanssa kombotettavaksi. Molemmat käyttävät samaa entsyymiä, siten ne tehostavat toistensa vaikutuksia, pitäisi olla todella synerginen kombo.
En kehuisi. Juuri 2pv sitten kokeilin 2p:tä ja 120mg kodeiiniä. Hyvä kompo ehkä euforian ja hengaamisen kannalta mutta trippailun voi unohtaa jos kodeiiniä sotkee dxm kuosiin. Riippuu mitä haluaa. Jos ei tykkää dextroversestä niin kodeiini on ihan mainio lisä kuosiin kuten bentsotkin.
Muiten psykedeelien kombottaminen dxm:n kanssa onnistuu ja tuottaa aika voimakkaat visuaalit/hallusinaatiot jos määrät on kohdallaan ja set/settings eli musat soi yms valaistus hämärä.
Dxm+dmt varmasti mielenkiintosin kombo olisi.
Dxm+happo/joku vastaava RC vois olla aika sekavaa meininkiä.
Dxm+lsa varmasti olisi huomattavasti leppoisampi kuin dxm yksinään.
Dxm+dipt voisin kuvitella olevan euforisin kombo kaikista mitä itse olen pelkällään kokeillut.
Dxm+dmt+lsa+dipt olis varmasti oikeilla annoksilla aika helvetin käsittämättömän euforinen tila mitä tuskin pystyy kuvittelemaan. Ellei sitten ole tappava kombinaatio. En usko että pieninä annoksina ainakaan.
LSA+DMT on ainakin helvetin hallusinogeeninen kombo. Tietysti oikee DMT annos on tärkeä ettei jää vajaaksi tai lähde pään sisäiselle matkalle.
Muita deeli komboja en ole kokeillut. Paitsi:
DMX+THC=ei sovi mulle, tylsä ja raskas olo pilaa dxm keveyden kokonaan.
Huasca+THC=käsittämätön nopeus ajatuksissa. (pienellä annoksella dmt:tä)
LSA+THC=tässä kombossa huono pilvi ei pilaa kuin sen keskittymis kyvyn yhteen asiaan mikä on lsa:n uniikein ja paras ja hyödyllisin ominaisuus.
THC on pelkällään parhaillaan+ muutama itselle sopiva bentso.
Kodeiinin kanssa DXM ei toimi psykedeelisesti , ehkä dissosioi jonkin verran. Siitä on sellaista etua että pysyy ns. jalat maassa, eikä ala sekoilemaan. Eli sopii nimenomaan hengailuun ja mielihyvän hakemiseen.
DXM + Kukka , synergisoivat itselläni toisiaan erittäin voimakkaasti, saan kunnon universumimatkan ja tosi mahtavan dissosiaation. Euforia paranee 1,5x
jos sammuit huonoon asentoon ja sitten makasit pitkään siinä huonossa asennossa, niin ei mikään ihme että voi tulla jotain epämääräisiä kipuja joita sitten mahdollinen ahdistus lisää.
Joo itelle kukka ei tosiaan sovi… body loadi on niin suuri suhteessa muihin vaikutuksiin. Pilaa usein ihan minkä tahansa kuosin ellei ole erittäin voimakkaissa oloissa. Varmasti joku G13 + 600-900mg dxm olis aika saatanan kova matka. Mutta perus pilvi ei kyllä ainakaan sovi ollenkaan hyvin dxm:n kanssa… vai mitä sanot ? Tosin sähän saat sen euforian siitä sekavuudesta ?
Puhdas euforia mikä tulee välittäjä aineista on sitä parasta. Synteettisen tuntuista tjsp… kun taas ns blasebo euforiat jotka tulee esim värien kirkastumisen kautta ovat sitte ihan toisen laisia ja niiden voimakkuus yleensä vaihtelee sen mukaan keskittyykö siihen asiaan mikä tuottaa mielihyvää.
Kuten nyt tramadol ei euforisoi ellen mene sohvalle kunnon löhö asentoon ja katso televisiota = erittäin rento asento silmät luimulla ja huoleton olo kun uppoutuu televisio ohjelmiin = euforia. Itsessään tramadol ei mua euforisoi… ainakaan niin paljon että voisi hehkuttaa.
Tasan kerran olen tainnut ilman paukkua dexmiä ottaa ja se oli katkolla. Kyllähän toi on ehdoton kombo ainakin meikäläisen mielestä. + Salviaa päälle vielä niin avot!
Sun elimistö ei tod näk oikein pidä dxm:stä tai sitten vainotit jotain rintalihas / sen alla olevia kaikkia muita juttuja mitkä voi jomotella ihan normaaliahan se. Itellä jomottelee vasenta ja oikeeta rintaa about kerran parissa kuussa ja oon todennut että jossei se oo keuhko syöpä niin se on vaan ihan normaalia kolotusta. Tosin en tiä miltä sun tissin alla tuntu mut jos oikeesti tuntu jotenkin eriskummalta niin jätä roboilut meille kelle se sopii ja niille jotka ovat koukussa dextroverseen.
Kaikki maistuu huonolta. Varsinkin normaalit eväät ja kaikki nesteet. Tosin aina aineissa saan etanolit alas melko vaivatta kun taas selvään päähän mahdollisuudet tipahtaa aika pikkiriikkisix.
Dxm:ssä kuitenkin viina euforisoi ja mahdollinen laskuhumala saa olon vain mukavan sedatiiviseksi… itse en ainakaan kokenut päänsärkyä kun trippi oli käynnissä. (normaalisti pienikin lasku etanolien kanssa = ärsyttävä pään särky mistä ei pääse eroon)
Kyllähä se dxm tekee euforiaa krapulan sijasta ensimmäisillä kerroilla. Mut jossain vaiheessa tulee todennäkösesti hyvän fiiliksen tilalle muutamien päivien masennus ja morkkiskin astuu kuvioihin jos on taipumusta harmitella reijittimien käyttöö. Alkoholi mukaan lukien.