DXM 365

Ei huolta! Rajat voi murtaa DXM:n avulla. 100 mg olisi käsittääkseni riittävä terapeuttinen annos sinun tapauksessa. Psyykeen kohtaamisen kannalta olisi parasta viettää 12 tuntia pimeässä ja hiljaisessa huonesssa. Siellä sitä oman itsensä syvimmät syöverit kohtaa jos missä! Vedät totaaliset iltakaakaot ja yskänlääkettä päälle (esim 30-40 ml Resilar), niin aamulla olet viisaampi. Laita mietintämyssyyn.

Minä ja Hindu Kush nauramme idealle koska kumpikin meistä tajuamme, että ei dxm:llä pääse omaan itseensä. Se kaikki on vain harhaa, pimeyttä ja ketamiinin kaltaista narkoosia, eikä mitään todellista (vain mielen vääristymiä). Todellisuus on tässä ja nyt, pää kirkkaana ja tietoisuus valppaana taustalla tarkkailemassa mielensä toimintoja.

Dxm vain lisää sitä, että ihminen tarrautuu omaan mieleensä (luullen, että se on se mitä hän oikeasti on) ja sitten vielä alkaa uskomaan niihin ajatusvääristymiin joita se aiheuttaa. Dxm on disso/deliriantti eikä siinä ole minkäänlaisia psykedeelisiä elementtejä kuten esim. kukassa taas pikkuisen on. Jotkut voivat sen mahdollisesti havaita kirjoitustyylistäni ja tavastani ajatella…

Kannel, jos todistan että olet väärässä, niin lupaatko kokeilla ehdotustani? Minä puolestani lupaan lopettaa DXM:n käytön kun täydet 365 päivää on kulunut. Deal ? :wink:

Josko ensin tarkennat missä mahdollisesti olisin väärässä? Jos se taas sinulla oikeasti toimisi parantavasti jollakin aspektilla, niin eihän se nyt todista ajatuksiani vääräksi? Pidän nimittäin kuitenkin mahdollisuutta olemassa, että sinulla on jokin harvinanen psyykkinen ongelma/sairaus johon nyt juuri dekstrometorfaani toimii täsmälääkkeenä. Joskin vahvasti epäilen :mrgreen:

En siis koskisi enään dexmiin vaikka se nyt sinulla sitten sattuisikin auttamaan.

Leffailta: DXM 600 mg ja Ghostbusters (TV5 klo 18:55) :laughing:

Kakskytviis+ vuotta kaikkia mahdollisia päihteitä liikkuvassa laboratoriossa tutkineena päädyn surulliseen lopputulokseen: ei hittolainen kroppa kestä. Ei siinä auta terveystuotteet, urheilu, eikä vitamiinit. Pahin silti kaikista myrkyistä on ehdottomasti etanoli, jonka helposti mieltää “vain” kyytipojaksi. Aika paljon saa melkein mitä tahansa muuta kiskoa, ennen kuin viittamies hengittää kylmästi niskaan, varsinkin (tai oikeammin ainoastaan) jos luonteeltaan on muutenkin “normaali” yhteiskuntaan täydellisesti sulautumaton pala. Tässä kohdin jossain se totuus mielestäni kiertelee. Haastan kaikki havaitsemaan ja vangitsemaan normaaliuden ja paljastamaan sen kaikille meille helvetin hulluille, jotka emme edes tiedä mitä pakenemme ja mitä etsimme.

Etanoli on hyödyllinen aikansa, mutta lopulta siitä on vain päästettävä irti.

Kuten ehkä deksmistäkin? :unamused:

Mikäs se Arkkinarkin päiväannostus tällä hetkellä on? Sanoit, että annostusta voidaan tieteen nimissä nostaa hetkeksi ja mä olen(ehkä puusilmäisenä taas) missannut nyt sen tieteellisen pointin, jonka vuoksi annos nostettiin tuplaksi :confused: .

Mäkin tätä mietin ja meinasin kysyä, mutta Winston ehti ensin. Milloin siihen lisätään taas 300 mg? Vai onko tämä 600 mg nyt lopullinen “hoitoannoksesi”?

Itsehän olen löytänyt doupeista kovimman, Jumalan. Suosittelen lämmöllä myös Arkkikselle. Ei tarvitse korkkailla yskänlääkettä ihmisvilinässä. Hyvissä olen aamusta iltaan.

En ole tuohon toiseen linkkaamaasi tutkimukseen ehtinyt täysin tutustua, mutta et kai itsekään usko, että vaikka dekstrometorfaanilla olisi tiettyjä Parkinsonin tautiin liittyviä neuroprotektiivisia vaikutuksia oletettavasti pienellä annoksella, että tämä tarkoittaisi etteikö massiivisten päivittäisten annosten käyttö vuoden ajan saattaisi aiheuttaa merkittäviäkin neurotoksisia vaikutuksia? Puhumattakaan siitä, ettei sinulla näytä lukuisista varoituksistakaan huolimatta olevan mitään tarkoitusta edes erotella tuota sorbitoli-etanolipaskaa irti itse vaikuttavasta aineesta, vaikka kyseessä ei ole kuin parin tunnin projekti, johon löytyy kattavat suomenkieliset ohjeet googlesta kymmenessä sekunnissa.

12.12.2014: Elämäni syvällisin, viihdyttävin ja ajatuksiaherättävin elokuvailta ikinä. Kulautan 600 mg DXM siltä seisomalta kotona töiden jälkeen. Katselen tunnin ajan diibadaabaa telkusta ja kirjoittelen nettiin.

Sitten alkaa tapahtua. Ghostbusters! Nauran itseni tärviölle haamujengin riveissä pahaa Zuulia ja hänen kätyreitään vastaan. Olo on absoluuttisen rento, keskittymiskykyinen, ja elokuva imee mukaansa kuin mijoona volttia. Mitään harha-aistimuksia ei ilmene, vaan kuva ja äänet ovat teräviä. Ne eivät vääristy, enkä koe hetkeäkään ettenkö olisi tilanteen herra. Pystyn käymään normaalisti juomassa ja veskissä. Kukaan ulkopuolinen ei arvaisi ettå minulla on käynnissä elämäni merkityksellisin elokuvailta.

Seuraavana vuorossa on World Invasion: Battle for Los Angeles, jossa ilkeät maahanmuuttajat ulkoavaruudesta kohtaavat urheat ja uhrautuvaiset merijalkaväen kommandot ennalta-arvattavan sci-fi rymistelykaavan mukaisesti. Eläydyn innolla inhojen mamujen maastakarkoittamiseen mutta elokuvan loppupuolella siiryn äärimmäisen syvälliseen ja intensiiviseen introspektioon minusta, minuudesta sekä olemassaolon tarkoituksesta. Onko maailma todella luotu vain minua varten? Onko ulkopuolista maailmaa oikeasti olemassa, vai onko se vain oman mieleni konstruktio?

Tulen siihen johtopäätökseen, että KYLLÄ, maailma ON ihan oikeasti olemassa JA että KYLLÄ, se on SAMALLA oman mieleni konstruktio. Ulkoinen ja sisäinen maailma ovat yhtä aikaa olemassa, ja ovat yhden kolikon kaksi eri puolta. Kaikki on todellista! Mikään ei ole harhaa!

Olen nyt 7 päivän aikana saanut vastaukset kaikkiin minua askarruttaneisiin perimmäisiin kysymyksiin, sekä suoristanut monta psyykkistä mutkaa. Pidän nyt pari päivää taukoa DXM:sta ja annan aivolle aikaa viilentyä ja mielelle aikaa tasoittua. Mukavaa viikonloppua kaikille! Elkää vetäkö övereiksi ja olkaa kiltisti! :wink:

PS.
Onko Kannel yhä sitä mieltä että DXM:llä ei pääse tutustumaan omaan itseensä? :laughing:

Oletko lukenut solipsismista? en.wikipedia.org/wiki/Solipsism

En ollut kuullut, mutta nähtävästi solipsismissa ollaan 100% varmoja että vain kolikon toinen puoli, sisäinen maailma, on todellista ja varmaa. Minä taas olen saanut semmoisen vaikutelman että sekä mieli että maailma ovat kumpikin todellisia samanaikaisesti. Ja että harha on tietoisuuden olemista vain kolikon toisella (sillä ns. todellisella) puolella, jolloin ei tiedosteta toista puolta, ja oletetaan sen toisen olevan vain harhaa.

Mikä olisi solipsismin filosofinen vastapari, se kolikon toinen puoli?

On hankala kuvitella ajatusrakennelmaa, jossa ainoastaan ulkoista maailmaa pidettäisiin todellisena. Descarteskin sanoi “Ajattelen, siis olen” - oma olemassaolo on asia josta subjekti voi aina olla varma.

Jos kehitämme tekoälyn joka todellakin osaa päätellä oman olemassaolonsa, niin tekoäly on oikeassa, emmekä voi kiistää sitä vaikka kokisimmekin tekoälyn olevan vain keinotekoinen konstruktio objektiivisessa maailmassa!

Täten myös ihmisen mieli voi olla samanlainen keinotekoinen konstruktio jonkun extraterrestiaalin hiihtäjän mielestä, eikä ihmisen mieli tai ET voi todistaa toistensa olevan harhaa. Kummatkin ovat olemassa samanaikaisesti.

Ttu, tää DMX on ihmeaine kun alkoi filosofia kiinnostamaan kybälä! :wink:

Oletko miettinyt asiaa siitä perspektiivistä käsin, että juuri se sinun tietoisuutesi (ei siis mielesi vaan se joka niitä ajatuksia tarkkailee) olisi Jumala? Tämä ääretön tietoisuus olisi vain jakautunut äärettömän moniin osiin, että kykenisi tarkastelemaan itseään, kokemaan elämää mahdollisimman moniulotteidesti sekä peilaamaan myös itseään muista olennoista.

Ja juuri tämän vuoksi meillä olisi olemassa yksilöllisyyden “harha” (koska onhan se toki erittäin tarpeellinen, että “elämänpeli toimii”)

Mielestäni dxm:llä ei varsinaisesti voi tutustua itseensä, mutta myönnettäköön sen voivan toimia joissain harvinaisissa tapauksissa “flipauttajana” jolloin jokin yksilö voi tajuta omista ajatusmalleistaan virheitä (joita muuten ei olisi tajunnut) ja sitten kykenee etsimään paremmin ratkaisua niihin.

Hieno juttu, että pidät dexmistä sentään taukoa välillä. Josko etsisit niitä muita keinoja elää ihan vesiselvänä…?

Mietis, että jos se tekoäly esim. joillain kvanttitietokoneilla saadaan rakennettua, niin se kenties kykenee rakentamaan vielä älykkäämpiä tietoisuuksia ja mitähän se sitten mahtaakaan tarkoittaa :mrgreen:

Tietysti olen miettinyt, mutta en ole vielä ehtinyt kirjoittamaan! Antakaa nyt kaverin viettää viikonloppua! Tässä mennään nyt niin hirveää kyytiä eteenpäin että savu nousee korvista, ellei välillä pääse chillaileen… :laughing: