Transhumanistisen aatteen edustajat kutsuvat tuollaista tilannetta teknologiseksi singulariteetiksi.
Narkkitehdille vielä: solipsismin vastakohtana voitaisiin ehkä pitää objektivismia, jonka mukaan ulkoinen maailma on olemassa täysin subjektista riippumatta. Luonnontiede ei kuitenkaan nykyään tue täyttä objektivismia - Heisenbergin epätarkkuusperiaatteen mukaan ympäröivästä maailmasta on mahdotonta tehdä havaintoja vaikuttamatta siihen jotenkin. Todellisuus on siis aina jossain määrin havaitsijasta (subjektista) riippuvainen.
Tuo on tiedetty jo 1900-luvun alkupuolelta asti, jolloin kvanttimekaniikan teoriat kehitettiin. Nykyään tosin voidaan tehdä toki tarkempia mittauksia, joilla voidaan suoraan havainnoida yksittäisten hiukkasten käyttäytymista.
Hiukkasen kanssa on pakko vuorovaikuttaa jotenkin, jotta sitä voidaan havainnoida. Jokaisessa hiukkaseen kohdistuvassa mittauksessa “kosketaan” hiukkaseen jotenkin. Kvanttimekaniikassa on paljon mystisen tuntuisia asioita… Minulla ainakin vaati monen vuoden opiskelun korkeakoulussa ennen kuin aloin oikeasti tajuta noita juttuja (sikäli kuin ihmisen on yleensäkään mahdollista tajuta niitä).
Sulla alkoi sitten vauhti hyytyä ? Tämä ei todellakaan ole yllytystä jatkaa DXM:n vetoa entiseen tai jopa pahempaan malliin, hyvä vain, jos pidät taukoa vaikka vähän pidempäänkin .
Sanoisin, että kaikkien tietoisuuksien tulisi kunnioittaa kaikkia subjekteja että objekteja. Kolikko on arvokas vain jos sen kumpikin osapuoli on kunnossa, eikä toista puolta ole hinkattu sileäksi denialismin vimmassa! Eli jos kos kohtaa matkoillansa holotietoisuuden, voi reippaasti morjestaa ja sanoa “Respect, man!”
14.12.2014: Vietin mukavan viikonlopun mummolassa, saunoen ja mässäillen. Oli kivaa vetää muksua päivällä pulkassa pitkin lumisia metsiä ja saatiin tehtyä hienoja lumiukkoja. Tulin kämpille siinä neljän maissa, korkkasin 600 mg DXM klo 16:30.
Alettiin kaverin kanssa kattomaan Tom Cruisen uusinta scifirymistelyä, Edge of Tomorrowiä. Aika viihdyttävä pätkä. Olotila on parin tunnin ajan oikein kiva ja tässä ja nyt. Mitään dissassioita ei ilmennyt, ei pahoinvointia, ei flippauksia, ei hallusinaatioita, ei mitään maailmaa suurempaa.
Klo 19:00 elokuva loppuu ja kumoan kurkkuuni toisen 600 mg DXM. Mitäköhän sitä sitten tekisi? Mukavaa kun huomenna alkaa viimeinen duuniviikko ennen joululomaa!
Laitetaanpas Event Horizon -leffa pyörimään. Tän leffan aikana kyllä pitäisi vetää kanssa maksimiannos LSD:tä. Siitä saisi nääs semmoiset sävärit että varmasti alitajunnan pimeet sopukat tulisi nuohottua pariinkiin kertaan niin sisä- kuin ulkopuoleltakin!
Eli nyt annoksesi on jo 1200mg/vrk? Vaikka sen piti alunperin pysyä siinä 300mg:ssä. Ala nyt jo hyvä mies erittelemään se DXM sieltä pois kun se ei ole vaikeeta ollenkaan!
Älkää nyt tulko väliin säätämään, pärskeles! Antakaa sedän rauhassa kokeilla erilaisia vaihtohtoja, ja tutkia tän dexmin erilaisia puolia kaikessa rauhassa!
Täällähän on vauhtiin päästy. Kaksi isoa pulloa ressua alkaa kyllä olemaan jo oikeasti aika paljon. Varsinkin jos kulautuksien välillä on vain 2.5tuntia…
Toi määrä sorbitolia + muita laksatiiveja saattaa pistää pelin fyysisellä puolella poikki ennen kuin aivot nyrjähtää. Suosittelisin minäkin kyllä erottelemaan, kun tuota litkua ilmeisesti meinaat kitata suurilla annoksilla till infinity… 1200 mg deksmiä ei varmasti enää ole mitenkään ns. dissosiaatio-vapaa tila, vaikka Narkkis käsittääkseni aika iso mies onkin. Itselleni riitti aikoinaan 600 mg (painan 65 kg) sellaiseen 3-4. plateaun matkaan. Mulla on jotenkin vähän huono etiäinen tän kokeilun lopputuloksesta, mutta jokatapauksessa toivotan onnea
Mulla elopaino jotain 72 kg, ja pituutta löytyy 175, joten mä olen aika keskikokonen. Tosiaan älkää ihmeessä kukaan nyt innostuko vetämään resilaaria like a pro, koska mä vannon että siinä ei hyvä heilu. Nyt mä uppoudun viettämään mielenkiintoista elokuvailtaa Neptunuksen kiertoradalla Event Horizon -leffan parissa.
Käynnistän ulottuvuusajon, sulkekaa silmänne, tyhjentäkää suolenne, matka alkaa…
Käsittääkseni toivoit palautetta tähän ketjuusi, joten älä sitten valita, jos sitä saat . Multa on edelleen mennyt ohitse, miksi nostelet annoksia kaiken aikaa, kun alunperin sun oli tarkoitus pysyä siinä 300 mg:ssä, vaikka onhan tuossa toki tietty selitys, että tahdot kokeilla dexmin erilaisia puolia ihan tieteen nimissä . Jotenkin vain epäilen, että kyse olisi kuitenkin siitä, että toleranssi alkoi kasvaa tai sitten olet jo flipannut täysin .
Ja edelleen: EROTTELE SE LITKU! Turha tuota tosin lienee huutaa, kun et sitä ilmeisesti aio tehdä, vaikka sua on moneen kertaan ja monen kirjoittajan toimesta varoitettu. Saattaa tosin olla hyväkin, jos päädyt piakkoin sairaalahoitoon ihan “vain” fyysisten ongelmien tähden, niin ehkä tuo putkesi sillä katkeaa. Eivätpä sua tosin aiemminkaan sairaalareissut ole pysäyttäneet, korkeintaan hiukan hidastaneet .
^ Sehän on hienoa . Tahdotko kertoa tästä valaistumisestasi tarkemmin? Ei välttämättä tosin ihan aukea tällaiselle dexmiä käyttämättömällä sekakäyttäjälle :mrgreen: .
Ei kait siinä mitään, jos tahdot tulla omalla naamallasi “julkisuuteen” mm. DXM:n puolestapuhujana , mutta mistä sen tietää, että se on varmasti sinun kuvasi .