Diapam 5mg vs 10mg (Tabletit)

Kumpi toimii paremmin teillä (esim. vakkari annoksellanne) ?

• 5mg Valkoinen Pami… spekuloi miksi?
  • 10mg Sininen Pami… spekuloi miksi?
  • Ei huoh… ei mitään eroa samaa tavaraa!!!

0 voters

Jos teillä ei oo mitään asiaa aiheesta ni pitäkää lättynne kii… menkää vineen vaikka omaan topikkiinne… joku varmasti tietää miksi niissä on eroja. Sehän on selvä kun ne purasee että rakenne on aivan erilianen sininen on kovempi kuin valkoinen (liukenee hitaammin vatsasta?)

Niin olen tässä ihmetellyt, kun jo yli 5 kertaa käynyt samoin, että kun olen Sinisiä (10mg Pameja) saanut, niin en ole niistä saanut kunnon sedaatiota nielemällä, enkä keilen alta sen ihmeellisemmin. Kun taas 5mg (Valkoiset) Pamit toimivat paljon paremmin 30mg annoksella kuin siniset vastaavat. VAIKKA… toleranssi on nyt alempana kuin viikko sitten, niin Sinisiä (10mg pami) 3kpl ei toiminut juuri lainkaan, kun taas viikko sitten 30mg Valkoisia tuotti kunnon sohva olon ja nautinnon. Ja kertauksena vielä että saman olen huomannut jo 5 kertaa ei voi enään olla mitään blaseboa… enkä edes ajattele sitä ikinä, vaan ihmettelen aina siinä vaiheessa kun ei tulekaan kaivattua sedaatiota.

Ja sitä kovasti ihmettelen että tuntuu että kaikilla muilla on ihan eri tuntuma tästä hommasta. Kaikki hehkuttaa sinisiä ja sanoo että Valkoiset eivät toimi yhtä hyvin… Onko teillä joku typerä blasepo vaikutus kun napissa on mielenkiintoinen väri ja ulkonäkö yleensäkin niin se on sitten parempi… aivot menee johonkin valmius tilaan että nyt toimii vaikka kuosit ois tismalleen samat kuin valkoisista. Ei kovin monella taida edes ollut molempia samaan aikaan että olis voinut kokeilla ja vertailla ihan ilman mitään ennakko ajatuksia.

Kertokaas nytten mistä on kyse ja miten niiden rakenteet eroaa toisistaan. Musta tuntuu että Siniset ovat vähän kuin depotteja (ei tule kunnon nousua vaan ahdistus poistuu mutta ei huumaa samoilla annoksilla kuin Valkoiset.)

Ihan vain tämmöinen mielenkiinto kysymys… kun en voi uskoa sitä että mä olisin ite blasepossa kun noita sinisiä otan… kun se on joka kerta ollut sama homma… tuskin tässä mitään yksilöllisiä eroja voi edes olla ?

6x5mg vs 3x10mg kumpi on parempi ? Kokeilkaa jos on mahdollisuus ja tulkaa kertomaan trippi stoorinne :smiley:

Ite kokeilen tässä perjantaina seuraavan kerran kun saan noita valkosia reseptillä. Täytyy ensin ottaa sinisiä ja sitten seuraavana päivänä valkoisia (tyhjään vatsaan runsaan nesteen kera).

No mut samoilla annoksilla… siis tuplamäärä aina vitosia… ootko kokeillut ? vai eikö ne toimi kun ne on erivärisiä ? Ootko ihan varma mitä sanot vai onko toi vaan joku päähän pinttymä ? kun mulla tosiaa toimii vitoset paljon paremmin kun siniset ja ihmettelen sitä helvetisti enkä tosiaa kuseta eikä voi olla blasepoa ni vähän täs on ihmeissään ku porukka tosiaa on täysin eri mieltä… oon muistaakseni vaan yhen jutun lukenu joskus että joku sanoi sitä että vitoset toimii paremmin… halun tietää ny et miten tää jakautuu

no tolet on taivaissa niin luuletko että 15mg tuo yhtään mitään ? :smiley:

ei mullekkaan tule vitosista mitään alle 30mg annoksilla jos on hitusenkin toleranssia… ekalla kertaa kun söin diapamia otin 30mg ja sain siitä tosi miedon letkeän olon ilman väsymystä. Paras olo koskaan tost lääkkeestä.

Eli sulla ei oo niin montaa testi kertaa takana et voisit vakuuttavasti sanoo yhtään mitään ?

pistä puoliksi ne kympin pamit niin toimii samalla tavalla kuin 5 mg nappit

samaa mieltä about… mut madmike vois selvittää et mitä eroo niitten nappien sidos aineis ja rakentees yleensäkin on kumpi imeytyy nopeemmin yms… sehän on selvä et ne vaikuttavat aineet on ihan samat. oli sitte 1 sinine tai 2 valkosta.

Itse kyllä pureskelen ja nielen ne napit ni ainakin sillain tosiaa valkoset on toiminu paree… :unamused: outooo mut näin se mul on ollu joka ikinen kerta. vitutti oikein ku otin niitä sinisiä ja ootin et ois tullu letkee olo mut ei mitään ???

hyi hitto kaikki bentsot maistuu paskalta paitsi rivat

jos sä nielet ne kokonaisia, niin tuskin on eroa imeytymisessä. se nappi hajoaa kuitenkin tosi nopeasti mahalaukussa ja sit se on vaan diatsepaamin määrästä kiinni miten vaikuttaa…

Norpat maistuu ihan hyvältä.

äänestin vitosten pamien puolesta, enkä lukenut kun topicin aiheen ja vastausvaihtoehdot ennenkun äänestin. Luulen et kyseessä topicci taas näiden eroista ja toimivuudesta (kumpi toimii paremmin). Noh, itellä vitosen pamit toimii paremmin, ainakin viimeset 5vuotta kun epäsäännöllisesti niitä syönyt. Syytä en tiedä, mutta esim nollatoleilla 4x5mg pistää itteni ihan sänkykuntoon ja mielellään menee vaikka torkuille, mutta vastaavasti 2 tai jopa 4x10mg kerralla ei ole monestikkaan rauhottanut tahi aiheuttanut moista sedaatioo. Tolet ovat olleet nollissa aina kun noita “tutkimuksia” oon tehnyt. Syytä en tiedä ja luulen et pakko se on monen sattuman summa olla, että näin vaan tuntuu et vitoset “toimivat” paremmin, vaikkei kaiken järjen mukaan näin pitäis olla.
Ainoo kerta jolloin sininen 10 pami tuntu toimivan hyvin oli sairaalassa 15vuotta sitten jolloin luultavasti ensikertaa sain sitä esilääkityksenä ennen nukutusta.

Ja noniin, alanpas lukea mitä muut ovat kirjotelleet aiheesta->

Kaikki tutut sanoo, että kympit. Sanoohan se järkikin, kun 10 ja 5 on samankokoisia pillereitä. 5:ssa pitää olla enemmän sidosaineita korvaamaan puuttuva 5mg diatsepaamia.

Siis jos haluu nousuja, loppupelissä sama olo, mutta vitosissa jää se nousu pois, joita minä ainakin hain bentsojen väärinkäytössä.

Ei toimi Diapam enään :frowning:

Nii, ja kympin pamit maistuu mukavan kitkerälle, kun vitoset on pelkkää jauhoo… :smiling_imp:

sama määrä vaikuttavaa ainetta joten saman lailla toimii 2 5mg ku 1 10mg pillerit. 5mg:n napeissa voi kestää aavistuksen verran pitempään että on täydessä tehossa. :open_mouth:

Offtopikkii… mut must tuntuu et 10mg diapami (sininen) toimii paremmi ku Medipami 10mg… en tajuu mikä siin voi olla… eikä oo blaseboo

Nuo apuaineet näytti vähä erilaisilta nopeesti ku huviksee katto mut muuteha kummaski on se 10mg diatsepaamia, en sit tiiä vaikuttaako se mitä.

Mul toimii paremmin kaks 5 kuin yks 10 ja en tiedä miks mut näin on ja se siitä

Veit kyllä aika pitkälle “jalat suusta” Saman oon huomannu itsekin ja se oli jännää, kun pari kertaa ihan vaivaan (ahdistukseen) kokeillu, niin 10mg pampula ei tuntunut auttavan yhtään, mutta taas toisella kerralla kaks 5mg auttoi paremmin kun hyvin…

[/quote]

Veit kyllä aika pitkälle “jalat suusta” Saman oon huomannu itsekin ja se oli jännää, kun pari kertaa ihan vaivaan (ahdistukseen) kokeillu, niin 10mg pampula ei tuntunut auttavan yhtään, mutta taas toisella kerralla kaks 5mg auttoi paremmin kun hyvin…
[/quote]

sekasin vitosia ja 10 mg nappeja

niin sitten teiltä kaikilta lähtee ahdistus

tai sitten sellanen kombo että 10 mg Medipam x2 , 2x 5 mg Diapam, 1 x 10 mg Diapam, 5x 2mg Diapam