Dexedrine

Minkälaisia annoksia olette käyttäneet viihdekäytössä?

mikähän tää valmiste mahtaa olla?

Dekstroamfetamiinia.

et viihdekäytössä :smiley: joo sellanen 10-15 tbl on iahn jees mut älä nyt kerralla popsi niitä vaan niinku essoja n. tunnin välein on ihan hyvä…toi 10 riittää ihan hyvin jos ei oo kauhee tole!

Olisi parempi jättää Dexedrinet niille joille siitä on oikeasti hyötyä, ja kiskoa viihteeseen katupiriä (jos välttämättä haluaa). Sitäpaitsi katupiri on halvempaa, ja (kuulemma) paremmin viihdekäyttöön soveltuvaa.

Miksi helvetissä? Mielumminhan sitä syö sellaista jonka koostumuksen tietää.

:unamused: jaa…no mähän voin murskata pari dexeä ja heittää pesuainetta perään - siinä on “katupiriä” Laatu vaihtelee rajattomasti.

Jos käyttää amfetamiinia, on mielestäni paljon fiksumpaa käyttää lääketehtaiden valmistamaa tuotetta, jossa ei ole roskaa seassa. Nää kummasti yleistyneet ADHD tapaukset tuskin kärsivät siitä, että niitä myös viihdekäytetään. Kyllä sairas lääkkeensä saa; sama kuin subussa tai pameissa.

Minä olen tätä mieltä.

Ja taas kävi niinkuin arvelin narkkarit sairastui joukolla ADHD tautiin kun sen hoidossa käytetään jotain piri johdannaista. Toivottavasti lääkärit olisivat senverran fiksua porukkaa että potkisivat perseelle näitä narkkareitä jotka koettavat saada itselleen lääkettä “viihdekäyttöön”. Hävetkää paskakasat.

7,62

Mitä enemmän ainetta viihdekäytetään, sitä nihkeämpiä lääkärit ovat kirjoittamaan reseptiä oikeasti tarvitseville. Tätä lähinnä ajattelin. Mutta kuten mainitsin Dexedrine ei ole optimaalista piriä viihdekäyttöön ja helvetin kallista. Tabletit ovat 5 mg, joten siinä 28 kappaleen pakkauksessa on vain 0.14 g piriä. Ja hintaa jotain 8 euroa, paljon halvemmalla ja helpommalla pääsee ostamalla Igor-amfetamiinia. :unamused:

7, 62, oletko tietoinen siitä, että monet narkkarit ovat tietämättään sairastaneet ad/hd:ta koko ikänsä ja lääkinneet sitä pirillä? Tunnen monta tapausta, ihan selkeitä diagnooseja.
t.KH

Nämä diagnoosit ovat varmaan lääkärin varmentamia? Elleivät ole, niin ne ovat täysin arvottomia. Kyllä minäkin tunnen monta ihmistä joihin nuo netissä määritellyt oireet osuvat kohdalleen, mutta kun miettii, että kuinka moni on alkanut oireilla vasta sen vetämisen aloittamisen jälkeen niin…

Kyllä, pitkät ja yksityisellä monen sadan deuron tutkimukset ja lääkärin diagnoosi, tai lähete esim. A-klinikalta Hesperiaan Päihjdepsykiatrille pitkiin testeihin ja sitten diagnloosi ja lää,kitys. ERi muuuten irtoa ihan tuosta vaan.
tKH

Tiedän ettei irtoa ihan tuosta vain, siksi kysyinkin. Ja kun tietää mitä se lääkitys pitää sisällään, niin on hyvä että asia onkin näin - tietysti sen lisäksi, että tämän kailtaiset sairaudet vaativat ihan muutenkin pitkällisen ja tarkan tutkinnan ennen mitään diagnooseja.

Oikeastaan dexedrine on pelkkää dextoamfetamiinia, adderal on lähempänä katupiriä ilman epäpuhtauksia.

Eikös Dexedrine ollut juuri lääke jota amerikkalaiset sotilas-lentäjät pakotettiin ottamaan ennen pitkiä lentoja?
Ja lennon jälkeen annettiin jotain rauhoittavia “non-flying pils”.

No joo tuostahan on taitetu peistä tuleeko AHDH tauti huumeitten käytön seurauksena vai onko se synnynnäistä. Jos tauti on piilevää niin huolellinen huumeitten käyttö aktivoi AHDH taudin. Varsinkin kannabis tuotteet edesauttaa taudin puhkeamista. Perusteena Austraalissa tehdyt tukimukset vuonna 2003.

7,62

No kyllä se taitaa synnynnäistä olla, kun katsoo ylivilkkaita ja levottomia AD/HD lapsia, jotka eivät ole vielä huumeita nähnytkään.

Ihan yhtä pätevä oletus lienee sellainenkin, että se johtuu sittenkin huumeista, kun vain katsoo sitä, että kuinka paljon on nykyisin huumeita käyttäviä/käyttäneitä vanhempia. Joko he ovat unohdelleet aineitaan pitkin poikin ja piltit ovat pistäneet ne suuhunsa, tai sitten jo äidinmaitokin on ollut terästettyä.

Kyllä, tarkotin vaan että ‘katupiri’ voi olla mitä vaan käytännössä.

Amfetamiini rauhottaa keskittymään. En tarvitse kuitenkaan adhd diagnoosia vaikka sellanen sattuis olemaankin. Kyl mä ostasin mielummin putsii pirii ja vetäsin sitä lääkeannoksina.

1 tykkäys

musta suurin osa adhd tapauksista on ihan humpuukia,. yhessä vaiheessa olin itekki lähössä sille itsepsyykkauksen tielle että vakuuttelin itselleni et mulla on adhd pakko saada lääkkeet jne ja oisin varmasti saanutkin sellasessa tilanteessa olin… mutta selvänä olo ja se ku otti itteensä kunnolla niskasta kiinni on kummasti “parantanu” ADHDn, vittu jaksa kaikkee saamattomuttaan laittaa jonku sairauden piikkiin ja lääkkeeks vielä amfetamiinia… HYI ja ei kiitos, vaikka ihan hauskaa se varmaan oiski eikä tarviis ees skarpata ku “lääke” tekis sen omasta puolesta. älkääkä adhd potilaat pliis provoutuko tästä ku ei kiinnosta väitellä onko se nyt oikea sairaus vai ei… oon pitkään ajatellu adhdsta tolleen ja oli vaan pakko purkaa… :slight_smile: peace