demostraatio tyypillisestä plinkkiläisestä

päläpälälä pölöpölöplölö puhun ja puhun hienoja fraaseja, mutta todellisuudessa ryyppään ihan kuin ilman puhettakin.

Äitivainaalla oli tapana sanoa, että varas luulee kaikkia veljikseen ja huora sisarikseen.

Mun yksi työkamu tapaa hokea, että “kaikki parturit on huoria, mutta kaikki huorat ei oo partureita

:laughing: …Ovenkahva pedagogiikkaa lähes parhaimmillaan…

Klikkausjournalismin ytimessä: otsikko lupaa enemmän kuin sisältönä on. :bulb:

^…juu…ja me urvelot mennään reagoimaan aiheeseen vastaamalla siihen… :wink:

Minä kirjoittaisin tuon sanan kuitenkin demonstraatio.

päläpälälä pölöpölöplölö puhun ja puhun hienoja fraaseja, mutta todellisuudessa ryyppään ihan kuin ilman puhettakin

Kyllä, mutta muistuttasin sua, pärinä-perttu, että korjaan nopeasti kirjoitusvihreeni, ettei siitä paljastu juovaksi
juopoksi ja en toista itseäni, ota joka kirjoitusta itseeni tai tee elämässä koskaan virheitä tai kirjoitusvireitä.

mukvaa viikonlpua kakille

Mäkin odotin otsikon perusteella jotain kiinnostavaa kuvaelmaa, mutta petyin katkerasti, sillä otsikko on todella raflaava, onkohan kirjoittajakin raflassa vai juopotteleeko aivan yssin himpessä?

Kiitos 1970 viikonlopputoivotuksesta KAKILLE…Mistä arvasit? :laughing:

*^ Ehkä tuota nimmariasi pitäis vähän editoida… siis man of the forestsille piti kommentin menemän *^^

silläänsäkin, ettet ole re- tai ko-inkarnaatiopäivitys

umpiskutsilan böndegubesta, näin itse manselandelta huutelevana.

forester on hyvä nimi metsien miehelle… kaunaiset ja rohkeat,

muistaakseni, vaikken siis sellasia katsonut

:laughing: ^ niinpä…oon vaan niin juntti etten osaa vaihtaa tota…

Et ikinä varmaan uskois, mutku rempattiin meidän taloa n.Kymmenen vuotta sitte, niin vaimo vaati avioelämärauhan säilymisen vuoksi molemmille oman vessan…tein työtä käskettyä…vessa on yks maailman parhaista ja huojennuttavimmista paikoista…mun koirakin tykkää mun vessasta…se yrittää välillä jopa juoda pöntöstä…ihme juntti :wink:

Eihän sun vaimos varmaan ennen sitä remonttia päässyt ollenkaan vessaan tarpeilleen ja sit jos joskun oli vessa vapaana niin hajun takia vielä joutui pidättelemään joitakin aikoja.

Oli sillä oma riuku pihalla…valitteli kyllä kylmyyttä talvella :unamused:

Tääl meil ei oo kun yks vessa ja kun nää mun molemmat “poikani” on täällä, niin taatusti en pääse vessaan. Kerran kostoksi kusin vatkauskulhoon ja pojjaat sai siittä hirviän raivarin. Uhkailu tehoaa kun uhkaa paskoo vaik johonkin kattilaan.

Olette tyypillisiä plinkkiläisiä ja tuotte teorian toteen…

Oon kiskomas kepappia paikallisessa, jossa oon käynyt vuosia ja pidän näillä keinoin yllä arabian kielen kuuntelutaitoa.

Minulle on kerrottu, että kaikilla oikeesti onnellisilla pareilla on AINA kahdet saniteettitilat.

Oon niin humalas, että koko ajan oitöä kirjsta virheitä.

Tai töö onneton skodapugelin oienet nöppöioylöt.

Oli laittant tuon demonstraationsa tuonne YouTube-ketjuun, ohessa linkki siihen:

youtube.com/watch?v=XREnvJRkif0

^ :laughing: täytyykin testata… pitäs mennä tänään mamman kanssa tissiliivi ostoksille…olin vähä aatellu aiheuttaa myötähäpeää ja kokeilla mamman huumorintajua myös tuolla reissulla…mut jää nähtäväksi… :wink:

Mistä tää mammailu ja etenkin muijailu tulee suomen kieleen.

Mä en käytä ees mutsista tollasta pula-ajan sanontaa ja äitikin on usein Äiti.

NAINEN on riittävä ilmaisu naisensa kuvaamiseen.

Onhan joillain naisillakin mies. tai sen tapainen, joku huru-ukko tai supaukko.

[size=50]Pitäskö tää tällanen ketju vaan sulkea - mitä sanoo moderaadot[/size]

Kepappi riissillä näyttää yhdeltä eritteeltä, mut maistuu hyvälle