Puhutte Helise ja1970 nyt vähän mutta paljon… viimeisimmät viestinne sisältää ainakin oman elämäni kolme tärkeintä asiaa…eli nainen,kepappi ja erite
Metsien mies on tyypillinen plinkkiläinen…
^niinpä…kiitos!
empty cans thunder most, känninen tyhjäpää vielä enemmän.
muoto on tärkeämpi kuin seikka.
tyypillinen päihdelinkkiläinen on työssäkäyvä alkoholia paljon kuluttava tai kuluttanut
kutakuinkin normaali mies tai nainen.
nuo käyvät täällä raitistumassa tai pettymässä.
vakiojorisijat taas ovat enemmän tai vähemmän syrjässä ja viettävät aikaansa raitistellen
ja kirjoitellen viisaita.
on myös kaiken kokeilleet, toimimattomaksi havainneet ja käyvät asian aika ajoin kertomassa.
plinkkihän on raitistumistavoista toimivin, jos tajuaa pointin.
jos ei tajua, haahuilee milloin minkäkin uuden pelastuidean perässä ja on alkuun
toivoa täysi…vähän ajan kuluttua täysi on enää pää…ehkä noin, ehkä ei.
ratkaisu on kuitenkin helppo.
kun ei ota tänään, niin huomenna on helppo havaita, että eileinen se meni ihan huomaamatta
mitään ottamatta. huomisen sitä ihmettelee ja kehuskelee ja silloin menee huominenkin ihan
kuin itsestään ottamatta.
ylihuomista ei kannata vielä miettiä, sillä se saattaa alkaa jo ahdistaa.
pidä se yksinkertaisena, älä antaudu tunteen valtaan, älä anna ajatusten harhailla.
jos joku väittää, että ei pysty olemaan päivää ottamatta, tai viikkoa, niin hän on toivoton
ja hänen ei pidä milloinkaan hakeutua katkolle tai muuhun hoitoon.
jos taas on pystynyt olemaan vaikka viikon ilman, se todistaa, että seuraavankin päivän voi olla.
ja jos muuta mussuttaa, se on säälittävää selittelyä…
Ak olet nero…
asiahan on juuri noin kuin sen ilmaisit…lisäisin listaan vielä, että kun homman saa hyvään alkuun voi mukaan ottaa myös huumoria…eli kaikkien jorinoiden ei tarvii olla koko ajan vakavia…
On kiva naureskellaki välillä!..
Vuonna 1941 Saksa alkoi sotia Äiti Venäjää vastaan, Kalašnikov osoitti sankaruutensa taistelussa: Saksalainen tankki oli rymistämässä Kalašnikovia kohti, mutta tämä otti taskustaan puolityhjän vodkapullon ja heitti sen urhoollisesti natsitankkia suoraan tykinpiipun suuhun. Tankki tuhoutui ja Kalašnikov sai sota-ansiomitalin Josif Stalinilta. Myöhemmin Kalašnikov sanoi tätä elämänsä suurimmaksi uhraukseksi.
Vuonna 1943 Kalašnikov haavoittui traagisesti; hän kompastui 150 km linjojen takana humalassa omaan vodkapulloonsa. Tapahtuma oli vaarallinen, koska Kalašnikovin pää jumittui kiinni pullonsuuhun. Sillä tavalla hänet vietiin sotasairaalaan, jossa ammattitaitoiset neuvostolääkärit löivät pullon rikki vasaralla.
Mielenkiintoinen vesseli! ![]()