Eli haluaisin teitoa aineesta nimeltä Datura?
Jottain hämärää olen tavarasta kuullut muttaa haluan enemmän ja varmempaa tietoa.
kuulemma aika trippaavaa tavaraa.
Deliriantti ennemminkin. Saattaa aiheuttaa jopa monen päivän pituisen delirium tilan jossa käyttäjä ei erota todellisuutta harhoiltaan ja voi tehdä realistisen harkintakyvyn ollessa nollassa todella tyhmiä/vaarallisia juttuja.
tänää otin tannoponia joka sisältää balladonnaa…eikse oo vähä samantapanen aina ku datura…pieni annos…kyllä se jotenkin vaikutti siinä morfiinin rinnalla…ihan mielenkiintoista vibaa…silmät kiinni näky kivo juttuja, esim puolikas pääkallo…ei ollu valveunityyppinen…tosin tuli myös sivuvaikutuksia , välillä iski pieni halvaantumisentunne käteen ja näkö meni välillä sumeeksi…enpä taida kokeilla vaikka noita marjoja jostain löytyskin noitten sivuvaikutusten takia
Jeps, deliriantti-kamaa toi datura tosiaan, eli niin sekavaa settiä, ettei enää voi psykedeeliksi enää oikein sanoa. Hyvin pienillä annoksilla olen kyllä itse tykännytkin tavallaan vaikutuksista, mutta voi tosiaan olla aika vaarallista jos ei tiedä mitä tekee.
Tannoponissa on pieni määrä belladonna-uutetta. Belladonna taisi olla jotain sukua datura-kasveille, sisältää samoja alkaloideja.
joo,viimeksi kun daturaa otin,niin seuraavana päivänä tuntu,että kieli kuivaa suuhun.eikä veden litkiminen auttanut.Tuntu että olin ihan selvänä
mutta jälkeenpäin kun ajattelee,en ollut lähelläkään selvää.Päätellen tämän tapaisesta ajatuksenjuoksusta:“pitäs juoda vettä kun janottaa,joo mut onk se turvallista”. Tätä kun kelaat jonku aikaa ennnenku uskallat juoda,ja vielä muistat tämän… No mulla tuli oltua jokunen aika raittina.
todellakin on belladonna myrkky, eilen yöllä heräsin siihen että vasen jalka halvaantui hetkeksi, samoin kädessä oli samankaltaisia oireitä ja hyvä ettei kroppa meinannut lähteä…en vitussa syö noita enää, onneks ei henki lähtenyt, lähti pahoja hengenahdistuksia ja lähtee vieläkin noita kaikkia oireita lievinä
Siis voiko Tannoponistakin tulla tollasta mitä kerroit? Mä oon nyt toista päivää ollu tannoissa kun on pannarit loppu. Saa vähän paremman fjiiliksen kuin viekkari. En oo huomannu mitää sellasta. Yleensä otan suoraa 10 kpl mut nyt ostin vaa 2 boxia ja vedän 5kpl kerral.
Miten sitte muute ihan pelkkä belladonna mitä myydään luontaiskaupassa. Voiko sitä syödä? kannataako?
“Belladonna is one of the most toxic plants found in the Western hemisphere. Children have been poisoned by eating as few as three berries. Ingestion of a leaf of the Belladonna can be fatal to an adult. The root of the plant is generally the most toxic part, though this can vary from one specimen to another.”
Alakerta suomentaa: Belladonna on myrkyllinen, etenkin juuret. Kakaroita pitää muistuttaa, ettei herkullisen näköiset marjat sovi syötäväksi. Aikuisille lehtien syöminen voi olla fataali temppu. Tosin myrkyllisyydessä on eroja eri lajikkeiden suhteen.
Datura eli hulluruoho ja belladonna kuuluvat koisokasveihin ja sisältävät samoja vaikuttavia aineita. Niiden kanssa kannattaa kyllä olla tarkkana, koska tripillä olija ei itse tiedä olevansa tripillä ja saattaa tehdä ihan mitä tahansa. Eikä kokemus ole millään tavalla mukava. Lisäksi myrkyt ovat sen verran äkäisiä, että hengenlähdön vaara on todellinen.
Suurin syömäni datura-annos vei liikuntakykyni ja halvaannutti minut totaalisesti alle tunnissa. Makasin vain sängyssä enkä pystynyt liikahtamaankaan, ja mukana oli kovat kivut. Seuraavan yön kokemuksiin kuului mm. jättiläismäinen rotta, joka yritti kiskoa minua hiuksista sängyn alle, ja rottaa nuijien kanssa jahtaamaan ilmestynyt väkijoukko. Talossa liikkui ihmisiä jotka eivät oikeasti olleet edes Suomessa ja juttelin milloin kenenkin kanssa. Jossain vaiheessa aamua, kun keräilin ilmassa leijuvia esineitä, aloin vasta muistaa ottaneeni hulluruohoa ja olevani tripillä. Siitäkin eteenpäin kesti kuitenkin vielä puoli vuorokautta, ennen kuin pystyin kunnolla kontrolloimaan itseäni ja ymmärtämään mikä oli todellista ja mikä ei.
no ei varmaan noin pienillä annoksilla voi tulla pahoja oireita…ellei syö usein…noi atropiinit sun muut mitä belladonna sisältää kertyy elimistöön eikä niitä pitäis käyttää missään nimessä useemmin kuin kerran kuukaudessa, itse en käytä enää ollenkaan kun vieläkin on eilisestä oireita, käsi lakkaa välillä toimimasta ja välillä pärähtää ihan eri maailmaan
Ei datura ole psykedeeli vaan deliriantti. Eipä sillä taida olla minkäänlaisia psykedeelisiä ominaisuuksia, mutta hyvin vahvoja harhatiloja kyllä. On muuten myös erittäin (hengen)vaarallinen kasvi.
musta toi belladonna vaikuttaa ainakin psykedeeliltä…ne harhat mitä silmät kiinni tuli oli psykedeelisiä eikä semmosia lepakoita mitä esim imovanesta…varmasti pärähtäis tripille(ja ehkä kuolis/halvaantuis) jos ottais isomman annoksen
Mikä on sitten sopivan pieni annos, ettei mene IHAN sekaisin?
Lena Krohnin 'Datura-'kirjassahan se nainen keitti siitä teetä, toimiiko paremmin tai huonommin siten?
Pari tuttua oli eilen nautiskellut. Pystyivät ongelmitta baarissa oleilemaan eivätkä vaikuttaneet mitenkään sekavilta. Itse kyllä pysyttelisin aina sisätiloissa ollessani tekemisissä daturan kera.