Datura 365

…jatkoa LSD-topikista… Mullahan on jäänyt tuo datura-projektikin ihan alkutekijöihin. Näin puutarhurina omien troppien omavarainen kasvatus voisi olla kertaluokkaa palkitsevampaa, kuin ainainen kuumottelu postipakettien kanssa. Ja olisihan datura kuitenkin äiti-maan oma tuote, tosin kuin kylmän kemianteollisuuden tuottamaa härpäkettä, kuten LSD ja DXM… :wink:

…ja eipä aikaakaan kun visa vinkuu ja siemenet kolmesta eri lajikkeesta matkavat kohti puutarhurin peltoa. Saapi sen 10 nautittua suoraan ja 10 peltoon. Saapi nähdä mikä kolmesta lajikkeesta tuottaa syvällisemmät efektit… :wink:

Datura Ballerina Purple

“Datura has been used to hex and break hexes, induce dreams, find one’s totem animal, see ghosts; also for divination, protection from evil, lucid dreaming; was used in many ancient witches’ “flying ointment” formulas with belladonna and other herbs.”

Datura Inoxia

“In modern Mexican witchcraft, or brujeria, toloache has a connection to dark practices and a reputation for causing insanity and death. It is said to give the user dark power. The Huichol regard D. innoxia as a ‘bad plant of the gods’ and associate it with sorcery. D. innoxia is sacred to the Navajo, who use it in healing ceremonies. During one ceremony known as the Beautyway, D. innoxia preparations are consumed to produce visions. The plant is also used as a medicine to treat hallucinations. The Navajo take small amounts of D. innoxia to protect themselves from the attacks of dark sorcerers, and utilize the plant in divination and love magic. The Navajo Ajilee ceremony is one in which the practitioner is transformed into the Datura spirit and is able to gain power over women he desires and game he wishes to hunt… The Apache use powdered D. innoxia root in secret ceremonies as a plant medicine. Hopi medicine men chew the roots to induce visions that allow them to diagnose diseases.”

Datura Stramonium

“The tea from Datura is extremely hallucinogenic. The hallucinogenic effects are reported to be stronger than Peyote, Psyillicibin, or LSD. However, Datura is also very toxic and can cause permanent psychosis. Solanaceous plants such as Sacred Datura contain relatively high concentrations of tropane alkaloids, primarily Atropine, Hyoscyamine, and Scopolamine, the primary alkaloid being Scopolamine. It is apparently Scopolamine that produces the hallucinogenic effects. It induces an intoxication followed by narcosis in which hallucinations occur during the transition state between consciousness and sleep.”

…hmm - topikki nimetty yhtä pahaenteisesti kuin DXM 365…
saas nähdä mistä puutarhuri tällä kertaa itsensä löytää? :laughing:

“The datura experience is widely known to be a horrible trip through hell for just about anyone who does it, regardless of their chemistry, and because it’s so universally hated/feared”

… just my kind of thing! :smiling_imp:

^Kenties mielenkiintoisimpia plinkin ketjuja pitkään aikaan!

Nyt kun todettiin sinun edelleen luulevan sen elokuvateatterin valkokankaan konkreettisesti olevan se leffa mitä pitäisi katsoa vaikka luonnollisesti se leffa tuleekin projektorin kautta heijasteena siihen kankaalle niin nyt ehkä saatat myös saada selville sen, että se koko valkokangaskin mihin se kuva heijastuu on illuusio puhumattakaan nyt sen heijasteen sisällöstä :mrgreen:

Runsasta varovaisuutta suosittelisin kyseisen kasvin kanssa ja moni “asiantuntija” on sitä mieltä, että kunnollinen tutustuminen kyseiseen olentoon saattaa viedä jopa yli puolivuotta… Eli ei ehkä se kaikkein helpoin kaveri…

Sitten kun ne otukset puskee sieltä mullasta niin muista ottaa valokuva-iltalehden kera ja lataat sen johonkin anonyymille palvelimelle ja poistat exiftiedot kuvasta niin saadaan ne trollisyytöksetkin loppumaan :wink:

Kiitos kannustuksesta. Tässä kun nyt on tutustuttu siiden tietoisuuden kolikon toiseen puoleen DXM:n avulla, niin ehkä tämän avulla aukeaa se toinen puoli. Kärsivällisyyttähän näiden rönsyjen kanssa pitää olla, meneehän noissa useampi vuosi ennenkuin alkavat olla hedelmällisessä iässä. Asuinkumppaniahan minä näistä toistaalta myös haen…

Eihän näiden kasvattaminen mitenkään laitonta ole, joten näiden kanssa voi poseerata ihan iloisesti oman naamankin kera! :laughing: Ja juu, ehkä kauhistuttavinta mitä voisi olla, että en sittenkään olisi trolli, vaan että joka ikinen nautittu huumegramma ja -kokemus olisi 100% todellisuutta. Voisiko mikään olla hullumpaa? Todellisuus on joskus aika ihmeellistä! Ja hei, tokihan tarjoan bisset kaikille trolleille jotka uskaltautuvat stadin keskustaan naamansa näyttämään! :laughing:

Perhana että alkaa himottaan, kun lueskelee noita kaikkia trippistooreja. Ois ihan suoraa jatkumoa mun vuodenvaihteen DXM-huuruisille psykooseille. Daturassa näyttäsi olevan semmoinen vinha puoli että myös lehdet ovat hyvin myrkyllisiä, joten eihän noissa tarvitse mitään siemenkotia edes yrittää saada aikaan. Senkun popsii viikonloppusin aina pari lehteä ja laittaa maagin kaavun päälle matkalla taikamaahan! Pitää koittaa muistaa ottaa videolle kaikki omat trippistoorit, jos alkaa muisti lähtemään. Saa sitten purettua kaikki tekstimuotoon päihdelinkin väelle. Popcornit esiin, valkoinen lohikäärme kuoriutuu… :smiling_imp:

Dxm ja datura kasvit on täysin eri asia :smiling_imp:

Niissä kasvien kaikissa osissa on muuten niitä alkaloideja aina juurista, varteen, lehtiin, kukkiin ja siemeniin saakka. Pitoisuudet vaihtelee aina lajike ja yksilökohtaisesti jonkin verran…

Mikä muuten siinä todellisuuden tajun nyrjäyttämisessä niin kiehtoo? Ymmärrätkö, että daturan kanssa saatat mennä sellaiselle tripille missä leikkaat oman kielesi ja mulkkusi irti puutarhasaksilla kunnes heräät tähän todellisuuteen ja alkaa olla kiire soittaan 112:een :smiling_imp:

Olet astumassa ns. pimeälle puolelle joten mielestäni sinun ehkä kannattaisi tutustua asiaa erityisesti spirituolistisesta näkökulmasta ehkä hiukan enemmän ettei sitten tule itku kun mörkö päästetään kaapista :mrgreen:

Daturan lisäksi, seuraavat kaunokaiset kutkuttelisivat varmasti jokaisen psykonautin makunystyröitä…

Hyoscyamus Niger

“…in some cultures it is used for ritual and recreational purposes due to its strong hallucinogenic properties. It contains amongst several other drugs, hyoscyamine, hyoscine and scopolamine, and was historically used in combination with other plants, such as mandrake, deadly nightshade, and datura as an anaesthetic potion, as well as for its psychoactive properties in “magic brews.” These psychoactive properties include visual hallucinations and a sensation of flight. The use of henbane by the ancient Greeks was documented by Pliny, and was used to yield oracles by the priestesses of Apollo. So please handle it responsibly!”

Hyoscyamus Albus

"This plant should be grown and handled with care, as for centuries the leaves and seeds have been the source of numerous drugs, including scopolamine and hyoscyamine, and it is said that even the perfume of the plant can induce giddiness. In ancient times it was used for many purposes including as an anaesthetic and also by witches and shamans to induce visions. Please do NOT try this. "

Atropa Belladonna / Deadly Nightshade

“…For many, the star of the poison plants. Most people have heard of deadly nightshade even if they have never seen it. The combination of its ability to kill with its use to beautify by dilating the pupils gives it a romantic attraction which is hard to beat. Add to that the hallucinations it may also cause and its fascination is complete…”

Noita seuraavaksi tilaukseen - Luvassa maaginen loppuvuosi… :laughing:

Kannel, miksikö tämä kaikki? Ehkä olen velho toisesta ulottuvuudesta joka on materialisoitunut ihan mielenkiinnosta maapallon kasvimagiaan, eikö se olisi ihan kelpo selitys, hmm? Sen lisäksi tietty että samalla saadaan aikaan suht’ viihdyttävä ketju tänne Päihdelinkkiin? :wink:

Nimenomaan!!! Erityisesti spiritualistisestä näkökulmasta! Tavoitteena nimenomaisesti päästää mörkö kaapista, ja tuijottaa sitä silmästä silmään niin kauan kunnes aamu koittaa ja ihmiskunnalla on yksi huoli vähemmän! :smiling_imp:

Entä mikä on sinun motivaatiosi, parahin Kannel? Tässä kaikessa, elämässä, kaikkeudessa?

Oletko valmistautunut siihen, että se mörkö saattaa olla sinua psyykkisesti/spiritualistisesti vahvenpi ja alistaa sinut kuin pahaisen koiran?

Oma tilanteeni on sikäli hankala, että oman tietoisuuteni tarkoitushan ei ole vielä täysin avautunut koska enhän minä nyt muuten ihan lääkärin luvalla/puollosta/suosituksesta hiisiä aamusta iltaan imisi eksistentiaalisen traumamasennukseni kourissa. Jotenkin näkisin sen kuitenkin liittyvän vahvasti termiin “valosoturi”, eläimeen ahma, elementteihin vesi ja tuli sekä äitimaahan. Tämä minun solmuni on sen verran tiukka ettei siihen oikeen osaa edes “gurut” neuvoa sen paremmin… On siis ainoastaan jatkettava matkaa ja otettava pelottomasti selvää ihan itse… Tsekataan siis eka psykoterapia ja sitten muuta jos ei mies tokene :mrgreen:

Motivaation pohjana kuitenkin näkisin, että kannattaa käyttää käsitettä rakkaus koska kaikki muu on juuri tässä todellisuudessa illuusiota ja seuraavan “peliin” ei voi eikä kannata luodata. Tästä saatat olla jossain vaiheessa eri mieltä ja silloin tiedänkin sinun (tai jonkun muun) olevan vain orja talutushihnassa :smiling_imp:

Toki. Yritän sitten uudestaan seuraavassa elämässä. Ei sitä saa kerrasta lannistua! :laughing:

Valosoturi todistaa hyvin! :smiley: Ehkä voin joskus tarjota yrttiteetä… (daturasta tottakai) Ehkä siitä kumpuaisi rohkeutta kohdata kaaos ja epätoivo? :stuck_out_tongue:

No kieltämättä todella pätevä vastaus ja osoittaa kohtuullisen suurta itsetuhoisuutta (tai jopa masokismia) tai ymmärtämättömyyttä käsiteltävää asiaa kohtaan. Niin ne minua viisaammat puhuu, että kyllä se datura löytää aina sitä tarvitsevan ennemmin tai myöhemmin jos siitä jotain aitoa apua voisi olla…

Joudun valitettavasti kieltäytymään tee tarjouksesta sillä kyseinen kasvi ei vain ole ns. pala minun kakkuani. Sillä ei vain olisi minulle mitään annettavaa millään tasolla. Minulle riittää vallan mainiosti että ymmärrän kyseisen kasviperheen todellisen luonnon :smiling_imp:

Hienoa hienoa! Tästähän tulee näillä eväillä varsin mielenkiintoinen ketju! Vakaa vanha Väinämöinen hekottelee vieressä polttaen pilveä, kun nuoruudenintoinen Joukahainen taistelee datura-päissään mörkölaumoja vastaan! :laughing:

Sinänsä totta, sillä tämä “wanhaherra” tietää myös koko Kalevalan olevan humpuukia siinä mielessä, että sitäkin on tietoisesti vääristelty. Huvittavin on tietysti hampun vaihtaminen tietoisesti pellavaan (kieltolain alkamisen korvilla) mutta sen koko opuksen tarkoitusperät ylipäätään pohjimmiltaan ovat nekin aika kierot koska edes itse kirjan kokooja ei ollut sitä mitä sanoi ja sanotaan olevan :smiling_imp:

Minusta Narkkis joskus tuntuu, että sinä et edes usko että mitään oikeita mörköjä ylipäätään on olemassa. :mrgreen:

Tässä vaiheessa “Projekti Vesimiestä” on varmaan parasta että myös möröt ajattelevat näin. Eivät näe mitä on tulossa ennenkuin on liian myöhäistä. Teollisten kemikaalien avulla saatu tietoisuuden integroituminen muinaiseen, tätänykykyä tästä ulottuvuudesta toisiin sfääreihin kohonnut, kvanttimekaaninen superäly, myös toivoo että möröt panostavat kohtaavansa vain tämän planeetan rohdoilla varustautuneita velhoja.

Siinä mielessä planetaarisen paholaisen kohtaaminen tämän omassa pelissä, voittaminen on tietenkin mahdotonta. Mutta minä aionkin huijata. Vedän extradimentionaaliset ässät hihasta kun kaikki toivo on mennyt. Salakuljetan vetypommin pimeyden ytimeen ja räjäytän sen demonikunnan haaroissa. Scroll End Credits! :smiling_imp:

Onhan tämä nyt kuitenkin mehukkaampi tarina kuin se, että vain hiisaillaan ja tavataan tukkatohtoria maailman tappiin? Kiertoradaltako ne möröt pommitetaan täältä ikuisuuteen, hmm? No oli miten oli. Mikä tärkeintä, niin kauan kuin pidät minua täysin harhautuneena ja itsetuhoisena sääliönä, olen oikeilla vesillä … :smiley:

Ah huh hah hei, ja Dexmiä pullo kitusiin. Viikottainen 600 mg DXM-annos pitää datalinkin mun epäinhimillisiin ja ylimaallisiin liittolaisiin tuoreena ja terveenä. Vanhat Jumalat ovat sortuneet juopotteluun ja itsetyytyväisyyteen, eikä heistä ole apua tässä maailmassa. Nuoret Jumalat, omani mukaanlukien, sitävastoin vielä kantavat kiinnostusta ja vastuuta planetaaristen sivilisaatioiden tilasta, ja tätä hyödyntämällä saatetaan tuoda paholaisen pokeripöytään muutama kiero yllätys! :smiling_imp:

Edit: hihuu - mun daturasiemenet ovat lähteneet matkalle kohti määränpäätänsä! :smiley:

Kerrohan nyt asiantuntijana mitä Elias Lönnrot on itse sanonut olevansa, ja mitä hän todellisuudessa oli. Myös opuksen todelliset tarkoitusperät kiinnostavat kovasti, Mitä tarkoitat tietoisella vääristelyllä? Jokainen edes hieman asiaan perehtynyt ymmärtää Lönnrotin muuttaneen paljonkin alkuperäisten runonlaulajien sanoituksia. Ihan suoria ja rehellisiä vastauksia kiitos, ei sinulle ominaisia epämääräisiä ja täysin tyhjänpäiväisiä vihjailuja.

Ei katsos mannaa mahantäydeltä vaikka uskonkin sinun olevan hyvin utelias sälli :mrgreen:

Minusta Kanteleen ja Nuivan pitäisi yhdessä juoda kannabiksesta ja daturasta valmistettua rohtoa ja päästä psykedeelisen viikonloppuretriitin avulla yhteisymmärrykseen maailmankaikkeudesta ja tuon sellaisesta… :laughing:

Luulisi Nuivaakin kiinnostavan valkoisen pohjolan okkulttinen kehitystyö. Tässä ollaan vasta kehitysasteella, mutta jo nyt näyttää siltä että valkoisen rodun henkinen potentiaali alkaa tuottaa hedelmää. Ei sillä että meidän mailla kävelee vääränvärisiä ihmisiä, mutta sillä että nyt aletaan olla sillä tasolla että voidaan alkaa tuottaa uutta valkoista sukupolvea, kaikintavoin ylivertaista ja jumalaista… :wink:

Jotain tällaista odotinkin. Taas kerran juttusi voi kuitata huumeilla mielensä rikkoneen hörhön hourailuna

Ihan vapaasti, kummasti vain tälläisen huumehemmon näkemykset tuntuvat kiinnostavan vaikka ne ilmeisesti maailmankuvasi mukaan ovatkin vain hurujuttuja :mrgreen: Minulla on edelleen mustaa valkoisella, että minun päässäni ei ole (lääkityksen ollessa kunnossa) pienintäkään vikaa ja psykiatristen/päihde erikoislääkäreiden näkemys luonnollisesti painaa aika paljon enemmän kuin anonyymin Nuiva-nimimerkin provot. Joko olet muuten saanut omat nuppitutkimuksesi loppuun niin tiedetään kuka tässä on hurahtanut/kieroutunut ja kuka ei?

Minä en ole muuten itse käyttänyt useampaan vuoteen huumeita/päihteitä päihtymistarkoituksessa (kuten taas itse olet kertonut tekeväsi erityisesti niiden pulverileikkien saralla) joten josko miettisit ensin ihan sen oman mielesi mahdollista sirpaleisuutta etkä niinkään tätä Kanteleen timanttista menoa :sunglasses:

Mistä tulikin mieleen, että mulle ei ole koskaan saatettu aikaan mitään kovinkaan syväluotaavaa nuppitutkimusta. Ihan mielenkiinnosta vaan. Syöttivät Kellokoskellakin vaan leptejä niin maan perkeleesti, mutta enhän minä niille näitä mun juttuja vaivautunut avaamaan. Olisivat saattaaneet pelästyä ja passittaa meikäläisen sinne minne aurinko ei paista! :laughing:

Tämä on sikäli sääli koska eipä ne lekurit sitten voi oikein auttaakaan… Ne ainoastaan yrittää tulkita oireita (nopeasti ja lyhyellä ajalla+osasto käyttäytyminen) ja sen mukaan sitten jaetaan myrkyt.

Miksi muuten oletat, että joku Kellokosken lekuri pelästyisi sinun ajatuksiasi tai lähettäisi sinut jonnekkin? Mikä niissä voisi olla sellaista, ettei ne sovellu ihmisen korviin joka on varmasti kuullut kohtuu rankkoja ja kamalia asioita sekä nähnyt ne kaikista hulluista hulluimmatkin tapaukset?

No, ei ne jutut sen kauheampia ole kuin mitä täällä päihdelinkissä. Ehkä ne tohtorit ei hullujen juttuja säiky, vaan sitä mahdollisuutta että ne jutut ja taustalla oleva maailmankuva onkin loppupelissä 100% totta? :smiling_imp:

Sitten sinun kannattaa etsiä sellainen lekuri joka ottaa huomioon tämänkin mahdollisuuden eikä turhaan säiky :mrgreen: