Datura 365

Semmoisen shamaanin kun löytäisi, niin olisi varmasti turvallisempaa jatkaa Projekti Vesimiestä… :laughing:

Ehkä tässä vielä vanhoilla päivillä löytää itsensä Kellokoskelta freelancer-velhona, datura-teetä ja terapiaa tarjoavana mukavana vaihtoehtona Big Pharman puudutukselle…? :smiley:

:laughing:

On varmasti mehukkaampi!

Minun rullaus tyylissäni ei ole negatiivisuutta joten minun osani on puhaltaa pelkkää “rakkauden tulta” täältä sfääreistä ilman pelkoa. Eikä niiden mörköjen hävitykseen sitä paitsi yksi mies pysty vaan siihen tarvitaan kaikkien apua vähintään mentaalisella tasolla, ihan jokaikisen… Ensin pitää vain saada juonesta kiinni, lopettaa itsetuho ja aloittaa katsomaan sitä leffaa sen pelkän valkotaulun sijaan siitä sentin etäisyydeltä josta ei voi nähdä koko kuvaa.

Rakkauden tuli ja elämän vesi. Siinäpä ne Projekti Vesimiehen ainekset ovatkin. Enhän minä nyt koko maailman pahuutta aio polvilleen saattaa, riittää että saan omat pimeät nurkkani nuohottua, ja astuttua evoluutiossa seuraavaa kirkkaampaan joukkoon! Sen jälkeen voinkin sormia napsauttamalla kadotuttaa Kanteleen pimeän puolen, tuosta noin vain. Sepäs olisikin jo hyvä tarina Päihdelinkkiin… :laughing:

No, minua kiinnostaa aika monenkin huumehemmon jutut. Eli se ei poissulje mitenkään mielenkiintoani sinun, tai kenekään muunkaan juttuja kohtaan. Luulisi sinun itsekkin ymmärtävän mikä tässä tämän kertaisessa tarinoinnissasi tökki. Horiset täysin hatusta heitettyjä höpöjuttuja minulle ja monelle muulle hyvin merkityksellisestä teoksesta, kykenemättä kuitenkan millään tasolla selventämään tai avaamaan väittämiäsi. Tämän tason höpinät yhdistettynä muihin foliohattuhorinoihisi, ja yleisesti huumeiden vääristämään maailmankuvaasi eivät ikävä kyllä anna sinusta kovinkaan tasapainoista kuvaa.

Millään diagnooseilla tai mielen sirpaleisuudella ei ole mitään merkitystä. Itseasiassa jos sinussa ei ole mitään vikaa, on halveksuntani vielä suurempaa. Olethan silloin vain ihan tavallinen luuseri. Haluton, kyvytön ja osaamaton nilviäinen. Katsohan, minä olen koko elämäni hoitanut asiani ja selvinnyt omillani. Siinä ohessa ollut rahoittamassa sinun laitoksissa ravaamistasi, kun normaali elämä on taas ollut liian työlästä ja raskasta. Sama rahoittaminen jatkuu ilmeisestui edelleen, jotta lapsellesi saadaan ruokaa pöytään. Isi kun valitsee perheensä elintason sijaa kroonisen pilven lussuttamisen.

Siis onhan minussa sinänsä vikaa, että tosiaan sairastan tietynlaista masennusta johon lääkekannabis toimii täsmälääkkeenä niin, että olen täysin terve. Niin fyysisesti kuin psyykkisestikkin. Syytön minä sairauteeni olen joka alkoi jo kun olin 12v minusta riippumattomista syistä. Tietysti voit olla ammattilaisten kanssa eri mieltä.

Minun perheeni elintasoni on muuten ihan hyvä ja itseasiassa lääkäri mieluusti edellyttää vakaata taloutta koska sehän juuri kertoo siitä, että mitään masennuksia ei enään potilaalla ole ja hän on täysin työkykyinen/vakaa. Miksi ihmeessä kuvittelet jatkuvan pilven lussuttamisen/kaakaoiden juomisen hidastavan minun menoani, enhän minä mikään ongelmainen ole ja jokaisella lääkekäyttäjällä päihdyttävät vaikutukset katoavat täysin 2-3kk aikana? Et selkeästikkään lainkaan ymmärrä mitä tarkoittaa kannabiksen oikea lääkekäyttö.

Kaveri joka itse hakeutuu yksityisen psykiatrin pakeille (sekä hilluu feikkinä hellari porukoissa välillä ottaen stimulanttikuuria perheenkin läsnäollessa) dissaa täysin tervettä kaveria :mrgreen: Provon taso sinällään kyllä ihan kohdallaan…

Samassa viestissä kerrot olevasi sairas, ja toisaalta täysin terve kaveri. [Poistettu provoilua ja asiattomuuksia - Päihdelinkin moderaattori]

Tottakai kerron koska se pitää täysin paikkansa. Minä voin olla halutessani vakavasti masentunut tai sitten oma 100%:sti terve itseni mutta en kykene tähän taikatemppuun ilman sitä hemmetin mystistä rikkaruohoa ja ilman hamppua olen taas jumissa siinä sairaassa “persoonassani”. Oletko koskaan tutkinut mitä psykiatriassa tarkoittaa erilaiset kompleksiset dissosiatiiviset psykiatriset sairaudet varsinkin jos ne on liitännäis oireena vakavassa masennuksessa? Minun eksistentiaalisessa masennuksessani on hippunen myös tätä puolta vaikkei tässä nyt mistään “kahtiajakautuneesta multipersoonasta” puhutakkaan.

Päihdelääketieteen erikoislääkäri on sitä mieltä, että minulla ei ole minkään valtakunnan päihdeongelmaa (psykiatrinen erikoislääkäri tukee tätä) ja käyn säännöllisesti yllätyshuumeseuloissa jotka ovat aina puhtaat thc:tä lukuunottamatta. Sinun narkkari väitteilläsi ei yksinkertaisesti ole mitään pohjaa muuta kuin sikäli, että olen todellakin ollut aikaisemmin vakavasti monipäihdeongelmainen sekä hc-alkoholisti mutta toipunut täysin (johon muuten erittäin harva kykenee kuten tiedetään). Näin terveenä voin ottaa olutta/viiniäkin kuten tavalliset tallaajat kun ennen se oli täysin mahdotonta… Jopa bentsojen ja opioidien satunnaiskäyttö lääkinnällisesti ei ole mikään ongelma jos tilanne sattuu kohdalle ja vaiva pitää hoitaa (ei siis mitään himoja tai päihtymisen tarvetta). Jopa kofeiini ja nikotiini jäi heti pois terveeltä Kanteleelta koska minähän en kyseisiä myrkkyjä lainkaan käytä.

Tottakai meidän maassa saa fyrkkaa kelasta ja himassa on “kiva” lusmuilla jos tää yhteiskunta yrittää estää rehellistä miestä tekemästä oikeaa kunnon työtä ja koittaa evätä hengenpelastavan lääkkeen. Oletko koskaan kuullut sanasta itseironia (saattaa kieltämättä olla vaikea termi niille joilla on mahdollisesti narsistista persoonallisuus proplematiikka)?
Edelleenkään noilla “sumu” jutuilla ei ole minkäänlaista arvoa koska jokainen asiaan perehtynyt ymmärtää ettei mitään sumuja edes ole olemassa aidossa lääkekäytössä.

Ei psykiatrille hakeutumisessa mitään ihmeellistä ole mutta kuulostaahan se kohtuu kummalliselta jos ihminen itse kertoo kaiken olevan paremmin kuin hyvin ja pitää lanttutohtorille eurojaan kiikuttaa. Ja kyllä sinun pitää Nuiva mielestäni hieman kettuiluakin kestää varsinkin kun itse harrastat sitä jatkuvasti.

Ps. Joko se mysteeri alkaa avautumaan vai vieläkö lyö pahasti tyhjää? :mrgreen:

Kuullostaa siltä että ainakin dexmillä noita dissoja saisi aikaan? Mutta kenties myös eheytymistä kyseisestä tilasta? Minulla ainakin tuntuu että olen saavuttanut eräänlaisen Narkkitehti v2.0 -eheytymisen tässä vuodenvaihteen ulottuvuushitsailuiden kanssa. Onhan tuolla nupissa saattanut piileä aito skitsofreeninen sairauskin, josta nyt ollaan päästy eroon Resilaaria kittaamalla. Olisihan se ainakin hyvä stoori Päihdelinkkiin, don’t you think? :wink:

En osaa kyllä avata yhtään dekstrometorfaanin luonnetta tässä asiassa mutta epäilen vahvasti homman olevan sen verran holtitonta ja epämääräistä, että kovasti tulee haittoja enemmän kuin mahdollisia hyötyjä… Omakin kokemus tosiaan dexmistä löytyy eikä siitä tullut hullua hurskaammaksi…

Käytät jatkuvasti, ilmeisesti päivittäin järjettömiä määriä laitonta huumausainetta, mutta silti ei ole pienintäkään päihdeongelmaa :laughing: No, jokainen uskotelkoon itselleen mitä tahtoo. Epäilemättä itse kukin löytäisi tarvittaessa lekurin, joka sopivaa summaa vastaan kirjoittaa lausunnot kohdilleen. Toipunut päihdeongelmainen on raitis, sinä olet kaikkea muuta.

[Poistettu asiattomuuksia - Päihdelinkin moderaattori]

Vittuilla saa ehdottomasti, mutta hieman uskottavampaa olisi jos tekisit sen luomasi hahmon arvomaailman ehdoilla. Vai onko tuo esittämäsi rauha ja rakkaus-höpinä silkkaa sumutusta? Oletko todellisuudessa samanlainen ihmisvihaaja, kuin vaikka minä? Itse senään kykenen olemaan rehellinen tuollaisten juttujen suhteen. En ole koskaan sanonut kaiken olevan “paremmin kuin hyvin”. Elämän perusasiat ovat kuitenkin oikein loistavasti, eikä minun tarvitse repiä elantoani tai huumerahoja toisten selkänahasta.

Vastaisitko alkuperäisiin kysymyksiini, jotka tyylikkäästi aikaisemmin ohitit. Kuten olen aikaisemminkin kirjoittanut, en ole kovinkaan kiinnostunut puimaan yksityiselämääsi. Olet avun ulottumattomissa.

Ei minun tarvitse asiaa enään itselleni uskotella sen tekevät lekurit ihan minun puolestani jo :mrgreen: Ymmärrätkö ettei yksikään erikoislekuri laita uraansa ja mainettansa vaakalaudalle yhden narkkarin takia, puhumattakaan että edes pääsisin vaativaan psykoterapiaan jota parhaillaan itselleni etsin kelan tuella kolmeksi vuodeksi. Tiedät sen varsin hyvin itsekkin ja lekurit ovat testanneet minua runsailla ristikysymyksillä mikä oikeasti olen miehiäni kuten ne tulevat tulevaisuudessa tekemään ihan kaikille jotka yrittävät hamppua lääkkeeksi saada eikä täten feikkaus onnistu. Sitäpaitsi tietysti pitää olla kaikki muutkin mömmöt läpikäytynä ja se pitää olla ns. viimeinen mahdollisuus eikä se auta edes kuin joihinkin harvinaisiin traumajuttuihin, PTSD:en ja joihinkin kaksisuuntaisen muotoihin psykiatrisella puolella (+cbd-lajikkeet tulevaisuudessa joillekin psykoottisille/skitsoille). AD/HD lääkkeenäkin käytetään vielä ensisijaisesti niitä stimuja vaikka sativakukka auttaakin monia. Jokainen hamppua puoltava lekuri joutuu muuten välittömästi Valviran/thl:n suurennuslasin alle eli ei sitä mitkään leväperseet edes lähde myöntään koska se oma ammattitaito pitää olla timantin kova. Niissä testeissä muuten pitää kertoo erinäisiä juttuja ja näkemyksiä niin pilvessä kuin vesiselvänäkin ja ne vielä sitten jotenkin vedetään ristiin. Ei onnistu oikeet vastaukset jos ei ole oikesti päässä vikaa :mrgreen:

Siis mitä ihmettä? Miten yksilö voi olla parasiitti jos se käy säännöllisesti duunissa, maksaa veronsa, elättää perheensä jne… Kyllä meidän perheessä on ainakin ihan terveet arvot, perhe-elämä tasapainossa ja lapsi voi hyvin… Tämäkin on hoitavien tahojen tasolta tarkastettu. Et siis todellakaan taida ymmärtää käsitettä itseironia jota käytin siitä sairaasta Kanteleesta joka on täysin työkyvytön psykiatrisesta syystä.

En minä tiedä millainen ihmisvihaaja sinä olet, mutta minä olen oikeasti todella synkkä kaveri (masentuneena) ja taas näin terveenä olenkin sitten jotain ihan muuta jota en ajatellut sinulle täysin avata. Kuten en myöskään tuota Kalevala juttua koska et uskoisi minua kuitenkaan, eikä sillä edes ole mitään merkitystä… Minä olen terveenä muuten lähinnä filantropian kannattaja en misantropian. Misantrooppi en ole itseasiassa koskaan edes ole ollut vaan nihilistinen ääriateisti joka on hieman eri asia. Miksi ihmeessä vihaisin jotakin jolla minulle ei ole yhtään mitään väliä puhumattakaan nyt itseni vihaamisesta joka sillä hetkellä nyt on se kaikista vähäpätöisin olento näin filosofiselta kantilta ajateltuna?

Mielestäni olisi kuitenkin huisin mielenkiintoista kuulla mistä tuo sinun ihmisvihasi mahdollisesti kumpuaa sillä ilmeisesti et ole lainkaan ainut tämänkaltainen tyyppi? Entä haluasitko korjata maailmankuvaasi vai koetko sen olevan juuri oikea? Itse ainakin voin ihan rehellisesti sanoa kärsiväni omasta sairaasta maailmankuvastani lapsuuden traumojen johdosta ja siksipä vaellankin aina täällä “valoisalla puolella” sekä olen hakeutumassa terapiaan, että voidaan hamppu jättää pois sekä olla terve ilman lääkettä.

Ps. Minä en muuten edelleenkään revi elantoani muiden selkänahasta vaan käyn duunissa ja maksan veroni ihan kuten sinäkin.

Hoi hoi, Kannel, sinunhan pitää alkaa käyttää daturasta saatavaa totuusseeruumia (scopolamine) ettei tule epäselvyyksiä. Ei netissä saa käyttää ironiaa, menee pasmat sekaisin! Minäkin melkein luulin että minun pitää käydä töissä vielä 30 vuotta kustantaakseni Kanteleen sairaseläkkeet. Nythän voinkin heittää vapaalle ja ryhtyä täysipäiväiseki Nuivan elättämäksi datura-shamaaksi! :laughing:

^
Onhan se tietysti ymmärrettävää jos pasmat menee sekaisin kun ruudun takana kirjoittelee randomilla kaksi eri sälliä ja vaihto tapahtuu vielä tietoisesti ihan oman valinnan mukaan vaikka sekunnin välein :mrgreen: Eli voin sujuvasti vaikka pilkata sitä sairasta Kannelta itse mutta heti kohta käyttää sen asennetta hyväksi terveenä jossain toisessa yhteydessä. Minulla ns. niskaote tästä jutusta eikä homma edes ole kuten jokin valokytkin/nappi vaan psykiatrinen mekanismi on liukuva moneen eri horisonttaaliseen suuntaan koska hamppu nimenomaan toimii porttina tähän terveeseen “persoonaan” ja ikäänkuin päästää ulos lapsuuden “traumahäkistä” joka vakavan masennukseni aiheuttaa. Tästä sitten syntyy efektinä sen masiksen täydellinen remissio eli elpymä eikä myöskään minkään valtakunnan päihdeongelmia ole olemassakaan (vaikka hitsaankin gramma tolkulla joka päivä) koska enhän minä edes ole se sama kaveri varsinkaan jos en halua :mrgreen:

Edes minulla ei riitä mielikuvitus tälläiseen hölynpölyyn/tarinan iskentään (myönnän puutteeni ihan suoraan) ja sitäpaitsi ammattimies testaa aika nopeesti onko väitteissäni mitään perää kuten voit varmasti aivan hyvin kuvitella…

Tää asia on jäänyt vähän vaivaaman mua. Olet saman aiemminkin sanonut, eli miten ja missä vaiheessa sä huomasit että voit muuttua terveestä sairaaksi ja toisinpäin ihan vain päättämällä? En ole koskaan kuullut kenenkään suusta tällaista. Tosin en ole tuntenut kun masennuksesta kärsiviä, jotka ovat/ eivät ole saaneet lääkkeistä riittävästi apua, mutta ovat joka tapauksessa elpyneet lapsuuden/nuoruuden traumoista terapian avulla. Uskon kyllä tuon hampun sua auttavan, mutta onko se voinut saada sulle tuollaisen “tunteen” että voit hallita sitä, oletko sairas vai et. Eli ajattelen onko nyt oikeasti ihan vain niin, että se pitää sut terveenä (kuten neuroleptit osan skitsofreenikoista) ja sen polttaminen on saanut sut vaan ajattelemaan, että voit ihan kun vaihtaa vaihteella itsesi taas sairaaksi. Vaikka siis käyttäisit tätä “lääkitystäsi”.

Nyt en dissaa sua millään tavalla, tuo ajatus sinällään on vaan käsittämätön. Toki voihan ihminen psyykellään vaikuttaa fysiikkaankin, esim. paniikkihäiriö on tahaton reaktio tuosta. Saahan myös jonkun kivun paljon pahemmaksi alkamalla oikein tunnustella missä se on ja miettimällä mitä kaikkea se voi olla. Lääkärikirjoista tai internetin ihmemaasta voi jokainen diagnosoida itselleen lähes minkä sairauden vaan, koska joku oire sopii varmasti aina omiin tuntemuksiin. Eri asia on se sairastaako sitten sitä syöpää, vaikka oireet ovat samankaltaiset.

Siis minähän en pysty sairaasta (masentuneesta) muuttumaan terveeksi ilman hamppua. Kun taas imen hittiä niin minulle tulee ikäänkuin “taikavoimat” traumojeni vuoksi. Tiedostin kykyni yllättävän myöhään koska ensin luulin kannabiksen olevan huomattavasti voimakkaampi huume kun se oikeasti on koska se muuttaa niin radikaalisti maailmankatsomustani enkä voinut käsittää mitä helvettiä on kyseessä (kunnes nyt ne erikoislekurit ovat minulle selittäneet).

Eli siis en ole todellakaan tavanomaisesti masentunut ja sitä paitsi monet testit näyttävät että en kärsi lainkaan masennuksesta koska siinä kysytään asioita tietyllä tavalla. Hamppu ei ole voinut saada minulla aikaan vain näitä tunteita koska ammattimiehet ovat kanssani samaa mieltä, että kyse on huomattavasti monimutkaisemmasta jutusta.

Hamppu sinällään pitää minut terveenä (kuten leptit skitsofreenikot) mutta ero on kuitenkin nimenomaan siinä, että en ole ns.tavanomaisesti hullu vaan lapsuuden traumat jotenkin “vinksauttivat” elämänkatsomukseni ja hamppu ikäänkuin suoristaa sen ja olen yhtäkkiä täysin oma itseni. Ymmärrän kyllä tämän kuulostavan todella kummalliselta mutta en oikein edes osaa selittää sitä tarkemmin mutta siis kyse ei todellakaan pelkästä kuvittelusta vaan ihan konkreettisesta persoonanvaihdoksesta ja homma tietysti voidaan pätevästi testata.

Itseasiassa koska olen ollut 12vuotiaasta saakka sairas ja nyt yhtäkkiä sitten oma itseni niin tässä on hieman tekemistä kun pitäisi tutustua siihen terveeseen Kanteleeseen sen sairaan sijasta ja suurin osa asioista onkin toisella tavalla kuin olen alunperin luullut :mrgreen:

Googlailemalla tai youtubesta tsekkaamalla esim. termi dissociative identity disorder sattaa avata asiaa sinulle ehkä hitusen lisää.

Ps. Jos muuten olisin ollut jollain periaatepäätöksellä koskematta koskaan hamppuun niin ei edes koskaan olisi selvinnyt mikä minua oikeasti vaivaa koska en todellakaan voinut millään ymmärtää itse (eivätkä lekuritkaan osanneet luodata) vaivani laatua. Sairauden luonto selvisi vasta kun löytyi toimiva lääke, sitä ennen minua pidettii vakavasti päihdeongelmaisena persoonallisuushäiriöisenä kaverina jota tietysti kohdeltiin sen mukaan. Tässä on minua hoitaneilla tahoillakin ollut aikamoinen sopeutuminen kun en olekkaan sitä mitä piti :mrgreen:

Taikavoimat? Tämähän sopii ketjun aihepiiriin kuin daturasalaatti Narkkiksen ruokapöytään. Olen kyllä huomannut että tietoisuutesi painelee välillä kertaluokkaa laajemmissa sfääreissä kuin tavisten, mutta liekkö kyseessä kuitenkaan pelkän kannabiksen aiheuttama tila? Kenties kannabis vain väliaikisesti poistaa ne kahleet jotka estävät olemasta normaali? Melkoinen taakka vihervelholle, kulkea maan päällä musta vankipallo jalassa, jonka kahleet eivät tunnu irtoavat loitsulla jos toisellakaan…

Sinänsä tuohon “dissociative identity disorder” -aiheeseen, että minusta tuntui vuodenvaihteen deksmihitsailuiden aikaan juurikin siltä, että nyt olen viimeinkin saapunut kotiin, että raitistun sitä enemmän mitä juomaa juon. Suomut katosivat silmiltäni, kahleet siivistäni. Että tietoisuuteni sirpaleiset palaset viimeinkin loksahtavat paikoilleen. Olin todellakin se liharobotin komentaja, extradimentionaalisen hierarkian täysivaltainen jäsen, jotenkin kaikkialla, mutta silti kotona, ankkuroituna oman aivoni rauhasiin. Nyt, puolisen vuotta myöhemmin, olen hieman taantunut taasen liharobotin tasolle, mutta silti saan meditaatiossa kruunuchakran kautta yhteyden johonkin itseäni suurempaan. Tunnen olevan kotona ja ehkä tuotapikaa myös saavuttavani taikavoima. Mene ja tiedä. Hyvä tarina kuitenkin, vaikka siellä Kellokoskella kerrottavaksi! :wink:

[/quote]
Tästä on nimenomaan kysymys. Ne kannabiksen mahdolliset päihdyttävät vaikutukset ovat vain mauste kaiken päälle ja ainostaan hieman joskus värittävät tätä Kanteleen täysin tervettä menoa.

Ok, selvensit asiaa hyvin Kannel. Onhan siinä varmasti sopeutumista jos tavallaan osa persoonallisuuden kehityksestä tai se aika mikä jäi pois masennuksen aikana on otettava kiinni. Eli siis tutustut itseesi vasta nyt uudestaan ja syvällisemmin. No, ei voi kun sanoa että hieno asia, että sulle on löytynyt viimein toimiva “lääke”. Uskon kyllä myös, etteivät lääkärit laittaisi noita asioita vireille, elleivät uskoisi asiaasi, ei kukaan halua joutua Valviran syyniin. Silti jonkun on oltava se edelläkävijä, niin potilaan kun lääkäreiden. Tsemppiä!

No, väritykset ovat elämän suola. Muuten, näkyykö sitä Ahmaa kun tarpeeksi polttelee? Lueskelin tuossa aika mielenkiintoisia tarinoita, kuinka shamaanit ovat saaneet apua voimaelämiltään, tai toteemielämiltään, kun tarpeeksi daturan kanssa tekee loitsuja. Mun voimaeläin on varmaan lohikäärme. Jänskättää vähän että jääköhän siitä pysyviä palovammoja, josko kyseisen Entiteetin kanssa pääsee jutusteluväleihin… :smiling_imp: