No ei todellakaan kannata vaan erotella kunnolla.
tätä useamman vuoden heittäny hihaan.
toleranssi kasvaa ihan huomaamatta
sellasiin sfääreihin et oksat pois.
Ja muija sekos näistä jonkun psykoosin sai iv käytöllä. ei kannata todella koukuttava aine.
Ei Concerta/MF mitenkään sen koukuttavampi aine ole, kuin muutkaan huumeet/huumausaineina käytettävät lääkkeet. Toki tämäkin on täysin makuasia, millä substanssilla kukakin tykkää narkata, mutta ihan objektiivisesti ajatellen metyylifenidaatti toimii ihan keskivertona pirin korvikkeena niillä, joilla ei ole minkäänlaista ADHD-tyyppistä oireilua.
Tarpeeksi valvomalla nyt kuka tahansa saa itsensä enemmän tai vähemmän psykoottiseen tilaan, eikä sen Concerta-liisterin hihaan tunkeminen muutenkaan mikään terveysteko ole. Siinä mielessä parempi vaihtoehto, kuin katupiri, että on ainakin tasalaatuista apteekin tavaraa. Itse tykkäsin MF:stä myös siitä syystä, että se ei aiheuttanut mulle yhtä pahoja laskuja, kuin piri. No, eipä ole ollut enää moneen vuoteen tarvista vedellä stimulantteja.
![]()
Mietin kun kaveri valittaa että tulee ihan liimaa niin paljon on edes pinkissä osassa vaikuttavaa ainetta jos niitä pitää vetää.
^ Ei Concertoista saa sitä liisteriä pois millään vippaskonsteilla. Ei niitä muutenkaan kannata rätkiä ränniin. Toimivat päihde-/viihdekäytössä aivan yhtä hyvin, elleivät paremminkin(pidempi vaikutus) suun kautta otettuina, kunhan vain rikkoo sen depot-rakenteen. Ihan kaikkea ei kannata survoa hihaansa
.
niin no makuasioita itte oon riippuvuuksiin taipuva ni johtuu siit varmaa.
Mut asiaan nä on siks vitun jees ku oon korvaushoidos ja seuloja otetaan niin metyylifenidaatti ja pregabaliini ei näy perus seulassa pitää ottaa se laaja jos nä pitää selvittää…
siks nä kaks ainetta nyt sit on kovas käytös.