Onko vaarallinen yhdistettynä piriin tai nappuloihin? Tai johonkin muuhun? Aattelin vaan että ois hyvä tietää kun kohta noita varmaan pitäisi ruveta syömään… Tietäisikö joku?
Miksi helvetissä pitäisi yhdistää piriin ja/tai nappuloihin?
Kaikki ei tiedä.
Ja minä en tiedä, että miksi pitäisi? Asiallinen kysymys, mutta en nyt osaa ulkomuistista vastata siihen.
Ei piriin kannatakkaan, mutta nappuloihin, miksei?
Ja vahinkoja sattuu muutenkin.
Sori mun tyhmä kysymys, mut mikä tää kyseinen aine oikeen on?
Joo, kiitti kotivalo informaatiosta.
Joku väitti että aiheuttaa nappuloiden kanssa serotoniinisyndrooman… Voisikohan pitää paikkansa…
Concerta vaikuttaa dopamiinergisesti, ei serotonergisesti… eli juu.
Niiin, ja voihan pirin ja metyylifenidaatin tuoma fiilis yhdessä olla muikea, kummastakin kun tulee imho hieman erilainen olo, vaikkakin selvästi tuntuvat dopaminergisiltä stimuilta. Toki riskit kasvavat kombottaessa, mutta muuten lienevät samat kuin stimuilla yleensäkin. Turvallisuudesta en heitä arvauksia, mutta joskus kun olen yhtaikaa ottanut (kerran) niin minkäänlaisia ongelmia ei ollut, vain erittäin muikean hyvä stimufiilis…
En oo blomsterin kanssa coctailina ottanu. Syötynä toimii hyvin, mutta kemistifrendini neuvoi miten niistä saa fixit. Aika puuroset tulee, että ei kannata vetää sellasee putkeen mitä vielä meinaa käyttää jatkossakin. Rännitettynä kuitenkin tulee erinomainen olo, tai ainakin tuntee itsensä kovin erinomaiseksi
Joo. Pannu kahvia ja pullo viinaa vaan alle niin hyvin kolisee.
Ei ne tippaakaan ainakaan auta sen suhteen…
huono idea…
Oliko jokin teoria että mdma:n tyhjennettyä serotoniinit synapsirakoon niitä takaisinotettaessa otetaan vahingossa liikaa dopamiinia ja se poksauttelee neuroneja… tai jotain sellaista, siis ei se dopaamiini ainakaan auta siellä jos tällaisiakin tutkimuksia on tehty.
Mites toi concerta 18mg(?) (alza 18) vaikuttaa alkoholin kanssa?
Eli monta tollasta kannattaa vetää bissen kanssa? Millanen fiilis siitä sit
tulee?
Joo oon amatööri näitten kanssa, sori siitä. Aattelin kuiteskin varmistaa täältä ettei satu mitään ikävää.
18mg alkoholin kaa ei sinänsä vaikuta mitenkään, jos pilkot sen(näinhän ei saa tehdä) niin saat hetkeksi vauhdikkaan fiiliksen. Kun menee ohi n.60-90min sisällä ni ota uus annos.
Terve, tarkoituksena olisi mulla vetää tommonen 54mg Concerta lähiaikoina (alkuiltapäivällä, kun siitä tulee unettomuutta pitkäksi aikaa).
Minulla on pientä masentuneisuutta, mutta se on parempaan päin.
Ennen olen kaljaa ja pilveä vetänyt, joista kaljasta melkein pelkkiä hyviä kokemuksia ja pilvi taas sai olon ärsyttävän epäkeskittyneeksi. Concertan pitäisi siis sopia minulle hyvin, koska pidän keskittyneestä ja tehokkaasta olosta. Tarkoitus on nimenomaan pystyä ajattelemaan selkeästi, aktivoitua verbaalisesti ja siinä sivussa päästä myös pieneen euforiaan. Olen ymmärtänyt että jotkut eivät pidä tällaista concertan ottamista huumetrippinä, mutta minä nyt pidän tai ainakin pyrin juuri tällaisiin vaikutuksiin.
Muuten ei ole asian suhteen ongelmia, mutta tuota annosta mieluusti pudottaisin. Valiteettavasti ainoa pilleri mikä minulla on, on tämä 54mg joka siis vaikuttaa tasaisesti 12 tunnin ajan, mutta silti. En ole ihan varma pillerin leikkelystäkään kun siinä on joku kuori ja en ole varma että miten ne metyylifenidaatit on sinne aseteltu, kun joku mekanismihan siinä on jos niiden pitäisi hiljalleen vapautua elimistöön.
Luin jostain ADHD-potilaasta joka oli ottanu vahingossa kaksi kertaa lääkkeensä (2x18mg - 2x54mg) ja päätyi sairaalaan(tällä tyypillä oli vielä toleranssia jonkinverran). Sitten luin toisesta tyypistä joka otti 150mg vuoden tauon jälkeen ja ei mitään oireita. -_- Olen lukenut paljon concerta-kokemuksista ja kyllä monia muitakin ristiriitaisia tapahtumia löytyy, nämä olivat vain silmiinpistävimmät esimerkit.
Olisiko mitään neuvoja tai kokemuksia siitä, kun ottaa 54mg concertaa suoraan, aloittamatta ensin pienemmistä 18mg tai 36mg annoksista? Onko sopiva määrä? Laitan vielä ruumiini specsit: 180cm 60kg eli normaalipainoisen alapäässä.
yks conserta pari paukkua raakaa viinaa 1kpl 2mg xanor depot ja yks “nopee” xanor niin johan rupee työt tai tms. maistuun.
kyllä 2-3kpl pv on aika max niitä vahvimpia, muuten skitsot iskee…
Itse olen syönyt noita enimmillään 4x36mg illassa tai 3x54mg… Tosin toleranssia on tuolloin ollut jo jonkin verran. Ilman toleranssia noin isot annokset voi laittaa kyllä pumpun koetukselle. Varsinkin kun viihteillessä aina pureskelin tai kuorin nuo.
Ja tietenkin otin reippaasti olutta vielä päälle… Toisinaan savujakin. Ei mitenkään kovin fiksua. Vaikka eihän sitä siinä tietenkään ymmärrä, kun olo on hyvä ja juttu luistaa suu vaahdossa. Mutta se seuraavan päivän darra/laskut.
Never again
Nyt olenkin ollut milteinpä kuukauden päivät ilman koko lääkettä, kun tuli rouskittua 3kk satsi vähän turhan nopeasti loppuun…
“huumetrippi concertalla”
Joskus väsäsin niitä puolikkaan (en tie minkä vahvusia oli) ja tuuppasin hihaan.
Tuntu niinku olis huono laatusta spiidiä vetänyt… Ja ihan hirvee hedari…
Sen takia vaan testasin, kun kaveri joka käyttää näitä ad/hd:hen vetää ne aina suoraan ränniin ja kehu kovasti. Mut ei kyl ollut kehumista mulla…
No se kaveri kyl oli koko ajan sellases pienes psykoosis noitten vetelystä…