Mulla alkaa futaamaan reilun vkon käyttämättömyyden jälkeen. Riippuen tietysti kuinka ahkeraan ja paljon sitä on kiskonut ennen sit. Tässä juuri yritän päästä edes siihen viikkoon… Tauon jälkeen kuitenkin ihan suosiolla otan väh. 90 mg ja tarvittaessa lisää…
Mä olin kesällä pari viikkoa ilman ja eka kerta tauon jälkeen potki entiseen malliin, mutta tole tuntui nousevan aiempaa nopeammin. Sama annos joka oli ennen toiminu pitempään, ei siis enää toiminu kun kerran pari ja sit pitikin taas nostaa annosta. Kun vaan osais hallita ittensä ja pitää pitempiä taukoja ja ottaa harvemmin, mutta ei osaa.
Kylläpäs kummia höpiset. Efedriinistä ei rentoa olotilaa kyllä saa millään annoksella, ellei hermostuneisuus ole sinusta rento olotila.
(Piristävä) vaikutus alkaa vasta ehkä 50 mg annoksella ja hermostuneisuus ilmenee sitten suuremmilla määrillä. Riippuu ihmisestä ja settingistä.
Ja eihän tuo kodeiini annoksen boostaus vissiin auta vaan mielellään se määrä kerralla mitä ottaa, kun tämä entsyymi maksassa joka muuttaa tän “kodeiinin” morfiiniksi ns. polttaa varastot loppuun kerralla ja entsyymiä kertyy varastoon vasta tuntien kulututta lisää. Näin luin tuolta jostain.
joskus nollatolella popsisin panacodeja olikohan sitten seittemän kpl mistä tuli ihan sopivan notku olo mut sekin unohtu samantien ku alko hirvee oksentaminen…hyi helvetti.ehkäpä ois voinu alottaa vähän pienemmällä annoksella
Niin, ehkäpä vähempikin olisi riittänyt. Mulla on jonkin verran tolea siihen ja saan mukavan olon 120-150mg. Sen yli kun ottaa ni alkaa korvat soida ja tulee etova olo hetkittäin, varsinkin tupakanpolton jälkeen ja kutina, mutta se tulee jo vähemmälläkin. Tietysti annosta joutuu isontamaan tuosta määrästä jos on monta päivää peräkkäin popsinut niitä, mutta n. viikon tauon jälkeen (minkä yritän pitää, enkä valittavasti onnistu siinä useinaan) 120-150mg on just pop.
Joskus kokeilin boostata myöhemmin, mutta vaikutuksen voimistumiseen meni tod pitkä aika, taisi olla useita tunteja eikä se kuitenkaan vastannut sitä jos olisi ottanut kaiken kerralla.
Mie otan yleensä 110ml mukava olo tulee mut “laskuissa” oksentelen menemään Joskus oon laskeskellu et monta mg tulee efedriiniä ja kodeiiniä mut nyt en just tähä hätää muista. Mut eipä onnistu heti seuraavana päivänä samaa oloa samalla määrällä, se huono puoli aineessa on.
Eilen otin ensimmäistä kertaa ja alotin suoraa 50ml/150mg ja äsken otin 80ml/240mg. sydän kyl hakkaa ja lihakset tärisee mut olo on mitä mainioin. painoo kyl on melkein 100kg ni sen mukaan otin vähä reilummi ekaks.
Itsellä 30 ml (kodeiinia 93,9 mg) tuo mukavan rennon olotilan, jos toleransseja ei siis ole. Vaikuttaa paljon paremmin kuin esimerkiksi 3 panacodia (90 mg), mikä johtuu varmaankin litkun sisältämistä muista ainesosista. Muita mielialaan vaikuttavia aineita ovat ainakin yskänlääkkeen sisältämä etanoli, efedriini ja difenhydramiini.