codesan comp.

miten 30mg voi saada jotain irti? itse tarvitsen nollatolella vähintään sen 100mg ja enimmillään on tainnut mennä ~450mg että on saanut jotain oloja…

tai no… ihmiset reagoi kyllä hirmu eri tavoin kodeen, mutta noin pienistä annoksista (jotka vielä vaikuttaisivat) kuulee erittäin harvoin. tiedä sitten… :unamused:

toleranssi tuohon aineeseen ainakin nousee TODELLA nopeasti ja into käyttää lopahtaakin sitten siihen. viimeistään siinä vaiheessa, kun tajuaa olevansa psyykkisesti riippuvainen…

Mulla kodeiini pelaa ihan mukavasti noin 60mg annoksella.

Nollatolella joku oisko 8 panacodia eroteltuna toi kerran iha letkeen olon hetkeks, sen jälkee ei o tullu minkäälaista oloo vaikka ois kuinka kiskonu. Turha aine, sopinee lähinnä teineille/pikkulapsille jotka ei viel oikeisii huumeisii sais koskee. Niin ja tietenki lääkkeeks, tosin siihe tarkotuksee en o testannu ni en o varma.

Kyllä se kodeiini on ihan “oikea” aine, ei verrattavissa Liptonin poltteluun…

kodeiini on joskus mukava ottaa :smiley:

Pitäisköhän sitä mennä t-paitasillaan yöksi ulos istumaan vesilätäkköön, niin saisi hyvän yskän.

Silläki ainoolla kerralla ku siit olot sain niin paljo laimeemmat ne oli ku pilvestä, toki voi olla et kodeiini aiheuttaa jonku sortin riippuvuuden vaik en ymmärrä miten niin tylsään/mitäänsanomattomaan aineeseen voi koukuttua.

“Pitäisköhän sitä mennä t-paitasillaan yöksi ulos istumaan vesilätäkköön, niin saisi hyvän yskän.”

Tai märän perseen ja jonkin kivan tulehduksen piliin :laughing:

repesin :mrgreen: :mrgreen:

Codesan comp. sisältää kodeiinin lisäksi mm. efedriiniä, joka voi tehdä rennon olotilan jo vähän päälle 10mg annoksella.

Ei kannata siirtyä käyttämään kovia huumeita, kuten Codesan Compia.

Kyllä mullakin alkuun 60 mg kodella tuli ihan hyvät vibat, mutta seuraavana päivänä ei enää sama määrä tehonnukkaa ja sit sitä otti lisää ja lisää ja lisää kunnes huomaa ettei se oikein meinaa pelatakkaa, ainakaan ni kun toivoisi. Sitten sitä yrittää halita mielensä ja pitää paussia viikon ajan, mielellään reilunkin, että siitä sais jotain irti…

Että näin…

Sanja :unamused:

.

Toimii jopa yksi porepanacodi jos ei ole päivään tai kahteen ottanut oppareita

Toisin sanoen et ymmärrä opiaateista/opioideista mitään.
Ja muutenki sun juttujen perusteella ei ole kovin hyvä kuva susta välittyny, taidat olla hieman ‘vajaa’ rivopää. mut niinhän ne on kaikki bentsonidarit, vajaita.

Niin, kyllä mä ainakin allekirjotan kodeiinin toimivuuden.

Sanja :unamused:

kodeiini toimii tosi hyvin nolla tolella.
sit kun on koukussa siihen vetänyt sitä 5 kk toimii oikeestaa
vierotusten lievittämiseen.
kokemuksesta puhun.

tuttua tekstiä MB kirjoitat… :unamused:

silti, kodeiini on ensisuudelmani ja minulle erittäin rakas lapsi. nyt olen ollut melkein puoli vuotta ilman ja varmaan löydän taas tuon ihastukseni vielä jostain. kodeiini <3

kauanko pitäs olla ilman kodeiiniä et toimis kunnolla :question:

itsellä ainakin sellainen kahdesta viikosta ylöspäin on muistaakseni ollut väliä, että on taas alkanut toimimaan. voi olla, että lyhyemmässäkin ajassa. käytöstä itsellä todella heikot muistikuvat… kesällä kokelilin kerran 50mg kahden kuukauden tauon jälkeen, mutta ei toiminut oikeastaan mitenkään. veikkaisin että oli vain liian pieni annos minulle…

vaikuttaako tuohon toimivuuteen/tolen laskuun jotenkin aineen puoliintumisaika? :unamused: