Moi, mulla on muutama vuos takana subu ongelmaa. Alussa lähti ihan harmittomalla, kunnes muuttu päivittäiseks ja määrät alko nousemaa. Sellai kolmee milliä päivässä korkeimmillaa menny. Haluun korvaushoitoon, oon yrittäny lopettaa tosissaan muutamia kertoja ja vähemmän tosissaan semi useasti. Keho ei vain palaudu normaaliks vaikka oon puol vuottaki ollu ilman. Riittääkö mun kriteerit korvaushoitoon, millä perustein sinne pääsee että miten paha riippuvuuden tulee olla. Oon kaks vuotta yrittäny eroon ilman onnistumista, eikö sen pitäs riittää? Eiks sen ajatus ole se että jos tarpeeks kauan on käyttäny ei keho enää palaudu ja siks kh on tarpeen. Miten kh sta pääsee sitte eroon, miten kauan siinä ollaan ja miten kehoo totutetaan olemaan ilman jotta vois joskus olla kokonaan erossa?
Tulee olemaan pitkä matka, vain tuleeko? Koska saisin olla raitis ja mitä kh vaihtoehtoja on. Mikä mulle sopis parhaiten äsken kuvailemani perusteella. Tiedän että Buvidal on uusi, mitä muita vaihtoehtoja kh hoidossa on ja mitä pitää lääkäreille osata sanoa että ymmärtäis että tarvin apua ja perus lopettaminen ei vaan onnistu. Ehkä onnistuis jos saisin olla vuoden lomalla ja saisin valtavasti itsekuria jostain. Työelämässä kun on niin kuukauden taukokaan ei auta vielä mihinkään, mulla kestää reflat yleensä kaks kuukautta jonka jälkeen oon vaan jatkuvasti edelleen väsynyy, levoton, ahdistunut ja vähän murheellinen ja elämä ei tunnu hyvältä.
Kiitos jos joku vois auttaa mun kysymyksiin