mitenköhän on meneekö haittojen vähentämiseks jos tosta tavarasta sais sitruunahapon pois ja jakais neuvoja? aika paljonhan sitä saa kiskoa et kroppa menee mut kyllä pistokohdista huomaa minkälaista myrkkyä se sitruunahappo on. 9/10 kerroista varmaan menny siniseks kohta ja ihan oikein on kaikki muu tehty.
^ Kait se periaatteessa olisi haittojen vähentämistä, kun porukka nyt tuntuu tuota paskaa rännäävän joka tapauksessa, mutta Plinkin säännöt tuskin sallisivat moisen tiedon jakamista, kun ne eivät salli esim. kodeiinin erotteluohjeita, mikä nyt olisi vielä parempaa haittojen vähentelyä, kuin se, että joku on ehkä keksinyt keinon, millä sitruunahapon saa pois Voxrasta.
Mikä vitun himo sulla on sitä Voxraa rännätä tai poltella ? Eikö se nyt ole jo tullut selväksi, että se rännääminen ei ainakaan kannata. Eikö sulla ole siellä oikeita huumeita, joita voisit tuuppia suoniisi? Eivätpä ne “oikeat” huumeetkaan tosin suonissa mitään hyvää tee, ellet sitten onnistu saamaan käsiisi jotakin nimenomaan I.V.-käyttöön tarkoitettua liuosta.
sen himon mulllekkin vois joku selittää mut on siin puolensakkin, erittäin voimakkaat nousut, voit valita otatko nopeet ja rajut vai smootit ja pikäkestoisemmat, HINTA ei tää piri tällähetkellä mitää piriä nähnytkään vaikka kalliata ku mikä, ole pubrekin turhan kallista konttejatai mopoa näkyy tosi harvoin. ja kun en käyttäjien kanssa hengaile ei sitä kamaakaan liiku. enkä tiiä haluasinkokaan oon aika perso kaikelle kamalle ku sellainen kausi sattuu. muttta nyt se on loppu.
Komppaan dexmex-cowboytä noiden himojen suhteen. Minun oli hyvin vaikea lopettaa Voxran sniffailua, huolimatta nenän poltteesta, tukkoisuudesta ja nousuja seuraavasta erikoisesta olosta. Voxra antaa kovat, mutta lyhytkestoiset nousut ja toimii ehdottomasti paremmin kuin suurin osa kadulla pyörivästä “piristä”.
Sniffailu loppui siihen, kun heitin jäljellä olevat purkit roskikseen.
nii ja unohtu ihan mainita et jos nyt vaan joutuis kusee purkkiin nii negatiiviset on. eipä taida subut ja pirit negoi antaa vaikka huijjattavissahan nekin on, että siin on viel yksi syy sen lisäks ettei tarvi hengaa nipojen kanssa jotka myy mummonsakkin siitä loppuunasti jatketusta poreesta tai pikku murusta.
^^^/^^ Taitaapi jäädä sitten multa väliin bupropionin nokkiminen/rännäily, jos se noin kovia himoja aiheuttaa . En tosin usko, että muutoinkaan olisin ryhtynyt moista harrastamaan
.
Onhan näistä hyvä puhua , mutta jättäkää ne vi… lääkeet kemisteille jotka tekee niistä meille pilehuumeita
Sama juttu sitruunahapon tns. kanssa, dex-mex cowboy. Mut mikä on se aine joka kovettaa ja tukkii suonen? Pystyykö asiaa ottaa back millään?
Yks kerta per paikka.Ne tuli jo käytyy, 1500mg päällä.
mä epäilen et se on just se sitruunahappo, aika väkevät liemethän tosta tulee ku 600mg/2ml ku väsää. lämmitteletkö lusikassa väsäykset, vai jauheet klikkiin ja menoks? jännä miten muistaa et noi nousut on niin hyvät vaikka tuskin enää ikinä rätkäsen, joutuu alkaa tekee elämän pikku valintoja.
Joo tex-mex,
jauhoks,klikkiin, vesi ja fima mulla. Ei nähtävästi ollu hyvä suonille vaik miten duunas.Muutama kk riitti et lyömiset loppu pakon sanelemana. Onks sulla suonet palautunu yhtään?
joo vaikka pistokohdat näkyy viekin, en käyttäny ku pari päivää putkeen kerralla ja ihan keltasena ja täynnä mustelmia, perhanan koviks noi taipeet jäi. ite en käyttäny ku parin päivän kuureissa ettei noi suonet kokonaa tuhoutuis, taidan jättää muille noi rätkimiset ei varmaan tee pumpullekkaan hyvää. eipä sitä aina jaksa lusikassa itekkään lämppäillä liukenee vaa paremmin…
Ok Tex-Mex bupropioni,
sul oli järkevämpi setti kuin mun vajaat puol vuotta. Yhtä murhaa. Ei siis palaudu…voi helevetti. Vaik sillä enää täs vaiheessa. Kiitos.
Self destruction…