Jos joku on annostelemaan Voxran i.v. onko putkisto ollut kipuilematta?
Ärsyttääkö Voxra erityisen helposti sitruunahapon tai muun takia?
Kiinnostaisi tietää…
Eiks toi oo sitä tupakoinnin lopettajille kehitettyä lääkettä? Miksi IHMEESSÄ kukaan haluaisi tunkea sitä suoniinsa?
300mg on hyvä aloitus 600mg on jo jykevät, kuulemma pientä poltetta saattaa ilmetä. niin ja miksi siitä lähtee aika rajut muutaman minuutin nousut on jonkinlainen amfetamiinin sukulainen. mut ei kannata tökkiä suonet vaan poltat, pureskeltunakin futaa, ite oon huomannu et toimii kokonaisenakin lähtee aamu käyntiin. vähän ku googlaa nii kyl siit tietoo löytyy…
Dänx vaan Dex-Mex.
Kokemus komppaa mielipidettäsi…ehkäpä useammasta kuin yhdestä suunnasta…
Aloitin tuon masennuslääkkeenä juuri. 150 mg olen syönyt nyt viikon verran. Ei ole vielä tullut oikein mitään oireita, paitsi ajoittaista päänsärkyä ja pahoinvointia, mutta en voi ollenkaan olla varma, johtuuko se Voxrasta, koska ne menee usein hyvin nopeasti ohi syömällä leivän tai juomalla lasin vettä.
Tiedän kyllä, mitä Voxra on kemiallisesti, mutta ei se saa minua alkamaan murskailemaan tablettejani ja rätkimään/polttamaan/snorttaamaan niitä. Ja onneksi saan ne klinikalta aamuisin, ettei tule mahdollisuuttakaan.
^itelläkin tuli huono olo ja päänsärkyä alussa tasoittuu ajallaan.
En kyllä todellakaan suosittele heittämään hihaan tuotakaan tuotetta(tai hakemaan mitään kautta siitä mitään “oloja”). Tällainen mielipide mielialalääkkeisiin.
^ Joo muaki SUURESTI epäilyttää hihattaa tabletti, joka on depotti. Plus kouristusriskit jne jne. Not worth it. Enkä halua mitään nenänpoltteitakaan. Suht epätoivoisia nää Suomen nistit. Kelatkaa ny mitä jossai ulkomailla miettisivät, ku kuulisivat, et jos haluaa vauhtia täällä ni pitää alkaa kemistiks joittenki vitun depotpillereiden kaa.
se kuori tekee siitä depotin senku kuorii nii liukenee veteen, joskus kuorin tollasen nii meinas yrjötä mausta paljo pahempi ku vaik eroteltu dxm, se ku puolikas pilleri osuu kieleen sii koko suu maistui tolle paskalle enää en suostu kyseistä ainetta nauttimaan ku kokonaisena niinkuin kuuluukin.
Kuulemma ei tee suonille hyvää. Toki mitään tabletteja ei tulisi pistää. Voxra-depottableteissa on kuitenkin mukana kaikkea paskaa, kuten sitruunahappoa, mitä ilmeisemmin väärinkäyttöä ehkäisemään. Eläinkokeissa on saatu sen suuntaisia tuloksia, että bupropionilla voisi olla viihteellistä arvoa. Jostain olen lukenut, että jenkkien vankiloissa bupropioni on suosittu väärinkäyttöäaine.
Joskus tuli itsekin tuota Voxraa snortattua. Kun tunki 150-300 mg molempiin sieraimiin, niin kyllä siitä sai ihan mukavat, jopa euforiset nousut. Kirvelee, polttaa ja nenä menee tukkoon. Mikäli lääkettä ei käytä säännöllisesti, saa kaupanpäälliseksi oudon / epätodellisen olon, koska toleranssia Voxran antikolinergisille vaikutuksille ei ole. Suuremmilla annoksilla alkaa näkyä halluja (750-1000 mg).
mistäköhän johtuu että ite en saanu mitään halluja vaik söin puolivahingossa(piti ottaa 450mg mut jotenkin ajatuksissani otin kaikki 3pilsua) 900mg vai onks toi määrä iv, kaikki pilsut oli halkaistu pörinät kyllä lähti ihan mukavat
Varmaankin yksilöllistä, tuo annossuositus oli hieman alakanttiin ja perustui omaan kokemukseen. Voxra antaa tosiaan aika hyvät, muutaman minuutin nousut. Vaikutus on lyhytaikainen, vaikka aine säilyy elimistössä melkein kaksi vuorokautta. Voxra lisää sydämen lyöntitiheyttä, joten mitään massiivisia annoksia tuskin kannattaa ottaa. Lisäksi kouristusvaara. Mitään tietoja pitkäaikaiskäytöstä ei-lääkkeellisessä käytössä ei ole, joten varovainen kannattaa olla.
syötynä ei saanu mitään nousui mut kyllä pistää vipinää punttiin pariks tunniks
Eiks tässä maassa saa enää oikeita huumeita ollenkaan?? Jostain mielialalääkkeistä pitää hakee vipinää, eijjuma…
kyseessä oli annostelu virhe ja toiseksi bupropioni on parempi piriste kuin suurin osa kadulla myytävästä poreesta. masennus lääkkeenä tuo on aivan omaa luokkaansa ja mitä mieliala lääkkeisiin tulee kuuluu niihin myös mm. metyylifenidaatti, benzot… tajusin pointtisi eikä itsellä ole tapana vedellä voxu pärinöitä(parempiakin päihteitä on saatavilla) tuo oli tosiaan ajatuksissa otettu annostelu virhe ja auttaa oikeasti keskittymään ja tekee skarpiksi, mutta eihän noiden mieleala lääkkeiden käyttö mitään tavatonta ole.
^Kiitos kuuluu siis teille ei-addeille, ettei Concertaakaan enää helpolla tipu, koska sitä rännätään! Liivatetta, mahtaa verisuonet kuollessa näyttää mansikkamehulta… Itse kun saan MF:stä ja etyylifenidaatista järjettömät sivuoireet…
Eipä siinä mitään, voipi olla mahdollista etä kh-lääkkeetkin aletaan päivittäin hakemaan. Kiitos kuuluu muutaman prosentin marginaalille, ketkä eivät välitä persettä nostaa kauppaa tehdessään; olisihan se vaikeaa kävellä kortteli ympäri tai tarjota röökiaskista edes ne aineet… Kipupotilaat jo kärsivät turhien kipulääkkeiden hakemisesta, pian on pätevä syy määrätä vain ja ainoastaan leptejä…
Offia, sori…
no concertaa itsekkin paljon mielummin söisin mutta ei määrätä koska olen polttanut pilveä, ei tipu vaikka antaisi puhtaita seuloja, siispä syön voxraa koska se on tyhjää parempi ja saan sellaista apua mitä conut ei tuo, joten onko nyt syy siinä että niitä lääkkeitä voi rännäillä vaiko laittomien päihteiden käyttö ettei conuja tipu? ihan villi arvaus on että päihde taustalla on aika iso merkitys vähintään yhtä iso kuin sillä kohtaavatko kemiat lekurin kanssa.
ja mitä tulee kipujen ja ahdistuneisuuden hoitoon niin todellakin kärsin siitä että jotkut subunistit käyttää lääkkeitänsä väärin
Mulle Voxraa (zybania) lekuri määräs ahdistukseen ja röökaamisen lopettamiseen.
2 valvottua yötä putkeen oli mulle liikaa. En nokittanut enkä huitassu hihaan.Nyt vaikuttaa lyrica ja brenkku jäi pois samantien.
Lyrica on vähän hidas (2 tunnissa vaikuttaa) mutta sillä voi hoitaa kätevästi katkot brenkusta.
Olo on mahtava!
Toi concertaon mulle outo nappi. Mahtaako olla viihdearvoa?
kyllähän tuosta jotkut viihdettä repivät