Kiitos tsemppaajille mielipiteistä, kannustuksesta
!!!
Eikäs tämän nyt ole tarkotus olla Pölösen vieroitustopikki
, notta jos joku muu tätä samaa tekee/harkitsee/on jo selvinnyt, niin tukea, tietämystä antamaan ja hakemaan, eiks??? Vai kuuluisiko tämä kenties Kuivaushuoneeseen…
Ylläpito päättää sen; en tiä, onks mahdollista siirtää jotain keskustelua… Mun ei tarvi onneksi päättää ny paljon mittää, se oiskin kyl aika vaikeaa, huh, huh, huh
.
Kysyttävää kokeneilta/tietäviltä:
1. Kuuluvatko kivut m y ö s bentsojen vieroitusoireisiin?
Mulla o ollu jonkinasteisia nivekipuja pitkään. En tiä, mistä johtuu, mut alkoi kovempi kipu, ku mitä aemmin. Sen verran ikävää, että häiritsee sekin jo unta, pah, ja tavallista liikkumista
. (Ensi viikol on päihdepuolen lekuril aika, ja aattelin pyytää jotain ei -PKV- pilleriä, hurmaavalle tekarilekurille o aika vasta parin kk päästä. Teekoohon pitäs keksiä jokin hassu vastaus siihen minä en sitten sulle mitään reseptiä kirjota- blaablaahan
. “Juu ihan ajattelin fysikaalista hoitoa, fysioterapiaa, matkaa terveyskylpylään, että jos sitten jokin näistä, hah.” ) Bentsot on saattaneet vaimentaa olemassaolevien vaivojen kipuilua, niin että nytten tuntuu kovemmalle… Toisaalta, on paljon ihmisiä, jotka e l ä v ä t kroonisen kivun kanssa, ett jos en ny kummiskaan kauhiaa numeroa tekis tästä, kun en pääse pariin päivään pyöräilemään
Itsetarkkailussa piisaa juu
& aistimukset tuntuvat ny sangen voimakkailta, huh
.
Uimahalliin ensi viikolla, siel o sauna, jess
!
Olihan tämä se somelääkäripalsta
???
Vähäunisuus/unettomuus totisesti kuuluu asiaan; lähimuisti pelaa, vain jos ei tule paljon informaatiota yhtä aikaa, muuten se sanoo stopsheikhani justiisa nyt! Keskustaan en mene ku pakosta, kaameta, huh
.
Jess, etsin tietoa kipuilusta ja bentsojen vieroitusoireista muualtakin, mut jos jollain kokemusasiantuntijalla sattuu olemaan tietämystä, luen kiitollisuudella. MIkä on opittavainen asia, o see, että helpotus, vastaus, ratkaisu EI tule nopeasti
.
Ekat, vaan ei viimeset kiusaukset tuli, ajatusketjulla: jos kilautan kaverille, niin tulisko uni, oisko kivuton olo. NO tietysti tulis ja olis. Vaan enpä nyt heitä hukkaan tätä saavutustani: lähtee tässä 10.vrk nollilla. Pisin aika kenties 10 vuoteen, että voihan tuosta ny olla hyvillään, vaikkei hirveästi tuulettaisikaan
. Kouristuksia, pahoja rytmiksiä ei ole tullut, joten otaksun, ettei enää…
.