Bentsojen vieroitusoireet

Kiitos vastauksesta malibu. Enköhän mä nyt kestä tulevan.
Kai mä nukun ketiapiinilla, annoksella 300mg-400mg yötä vasten ja ku on respalla Sirdaluditkin niin niitä 8mg, aamuin illoin. Saattaa pienentää kramppiriskiä, uskoisin. Atarax ei toimi mitenkään vaikka vetäs koko liuskan, siis ei mitään tuntemuksia.

itse sain kans yhdessä paikassa tuota korva-akupunktiota. ja mielestäni se on vähän uskon asia
ja millä fiiliksellä sen ottaa… jos sen ottaa vastaan uskoen siihen ja ei ajattele et on täyttä pelleilyä…
niin se rauhoittaa todella hyvin ainakin minua… en kyllä usko et pahimissa refloissa jaksaa kiinostaa akupunktio.
mutta suosittelen kokeilemaan…
pyydä nopea pudotus… IMO… ensimmäiset päivät helvettiä, mut sit alkaa helpottaa kun bentsoja ei ole ollut elimistössä pariin päivään… tai ne pahimmat fyysiset oireet alkaa olla sitten ohi… :smiley:
sielä ei sitten todennäköisesti hauskaa ole missään vaiheessa…

oletko muuten ajatellut et ne muisti häiriöt voisi johtua kukasta… :unamused:

Voipi johtua myös kannabiksesta myönnän, mutta sittenpähän sen näkee kuinka paljon muistini mahdollisesti palautuu kun bentsot on nollissa.

Korva-akupunktio on tuttua, minusta se rentouttaa. Todella jees fiilis sen jälkeen.

im-rauhoittavat? Mitä noi on. En tiedä mistä im on lyhenne tai mitä se meinaa. Toope olen, myönnän :smiley:
Tarkottaako se jotain peräpuikko bentsoja, kramppiin tai epileptiseenkohtaukseen?

Jaa se im-termi tarkotti “lihaksensisäisesti”. Mitä siellä katkolla sitten tehdään, työnnetään siis ilmeisesti neulalla lihakseen. Siis mitä lääkettä?

Mulla seitsemäs viikko bentsovähennystä. Risolidit pudonneet lähes kokonaan pois. Eipä niistä mihinkään olekaan. Ei vaan tuu mitään kun iski jonkun flunssan päälle viekkareiden kanssa. Xanoreitahan tässä sitten tulee napsittua kun hermo menee. Vittu miten turhauttavaa, vaikka tiedän että pitkä prosessi. Ei vaan aina jaksa olla kipee ja ei auta Xanoritkaan ja kodeiinia ei ole ja jaksaa pänniä. Viimeksi kun vähensin niin sairastuin kanssa ja sen perään jouduin liikenneonnettomuuteen.

Eipä tästä hitaasti vähentäen lopetuksestakaan mitään tule :frowning: Viiden viikon abstinenssin jälkeen ei reflojen poispitämiseen riittä enää mikään määrä :exclamation: En ymmärrä, eikä varmaan kukaan muukaan :question: Eiköhän sitä toleranssien olis pitänyt edes vähän lievittyä mutta päinvastoin. Ei auta, kerrasta poikki taas - ja uus kärsimys alusta alkaen. Mitä tää on???

^ Toi sun oireilu alkaa olla sellasta kamaa, että tuskinpa löytyy apua täältä. Lääkärin kanssa tuosta on juteltava ja jaksettava jankata sen verran että otetaan tosissaan.

Mulla loppui diapamit kolmepäivää ennen lääkäriä ja aattelin pienen tauon tekevän hyvää, ei onnistunut kuin yksi päivä ja helvetilliset kivut palasi. Mukkumisesta ei tullut mitään kun se kylki jolla makasin kipeytyi ja olin niin kankea etten meinannut saada vessan ovea auki, soitto terkkariin ja omalääkäri oli onneksi töissä niin vartissa oli sadan kappaleen resta haettavissa ja soitto työttömälle kaverille että pääsin apteekkiin jossa otin yhden ja kas vartissa ukko pystyssä vaikka annon on vain 35mg mutta muiden lääkkeiden kanssa toimii loistavasti. Ikäni niitä joudun syömään vaikka Gapapentin annoksen olen pienentänyt 33 1+1+2 tasolle ja aamulla yksi Cymbalta + peruslääkkeet ja vähän vimomoa särkyyn. Että isommista annoksista väkevämpiä vähentää on hatunnoston paikka.

No, kertaalleen aion vielä yrittää. Oireille ei mitään somaattista syytä ole löytynyt, jos sitä Nyyty tarkoitit. Ja mitäpä se lääkäri asialle voi… :unamused: Luultavasti toteaa että lopettele vähitellen ja vaihda pitkävaikutteiseen (nirtatsapiini on jo käytössä ja väsyttää niin pirusti). En näe annosnostossa kuintekaan mitään järkeä ja alkuperäisellä annoksella oon aivan yhtä tuskanen kuin lääkkeittä kokonaan. Kokeilinhan missä se raja menee, “sammuin” ennen kuin fyysiset oireet väistyivät. No, jos tää tauti on kuolemaksi niin sitten on :neutral_face:

Moi !
Minä olin vieroituksessa Temesta nimisestä lääkkeestä. Se oli aivan järkyttävää.En pystynyt olemaan paikoillani.Lihasjäykkyyttä, kouristelua.Pariin viikkoon ei pysynyt lusikka kunnolla kädessä.Lääkettä vähennettiin asteittain. Kohta kahteen vuoteen en ole syönyt rauhoittavia enkä ole tarvinnut uni lääkkeitä. Koska löytyi viimein oikea mieltä tasaava lääke. Enää ei tarvitse pelätä etten kumminkaan saa unta.Jännitys oireita on kuitenkin alkanut olemaan taas. Siitä olen hieman huolissani. Alkoholin käyttö on paremminkin tehnyt tehtäviään. Kävin juuri pään kuvauksessa ja muisti testeissä. Keskittymiskyvyttömyys on syynä muisti vaikeuksiin. Aivoissa oikeassa etulohkossa on kudoskatoa. Joka johtuu alkoholista johtuvista delirium oireista. Eli minulla on ollu jossain vaiheessa kouristuksia ja hallusinaatioita. Aivot voivat kuitenkin jossain määrin eheytyä vielä. Joten muistissakin voi vielä tulla kohentumista. tiedoksi vaan että koskaan ei ole liian myöhäistä.Mulla takana 10 katkaisu kertaa viinan vuoksi. Kuukauden kuntoutusjakso. Lääkkeiden ja alkon sekakäyttöä monta vuotta.

sanomatta jäi. raittiina kohta kaksi vuotta. miltei omin avuin. mtk terapiassa käyn. tästä linkistä sain alkuvoimaa raittiudelle.

Isoin takaisku 7 viikkoa kestäneessä bentsovieroittautumisessa tähän asti. 0,75mg Xanor+30mg kodeiinia (yskänlääke). Kyllästyin olemaan jatkuvassa vieroitususvassa ja päätä kiristi vanne. No tästä eteenpäin hieman armeliiammin itseään kohtaan. Näköjään liika ahneus vieroittautumisessa kostautuu hermojen pettäessä jossain vaiheessa. Eli löysempi aikataulu kunniaan. Olinkin jo tyhmänä 2 ja puoli vuorokautta ilman mitään. No, tästä taas kohti uusia haasteita. :slight_smile:

Se on hienoa että edes joissakin kunnissa toimii th-palvelut. Mä sain käydä sen n. 10krt… :laughing: Nyt huumeterapiaan ilman huumeongelmaa… :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Minä meen sinne päihdeterapiaan heheh :laughing: kun en kohta mielenterveyspuolelle enää pääse ! Niin että miten se olikaan. Tosiaan joskus täytyy vähän kyseenalaistaa myös ammatti auttajien touhuja ja kaikkea muutakin.

Risomies, tsemppiä jatkoon! Oot kivasti kommentoinut edistymistäsi ja tilapäisiä takapakkeja. Ne on antanut voimia mullekin. Itse tosin en usko enää minkään avun piirissä olevan. Konsultoin tuossa yhtä psykiatriankin - vastaus oli yhtä tyhjän kanssa. Mulla kuulemma ei ole mitään vieroitusoireita, vaan vika korvien välissä, liukuhihnatyönä (kuten rutiinisti kaikille muillekin) SSRI-lääkkeitä tarjottiin. Itse tosiaan tiedän että erikoislääkärin kannan otto “METSÄÄN MENI”. Mainittakoon että oon aikanani käyttänyt Cipralex 20 mg x 1 9 kk ajan, oli oli entistä pahempi, enkä edes osannut kuvitella sitä hyvää oloa kun lääkityksen viimein lopetin. Ehkä nyt tältä kanavalta vaikenen. Parempaa jatkoa teille kaikille :exclamation:

^Kiitos paljon ja tsemppiä myös sulle! Älä luovuta, nuo olot voi kääntyä vielä parempaan jossain vaiheessa.
Mullakin nyt tullut takapakkia. Tää joulunalusaika jotenkin käy hermoon ja muutakin pikkuvikaa on. Lääkkeitä menny taas enemmän. Mutta en aio antaa periksi vaan jatkan voimien mukaan rimpuilua. Saan vaan tehdä taas uudet aikataulut mutta ei auta.
Laita viestiä joskus, ois kiva tietää kuulumisia jatkossakin. Oli sitten positiivista tai negatiivista. Tsemppiä vielä sullekin. Monesti on jeesannu muakin tää sun alkama ketju. On tajunnu ettei itse ole todellakaan ainoa joka käy läpi vieroitusta ym. muuta rankkaa.