Lisääkö todella pelko fyysisiä vieroitusoireita…? Epäilen: mä en pelännyt refloja, mut kouristelut oli pahoja, mut onneks apu oli lähel… Niitä ois kyllä sopinut, jos ei pelätä, niin ainakin varoa. Eli ei katkaista seinään niil annoksil, joita vetelin, jotka herrayksintietää
.
Viikos maksimissaan kestävät bentsojen vieroitusoireet…
Hmph
!Tietty psyykkisistä vaikea sanoa, mikä on vieroitusoiretta, mikä alkuperäistä syytä, mihin vaivaan on käyttänyt, mikä sitä, että tottunut hallitseen, säätelemään tunteitaan ja mielentilojaan kemiallisesti. Lopettamisen jälkeen saapi sit sahata up und down, up und down tunteidensa ja tilojensa armoil… Mut ehkä tosiaan ei ole varsinaisesti vieroitusoire.…
? En tiä. Vaik onhan tuol vieroitusoirelistal monemoista. Mul eräs lekuri sanoi, että lopettamisen jälkeen menis pari kuukautta aivoihin tulleiden muutosten korjaantumiseen, huoh
. Tosin en pidä lekurinsanaa jumalansanana: olen kuullut hyvin erilaisia käsityksiä bentsojen vieroitusoireista / bentsoista eri lääkäreiltä.
Juu kiitos Roosteril tosta bentsojen vieroitusoireiden laittamisesta tähän topikkiin. Oikeastaan tollaset vois ihan hyvin olla täs foorumis ihan ekoina topikkeina…
![]()
[Listasta tuli mieleen: jos olen ottanut edellisenä päivänä vaik sen Sallimuksen salliman 45mg oksatsepaamia ja vika lääke 15 mg ois vaik kello 18, voisko aamuvollotukset ja perin onneton olo jo olla vieroitusoiretta…
…? Tai sit se on vaan sitä ahistusta, mihin määrätty. Kyl mun paha olo pienelläkin annoksellakin itse asias katoaa, eli emmä mitään 150 mg tarvi, kele, mä vaan kovin haluisin, että aina olis hyvä olo ja asiat tuntuisivat luistavan
. “Normaaliolo” on eri…
. Kyl mä saan ajatuksiani ja oloani selkeämmäksi ja ihan ookooksi sil, mitä olen tänään ottanu: 1,5X15mg oksatsepaamia plus neuroleptejä plus sertralin. 150mg olis päihtymystila, kiva sinänsä joo, mutta v*ttu kun on seurauksia; se on kovin ikävä asia, enkä minä ollenkaan hyväksy sitä :mrgreen: .]