Ataraxilla rento fiilis

Oon ruvennu välillä korvaamaan bentsopäiviä 3-4x 50mg Ataraxilla.Kokemukset positiivisia.Väsyttävä mut ilmeisesti ei
pitäs jäädä koukkuun? Muistuu mieleen vanhat ajat ku vielä oli ´hyviä´kännejä.Nyt ollu yli kaks vuotta raittiina mut ei
viel hermot kestä olla ihan kemikaalivapaa.

Vai rento fiilis? Minullakin näytti lääkekaapissa olevan Ataraxeja. Taidan ottaa pari nappia nyt heti. Eihän ne ole vaan kiellettyjä lääkkeitä korvaushoito potilaille? Siis tarkoitan, että eihän ne näy missään seulassa??? No, joka tapauksessa testaan ne nyt.

VH

EDIT: Klo 21:20 otettu 100 mg, joka on tarkoitettu vaikeille tapauksille… Ja minähän olen aika hankala tyyppi :sunglasses: !!!

Aluks tulee mulla rento ja hyvä fiilis mut iltapäivään mennessä rupee snadisti kiristää ja pieni vitutuski saattaa hiipiä.
Kuiteski niitten avul saan pidettyy välipäiviä bentsoista.

^ joku muu ehti jo ennen sua laittamaan mauttomia viestejä. jos ei laskuissa/ selvänä niitä editoi, niin jo on minä-kuva kaverilla kohillaan… vai mikä se on. ehdottomasti hauskin vastaus menee tällä kertaa VH:lle. (kun mielessäni mietin, mikä setti siellä alla mahtaa taas olla). mut kyl hän tuota Ataraxia rauhoittamaan määrätään, unettomuuteenkin. niin vois hakee jonkun ½ v. vanha respan apoteekista pois, enen ku vanhenee. just bentsojen välipäiviks. ei siitä oo kovaajaks, mut just välipäiviks.

Minuun ei harmi kyllä vaikuttaneet lain. Kun tosiaan on tuota allergiaakin :unamused: Kivempihan se ois, jos ataraxilla selviäisin. Kaksi kärpästä ja sitä rataa…

noidenhan pitäis vahvistaa rauhoittavia, mut onko kellään kokemusta että buustais benzoja? hyvin noilla kyllä nukkuu.

Mulla tai lukee reseptissä: 6 kpl päivässä, rauhoittavia tjs.

10-13 kpl yleensä tulee otettua. ovat vaan aika kalliita ja heikkotehoisia. mutta kun ottaa hieman enemmän (pienestä määrästä ei ainakaan minulle ole mitään hyötyä). 10 kpl 1-2h ennen nukkumaan menoa, niin auttaa nukahtamaan, suorastaan alkaa väsyttämään ja uni on todella syvä. sitä nukkuis vaikka 12h, sikeässä unessa. Uni ei katkea missään vaiheessa.

voisi kokeilla noiden rauhottavaa tehoa. sinä päivä ei voi syödä bentsoja. bentsojen jälkeen nuo ei toimi lainkaan. hyvähän se olis, jos noilla selviäs. useimmiten ihmiset, ketkä sanovat, että noi ei toimi, niin ovat ottaneet 1-2 kpl ja aamulla ovat syöneet kasan bentsoja. ei toimi tuollain. bentsovajareissa vois kokeilla. varmasti auttaa, ainakin vähän…

:slight_smile:

edit:

niin bentsojen boostaus. uskoisin, että boostaa.

Kaveri heitti mulle 6 Ataraxia mutta vahvasti epäilen niiden tehoa tässä mun kemikaalimarinoidussa kropassa. Pidän ne kuitenkin tallessa ja pahan päivän tullen voisin jopa kokeilla.

^ suosittelen kokeilemaan, mielummin näitä kun vaikka ketipinoreita. jossain pikku viekuissa voi ihan
hyvin ottaa muutaman noita jonkun toisen (relaksisoivan)substanssin seurana niin unet on ainakin taattu.

tai jollain toimii jollain ei… ite saan hyvin unta esim atarax-stella yhdistelmällä, jonka aion ottaa tänäkin iltana.
pakko ottaa kun pikku viekut iskeny päälle, ja tiedän että kestää ainaki viikko ennen kun olen ok.

Ataraxilla ei ole minkäänlaista viihteilyarvoa, euforiaa turha yrittää lähteä hakemaan.
Sedaatiokin saavutetaan yleensä vasta väh.75 mg annoksilla.
Mulla oli enimmillään annostus 8*25mg enkä edes nukahtanut. Tämä siis Remeronin lisäksi.

Eivät näy seuloissa. Mulla niitä määrätty kutinaan, jonka aiheuttaa Metadoni. Kyllä ne hieman rentouttaa ja auttaa nukkumisessa. Linnassa noita jakoivat ihan törkeenä.

Tuli sitten kokeiltua Ataraxeja hihaan… :frowning: Kyllähän siitä sellaisen hetken humahduksen saa kun neljä heittää mutta ei kestä kymmentä minuuttia kauempaa.

Mina ei voida hjummarta mite ataraksi rentoutta??? Non capisco per niente!!! Vaikuttaiski, pentele. Oishan se tosi mukavaa, että voisin vaihtaa bentsot ataraxiin… Muhun ei yhtikäs mitään vaikutusta… Johtuiskohan siitä, että on tullut syötyä varmaan yksi apteekillinen bentsoja elämän aikana…(huoh!) :unamused: No joo lopetan tän jankutuksen, kateutta se vaan o :unamused: !