Ataraxilla rento fiilis

Mulla vaikutus sellane et 2x25mg jeesaa nopeesti mut parin tunnin välein pitää ottaa tai alkaa hermostuttaa.En oo monena päivänä putkeen syöny vaan tosiaan vaan bentsojen välipäivinä.Pitäis varmaa alkaa ihan kokonaa vaihtaa näihin ku
kuitenki kait paljo turvallisempaa ku bentsoilla pelaaminen.

No pentele! Pitäsköhän sittenkin kokeilla, juuri tollasel systeemil, et olis välipäiviä, jollonka käyttäis Ataraxia… Koska enhän mä noita ole edes ressul saanu, jos ny ihan totta puhun :wink: , vaan päivystyksestä pari,kolme (en tarkkaan muista), enkä tiedä, minkä vahvuisia olivat. Ne ei vaikuttaneet, mut tilakin oli melkonen (laittoivat yheks yöks osastol). Kandeiskohan puhuu lekuril, sit ku ois käynti… J o s ne toimis jotenkin, sehän olis hyvä. Ja onhan tuota allergiaaki…

ei noil kyllä mitään viihde käyttö arvoa ole… joskus sain nukahtamiseen jonku toisen lääkkeen kaveriksi noi…
tais 50mg olla… kerran söin vajaan lätkällisen mut uni ei kyllä tullut… hyviä lääkeitä subun kans ei tarvi raapia itseä…
saatta rauhoitta semisti… :frowning:

^ Mä en ajatellukaan viihdekäyttöä, vaan sitä et ei huvittais olla bentsoriippuvainen loppuelämää. Et jos noil vois välil korvata bentsoja…jos yhtään lievittäis oloa. En usko, et lekuril ois mitään ressunkirjotusta vastaan :wink:

Sama vika rahikaisella, täytyis varmaan ottaa puheeks jos ihan kokeeks koittais päivän pärjätä tuolla ataraxilla välillä vai onko turhan kanssa. Kauankos sulla on mennyt benjoja päivittäiskäytössä? noi niinkuin lääkärinmääräämänä ja minkä laista annosta / mitä?

Addie, kysyit kui kauan päivittäiskäyttöä. Olen tääl aiemmin kahel eri nimimerkil bentsohistoriaani kelaillu. Benzopää ja Pöllöpää. (Vika vaihto johtu lähinnä mun teknisestä kämmäröinnistä, eka varmaan siitä, ett pillereis vedin vaihteeks herneen nenuun jostai pikkujutusta.) En tiä sanooko nimimerkit mittää. Tarkkaa päivittäiskäytön kestoa en tiedä. O l i tapana syödä isoja annoksia (merkit vaihdelleet, Diapam,Tenox,Imovane, Librax, Risolid, Zopinox, Opamox, Rivatril ja vanha ystävämme Xanor, en muista oliko täs kaik. Geneeriset sit tietenkin kans) päivän mittaan, ja sit aloin osteleen refloihin muualta aika lail säännöllisesti; ennen ku oli pieniin määriin iteroidut ressut, odotin kituen seuraavaa lääkepäivää. Eli välipäiviä oli ja on. Edelleen o n vaikea pysyä annokses, kun se on 60 mg opamoxia/d., mikä ei paljo naurata :frowning: Kokonaisuudessaan käyttöä ihan 80-luvun lopulta ja riippuvuus synty 90-luvul. On ollu kausia kokonaan ilman. Täl vuosituhannel pisin aika taitaa olla n.2 kk. Ei taida olla kovin kehuttavaa… Jos sil Ataraxil yhtään sais helpotusta ahistukseen/ levottomuuteen/rauhattomuuteen, kelpais kyllä, ja olen valmis kokeileen. Ja akupunktiota, kamomillateetä, herbivalia, valeriaanaa, just name it… :wink:… (Onneks sentään lopetin tolkuttoman yliannostelun: liian haitallista ja vaarallista, vaikkapa siks ku aina sattu ja tapahtu kaikenmoista… Ja jos ny jättäis ne “gory details” suosiol väliin :wink: )

Respan saanti ei luulis olevan ongelma.A-klinikan lekuri aikanaan oikee suostutteli ottaan ja nyk.työterveyslekurikin oli
heti mukana ku ite otin puheeks.Mul nukkumiseen auttaa 50mg ja bentsovälipäivinä sama satsi 2-3 tunnin välein.Välil
pikku torkut ja taas jaksaa.En kyl oo kokeillu toimiiko useampaa päivää putkeen.

Eipä kyllä auta uneen, ei, eikä kutinaan. 15-vuotiaana tuli vähä vammanen olo ku oli 1-4tabl yöksi kutinaan.

Joillakin voi tietysti vaikuttaa, ja kokeilla kannattaa aina.

Mutta esim. mulla vaikutus täysi nolla.

Eli, vanhana “benzopäänä”, ei kannata odottaa liikoja.

Mutta, kun on ns. “turvallinen lääke”, niin toki kannattaa kokeilla.
Avoimin mielin vaan, eihän sitä tiedä vaik jeesaiski.

Itse vedin joskus kauan sitten Ataraxia IV:nä, toimi n. 5min, en kyllä suosittele.

Kun on niin kiikun kaakun :angry: . Kui paljon mahtaa olla uskomisesta kiinni… Kun olin niiiiin ahdistuksis ja reflois, että enhän mä pysty m i h i n k ä ä n, oli siis ajatukseni, mut sit kun tuli soitto, ett juu kohta nähhään ja pameja tulee, niin virkistyin kummasti. Ja jaksoin asioita, joiden tekemiseen luulin tarvitsevani bentsoja… (Hmph!) Saakeli kun sitä voimaa olis… Juu en missään nimes odottais liikoja, jos alottaisin… Oommä juonu bentsorefloihin noin litran kamomillateetä ja vakaasti päättäny, että rauhottaa… :unamused: Minä oisin taipuvainen ajatteleen, että täs addiktiossa ei ole ainoastaan vierotusoireista kyse, vaan paljon mielensisäisestäkin. Vaik surkeesta itseluottamuksesta… Mul, siis. Ja tuestakin, pentele. Pystynksmä ilman, jaksanksmä ilman, kun on niin pitkään ottanut sen rauhansa ja varmuutensa ja turvansa pillereistä; tietty ollu törkeitä ylilyöntejäki, että tottumus on toinen luonto. Hoh hoh, mä onnistun väitteleen ittenikin kansa, kuis teil muil…?

Atarax on oikein kelpo lääke kutinaan. Kait sen voi rennoksi fiilikseksi laskea, kun ei tarvitse raapia itseään verille kaiket yöt. Muuten en Atarax-efektiä voikaan kovin rentouttavaksi kehua. Jos otan sitä yötä vasten, aamulla herätessäni olen niin pirun pinna kireällä. Vaikuttanee unenlaatuun jotenkin huonontavasti tai jotakin sellaista, mikä tuon Atarax-vitutuksen sitten aamuksi aiheuttaa :confused: . No, eipä ole ollut tarvetta tuollekaan tropille sen jälkeen, kun opparikutinat jäivät historiaan.

Atarax vaikuttaa olevan melko suosittu lääke, myös siitepöly sesongin ulkopuella. Yks noin kolmekymppinen nainen kertoi että Atarax yhdistettynä ketipinoriin tuo hänelle hyvät yöunet. Ataraxia ja ketipinoria voi suosiolla kutsua Suomen yleisimpiin lääkeisiin.

^^ Juu, melko äkäsenä meni useimmat aamut niinä vuosina, kun käytti kakunkoriste araxia. Ramasi ja “pitkästytti” kyl aluksi jopa tuntuvasti. Nyt sekin on ihan tarpeeton lastentarhadouppi.

Varmasti hyvä troppi jos kärsii allergiasta, unta en ole koskaan sillä saanut.