Askarruttavat asiat

tippuu .?

Ampuu jäniksiä laseraseella?

Miksei se muka lennä?

is there a flipside to that coin?

miten löytää kadotettu perspektiivi? tai valaistua, mieluiten tän illan aikana… ? :mrgreen:

Emt, ku se ei ite tee olotilalleen mitään. Jos ite hyppään ilmaan nii lennänkö tai liidänkö? :E En osaa sanoa…ei ainakaan tunnu et lentäisin.

Änkyräkänni.

eiku ilman päihteitä. tahi meditointia.

Oho, nyt pistit aika vaikeen. Pohtimalla ankarasti, onxe meditointii :F

ei kai, riippuu vähän mitä laskee meditaatioksi ja mitä ei. mut sillä saa vaan päänsä solmuun… toisaalta vois kyl riipasta akuutin minikännin :unamused: tai sit mennä vaan nukq.

Selvitä ajatukset selkounien avulla, ei päihteilyy mut käy happojen puutteessa huhuhuhu

tota vois kyl alkaa harjoittelemaan! thx neuvosta :slight_smile:

Suosittelen ketä tahansa selkounista kiinnostunutta lukemaan: http://hoyhensaaret.info/ :sunglasses:

Joo suosittelen! Voi vaatia aika paljon harjottelua mut sit ku onnistuu ni siistiä on.

Oon muutamia kertoja spontaanisti saanu nuita, ku ei oo vielä ollu keskittymiskykyä tai aikaa alkaa harjotteleen, mut just tossa muutama viikko sitte ku viimeksi tollasen yhtään suunnittelematta sain ni olin siinä unessa niin täpinöissäni et aloin pysäytteleen kärpäsiä tai jotain :—D

tosiaan…oon vissiin koukussa Plinkkiin tai jotain…kait se askarruttaa…

Joo en mäkään, ku oon niin kovin tautikammonen. Ja jossain muka väitettiin, että kuivuneista veritahroista se ei ees tarttuis, tiiä häntä… Ja, että se C-hepa muka kuolis jossain 2 tunnissa huoneenlämmössä, mutta tohon en kyllä uskois…

Ja mihin valo katoaa huoneesta ku valot sammuttaa? :confused:

Valo katoaa seiniin yms. pintoihin, se siis lämmittää näitä pintoja :unamused:

Entäpä jos ajatte vaik autolla pimeessä (oikeestaa varmaa ihan sama siis missä kai) valot päällä, ja ajaisitteki valon nopeutta. Mitä tapahtuisi? Joskus oli juttua tieteen kuvalehdessä tästä… mutta siinäpä ajateltavaa…